Wie weet schrijft ze binnenkort wel een boek over deradicalisering en schuift ze ergens aan op tv om over haar buttplug experiences te praten.quote:Op zondag 19 april 2026 14:03 schreef 215 het volgende:
Ik mis die Marokkaanse dame die ging trouwen. @:Maghrebijnse of zo.
Haar (be)leefwereld stond zo ver van mijn beleving af dat ik het wel mooi vond om er over te horen. Na haar huwelijks hebben we nooit meer iets van haar vernomen zoals verwacht. Ik ben best nieuwsgierig of ze nog gelukkig is in haar rol.
Ja, die komt zo nu en dan weer met een nieuwe kloon die binnen een paar weken is gebanned.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef -Deluzion- het volgende:
Schenkstroop natuurlijk, zou hij nog in leven zijn?
Zou me hier sowieso op abonneren.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:33 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Wie weet schrijft ze binnenkort wel een boek over deradicalisering en schuift ze ergens aan op tv om over haar buttplug experiences te praten.
Noem eens een paar klonen dan?quote:Op maandag 27 april 2026 14:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, die komt zo nu en dan weer met een nieuwe kloon die binnen een paar weken is gebanned.
Omdat ik dat niet mag posten stuur ik je een bericht.quote:Op maandag 27 april 2026 15:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Noem eens een paar klonen dan?
Zo nu en dan zie je wel eens nieuwe user, aan wie overduidelijk te merken is dat het geen nieuwe user is, maar wie het is kan ik nooit zeggen.
Niet zo lang geleden nog gezien dacht ikquote:
Wel op facebookquote:Op maandag 27 april 2026 18:58 schreef vosss het volgende:
Post @:nikky nog wel eens? Die heb ik lang niet meer gezien!
Schenkstroop? Die heb ik, ook met kloon, al heel lang niet meer gezienquote:Op maandag 27 april 2026 14:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, die komt zo nu en dan weer met een nieuwe kloon die binnen een paar weken is gebanned.
Heeft ook een like gekregen van iemand die hier minder actief wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:28 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan maar een keer stemmen. Dus heb je al gestemd kan je na het vertrek van Sharice niet weer stemmen.
lolquote:Op woensdag 29 april 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boze loopeend, topkerel jammer op anoniem gegaan.
Ugh, herinner me niet aan die mafkees,quote:Op woensdag 29 april 2026 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schenkstroop? Die heb ik, ook met kloon, al heel lang niet meer gezien
Bij haar vroeg ik me altijd af of zij wel echt was of gewoon een troll (of zelfs een catfish of kloon,quote:Op zondag 19 april 2026 14:03 schreef 215 het volgende:
Ik mis die Marokkaanse dame die ging trouwen. @:Maghrebijnse of zo.
Haar (be)leefwereld stond zo ver van mijn beleving af dat ik het wel mooi vond om er over te horen. Na haar huwelijks hebben we nooit meer iets van haar vernomen zoals verwacht. Ik ben best nieuwsgierig of ze nog gelukkig is in haar rol.
Geen zorgen, mijne ook niet,quote:Op maandag 6 april 2026 23:08 schreef Viesdik het volgende:
Als ik verdwijn zal mijn naam hier niet verschijnen
Chippie, ik vergeet je niet zomaar hoor.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijne ook niet,. Behalve dan door @:sly-nl natuurlijk.
Wel spijtig dat het tegenwoordig niet zo goed met hem gaat.quote:Op woensdag 29 april 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet jij meer? Vertel ons er alles over.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wel spijtig dat het tegenwoordig niet zo goed met hem gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |