Alles waar ik aan Amsterdammers een hekel aan heb in 1 nieuws bericht. Onzedelijke humor en ...... ze hebben lak aan de (verkeers)regels want rijden gewoon doodleuk een straat in waar dat verboden is.quote:Bijzonder verkeersbord in Zuid: uitgezonderd voor mannen met een kleine penis
Grote hilariteit in de Jasonstraat in Oud-Zuid. Daar hangt namelijk sinds een paar dagen onder het verkeersbord verboden in te rijden voor auto's een wel heel bijzonder uitzonderingsbord met de tekst: uitgezonderd voor mannen met een kleine penis.
De tekst op het bordje zorgt voor veel vrolijkheid bij de mensen die het lezen. "Kortom, de SUV's en de F-150's gaan er wel doorheen", lacht een fietsende buurtbewoner. "Kijk, daar komt de volgende alweer, weer zo eentje met een kleine, hahaha."
Wie het bordje heeft opgehangen is niet duidelijk. "Het is goed om humor te hebben in de maatschappij. Niet alles serieus nemen en dit is een goed voorbeeld", vertelt een buurtbewoner.
En dan toch moeite doen om een topic te openen....quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:00 schreef Alpha0 het volgende:
Alles waar ik aan Amsterdammers een hekel aan heb in 1 nieuws bericht. Onzedelijke humor en ...... ze hebben lak aan de (verkeers)regels want rijden gewoon doodleuk een straat in waar dat verboden is.
Jij opent verbazend veel topics over zaken waaraan je een hekel hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:00 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Alles waar ik aan Amsterdammers een hekel aan heb in 1 nieuws bericht. Onzedelijke humor en ...... ze hebben lak aan de (verkeers)regels want rijden gewoon doodleuk een straat in waar dat verboden is.
020
Dat kan gewoon nog steeds sexy en functioneel zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:03 schreef thedeedster het volgende:
Seksisme. Hoe zit het met vrouwen met kleine tieten?
quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:39 schreef Hexagon het volgende:
Ik moest lachen. Mooie grap. Denk van een stel studenten.
TS voelt zich zeker aangesproken gezien dit zure topic.
Oh absoluut, maar mijn post was niet meer dan een scherts.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat kan gewoon nog steeds sexy en functioneel zijn.
Jij bent gezakt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Zou er parkeren. Die van mij is klein genoeg. (Maar hij is wel moddertjevet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |