Ik wou eigenlijk naar bed gaan, maar ik blijf nog even op 😱quote:
Denk je dat er vannacht al iets zou gebeuren dan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk naar bed gaan, maar ik blijf nog even op 😱
Zou kunnen, maar meestal gebeurt het op een moment dat niet iedereen het verwachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:27 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Denk je dat er vannacht al iets zou gebeuren dan?
Krijg Irak flash-backs.quote:
Denk dat je wel kunt gaan slapen, ben je beter uitgerust als het over een week of twee echt gebeurtquote:
Je hebt gelijk, morgen weer een dagquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat je wel kunt gaan slapen, ben je beter uitgerust als het over een week of twee echt gebeurt
Ja niks aan de hand hier, geen idee waar al die drukte om isquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Krijg Irak flash-backs.
Net alsof Iran daar iets mee gaat doen.
Dan worden ze helemaal naar hun moeder terug plat gegooid. Willen ze ook niet.
Extremely high alert zelfs, gaan ze daarna nog naar ultra high alert of zit dat er juist voor?quote:
"Oh shit!" zit daar nog boven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extremely high alert zelfs, gaan ze daarna nog naar ultra high alert of zit dat er juist voor?
Defqon 1, maar dat is pas 26 juni.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extremely high alert zelfs, gaan ze daarna nog naar ultra high alert of zit dat er juist voor?
Met daarboven 'vrouwen en kinderen eerst', gevolgd door 'iedereen voor zichzelf 😱😱'quote:
Any moment nowquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, lekker de-escalerende communicatie vanuit Iranquote:
Waar is hier?quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja niks aan de hand hier, geen idee waar al die drukte om is
Jezus, vrouw...
Mwah ik heb een gruwelijke hekel aan Netanyahu en zie hem het liefst zo snel mogelijk de gevangenis in verdwijnen, maar Iran escaleert dit conflict zelf net zo goed. Die kunnen het niet verkroppen dat ze de afgelopen twee jaren zulke zware verliezen hebben geleden en dat hun invloedssfeer aan het krimpen is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:48 schreef theunderdog het volgende:
Netanyahu heeft haast. Oorlog met Iran zou helemaal perfect zijn om zelf niet de gevangenis in te moeten/kunnen.
Wel het Midden-Oosten naar de klote, maar goed..
Grappig is dat he. Ik heb helemaal geen hekel aan Netanyahu, maar zie wel hem voornamelijk als het probleem als het om Iran gaat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah ik heb een gruwelijke hekel aan Netanyahu en zie hem het liefst zo snel mogelijk de gevangenis in verdwijnen, maar Iran escaleert dit conflict zelf net zo goed. Die kunnen het niet verkroppen dat ze de afgelopen twee jaren zulke zware verliezen hebben geleden en dat hun invloedssfeer aan het krimpen is.
Saoedi-Arabië is hierin ook wel een grote speler vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Grappig is dat he. Ik heb helemaal geen hekel aan Netanyahu, maar zie wel hem voornamelijk als het probleem als het om Iran gaat.
Er zijn allerlei spelers. Maar het is Netanyahu die aan het dreigen is Iran aan te vallen en hier de VS in wil meesleuren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:45 schreef Nexum het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië is hierin ook wel een grote speler vind ik.
Misschien is Netanyahu wel de perfecte dekmantel voor de VS om juist betrokken te raken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef theunderdog het volgende:
Maar het is Netanyahu die aan het dreigen is Iran aan te vallen en hier de VS in wil meesleuren.
Vooral dat laatste is essentieel. Netanyahu wil echt niet in zijn eentje oorlog met Iran.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn allerlei spelers. Maar het is Netanyahu die aan het dreigen is Iran aan te vallen en hier de VS in wil meesleuren.
Klopt. Maar voor de VS is het veel meer wikken en wegen. Kijk, vanuit Israel is het vrij logisch. Die willen niet dat Iran kernwapens gaat ontwikkelen, want dan krijgt Iran steeds meer grip op het Midden-Oosten. Ondanks dat dat voor de VS ook belangrijk is, is het voor hun nog niet zo'n uitgedane zaak of dat een oorlog waard is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is essentieel. Netanyahu wil echt niet in zijn eentje oorlog met Iran.
Verschilt niet zoveel met een toespraak van Trump en een hele zaal met MAGA NPC's.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een bejaarde met een hele zaal met Islam NPC's. Echt bizar.
Daarom denk ik ook dat Iran er verstandig aan doet om geen Amerikaanse doelen aan te vallen als eventuele vergelding.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de VS is het veel meer wikken en wegen. Kijk, vanuit Israel is het vrij logisch. Die willen niet dat Iran kernwapens gaat ontwikkelen, want dan krijgt Iran steeds meer grip op het Midden-Oosten. Ondanks dat dat voor de VS ook belangrijk is, is het voor hun nog niet zo'n uitgedane zaak of dat een oorlog waard is.
Dus? Daar kijken we niet naar. Het is wel vermoeiend om woke te zijn denk ik of niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Verschilt niet zoveel met een toespraak van Trump en een hele zaal met MAGA NPC's.
Ik dacht ik pareer even het idee alsof dit zo uniek of bijzonder is. Die indruk wekte je opmerking namelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus? Daar kijken we niet naar. Het is wel vermoeiend om woke te zijn denk ik of niet?
Het is vermoeiend om woke te zijn dus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik dacht ik pareer even het idee alsof dit zo uniek of bijzonder is. Die indruk wekte je opmerking namelijk.
Hopelijk krijgen we weer een Colin Powell Powerpoint vol met "my first Photoshop" afbeeldingenquote:
Jaap van Dissel helpt wel even.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we weer een Colin Powell Powerpoint vol met "my first Photoshop" afbeeldingen
Als ze echt vol voor die nucleaire sites gaan, zal Iran die koste wat kost verdedigen, dus ik denk dat dit wat groters is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:01 schreef Nexum het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit gewoon weer wat drones over en weer gooien is en dat het daarbij ophoudt?
Wat is de NOTAM?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:10 schreef byah het volgende:
Nu nog wachten op de NOTAM, waarschijnlijk morgenavond
quote:
quote:NOTAM komt van het Engels Notice to Airmen of Notice to Air Missions. Een notam is een bericht dat kritische informatie bevat over een luchthaven of luchtruim, waarbij die informatie ofwel van tijdelijke aard is, ofwel nog niet bekend was bij het opmaken van vliegkaarten of bij het publiceren van luchthavengebonden boeken en publicaties.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Notam
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:52 schreef Ali_boo het volgende:
Zondag dus, zet het alvast in je agenda![]()
[ x ]
[ x ]
Pssstquote:
Zou nog wat extra inslaan als ik jouw wasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:19 schreef Watashiwa het volgende:
Ik had gisteren nog getankt gelukkig![]()
Zal volgende maar wat extra jerrycans meenemen...
Shit is on, pak die popcorn er maar bijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik lig al in bedOf moet ik opstaan om popcorn te maken?
Ik mis optie "Rest van de regio"quote:
Ik zal je aflossenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Shit is on, pak die popcorn er maar bij
Trump was toch degene die de 'Iran Nuclear Deal' had opgezegd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Fox News komen ze nog net niet klaar. Oja, en het is allemaal Biden's schuld.
Neenee, Joe gaf Iran 2 biljoenmiljard en daarmee werd 7 oktober gefinancierd, aldus Tedje Cruz.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 03:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Trump was toch degene die de 'Iran Nuclear Deal' had opgezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |