Vos is de enige in dit peloton met meer dan 2 hersencellen dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:34 schreef Pistolero het volgende:
Ik word ziedend als van Dijk en Vos nu gaan meedraaien.
Pis verkwist je niet aan een graskant, die hou je bij om morgen naar Mathieu te gooien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:40 schreef Szura het volgende:
Dat is geen water, dat is pis uit die campers
Zijn ze ook niet gewend. Meestal wordt rode loper uitgeroldquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ine heel boos dat Kopecky alles moet doen
Ach.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Vos mag niet overnemen. Ik verbied het haar.
Vos tegen Kopecky geef ik nog wel een kansje. Tegen Wiebes, ja, niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel lastig voor Vos, maar als ze rijdt is ze in ieder geval van Wiebes af.
Over de samenwerking met Lotte Kopecky is de sprintster van SD Worx-Protime helder: "Zoals we ook in andere wedstrijden hebben gedaan. We voelen elkaar goed aan en hebben weinig woorden nodig."quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesloopt door haar ploeggenoot, SD WORXED.
De altijd zeer sympathieke Chloé zou een prima winnares zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:53 schreef Pistolero het volgende:
Dygert zou ook wel een horrorwinnaar zijn.
MAGAquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De altijd zeer sympathieke Chloé zou een prima winnares zijn.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou en? Waarom zou haar politieke overtuiging ons moeten boeien?
Het ging meer dat Amerikaanse hier zou winnen. Bovenop podium etc. Weet ik veel wat ze stemt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niks. Er komt zo wel een ploeg die dit probleem met alle liefde wil oplossen.quote:
Hebben al 2 monumenten natuurlijk.quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trump_derangement_syndrome 🤣quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben te naïef zeker om te hopen dat iedereen naar Wiebes en Kopecky blijft kijken tot het 2 minuten is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niks. Er komt zo wel een ploeg die dit probleem met alle liefde wil oplossen.
Rode loper tacticsquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Fijn dat Canyon-SRAM er als de kippen bij is om dit potentiële probleem voor Kopecky op te lossen.
Vrouwen tactiekquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan gaat Canyon reageren, laat dat lekker aan Kopecky joh.
Ja, niet de eerste keer. Dat ze minder lang en minder hard kunnen fietsen, dat is een gegeven, maar ook tactisch is het meestal drama.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |