Welke 'andere mensen'? Zijn die überhaupt belanghebbende?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:10 schreef Lingue het volgende:
Want andere mensen blijven wel op de persoon in kwestie inpraten (![]()
) en daar kan/heb ik 0 invloed op.
Zolang de persoon in kwestie leeft is er niemand belanghebbende.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Welke 'andere mensen'? Zijn die überhaupt belanghebbende?
Mooi. Blijft staan: Welke 'andere mensen'?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:27 schreef Lingue het volgende:
[..]
Zolang de persoon in kwestie leeft is er niemand belanghebbende.
Ik zal je spoilers niet quoten maar ontkom niet aan een inhoudelijke vraag:quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:22 schreef Lingue het volgende:
Wat een verschrikkelijke hondenbaan is dit...even ventileren hoor....
Ik haal het straks weg, niet quoten aub.
Als je het middenstuk weghaalt graag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zal je spoilers niet quoten maar ontkom niet aan een inhoudelijke vraag
(mag ook in dm, dan haal ik het hier weg)
Heb jij een schriftelijk mandaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done. Geen punt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:29 schreef Lingue het volgende:
[..]
Als je het middenstuk weghaalt graag.
quote:Ja heb ik.Dan konden ze me allemaal de boom inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zou mij juist sterken in mijn standvastigheid; jij weet heel goed wat de oude dame in kwestie werkelijk wil. Creëer een olifantenhuid.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Van mij ook maar neemt niet weg dat het zo ontzettend smerige spelletjes zijn waar ik zelf zo ver vanaf sta dat m’n oren klapperen bij de gebeurtenissen en dat dan helaas toch even negatieve energie vreet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Done. Geen punt.
[..]
Dan konden ze me allemaal de boom in![]()
Het zou mij juist sterken in mijn standvastigheid; jij weet heel goed wat de oude dame in kwestie werkelijk wil. Creëer een olifantenhuid.
Snap ik, absoluut, helemaalquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:52 schreef Lingue het volgende:
[..]
Van mij ook maar neemt niet weg dat het zo ontzettend smerige spelletjes zijn waar ik zelf zo ver vanaf sta dat m’n oren klapperen bij de gebeurtenissen en dat dan helaas toch even negatieve energie vreet.
Ja idd mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Snap ik, absoluut, helemaal
[b]De kunst is om die negatieve energie om te zetten in positieve en dat lukt alleen maar als je ze allemaal het nakijken geeft[\b]
En ondertussen ....quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:03 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ja idd mee eens.
Misschien maar even op een briefje schrijven en als mantra benoemen 😅
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |