President is onschendbaar toch?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat de SEC hier nog onderzoek naar doen?
Die zijn inmiddels al resorts aan het kopen op de bahama's met deze voorkennis.quote:
En die zitten allemaal verrassend dicht tegen de president aan denk ik zoquote:Op woensdag 9 april 2025 19:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen met inside info worden stuk voor stuk stinkend rijk. Pump and dump.
Eerder een episode van South Park. Pure Idiocracy.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
Echt met geen pen te beschrijven wat er gebeurt![]()
Hier gaan boeken over geschreven worden.
Het was hem van begin af aan om China te doen natuurlijk en die tarieven blijven gewoon in stand. Denk wel dat hij verrast was dat het nu ook oversloeg naar bondsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:33 schreef Bayswater het volgende:
Toch is dit Trumps werkwijze op veel vlakken. Eerst als een malloot tekeer gaan, vervolgens bijdraaien en de toffe peer uithangen.
Zijn de rentes op de T bills al weer aan het dalen of nog geen effect?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het was hem van begin af aan om China te doen natuurlijk en die tarieven blijven gewoon in stand. Denk wel dat hij verrast was dat het nu ook oversloeg naar bonds
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn de rentes op de T bills al weer aan het dalen of nog geen effect?
quote:Days ago, Trump struck a defiant note on his tariffs, proclaiming at one point on Truth Social: “MY POLICIES WILL NEVER CHANGE.” Today, after pausing those tariffs, his message is very different. “You have to be flexible,” he told reporters at the White House.
Puur sentiment, snel geld willen verdienen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Negeren de markten gewoon dat de heffingen voor China wel omhoog gaan?
Hoe kan een aandeel zoals Apple in hemelsnaam 14% in de plus staan? Ik snap er niks meer van
zeker als je voorkennis hebtquote:Op woensdag 9 april 2025 19:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Het doorrekenen van elk van die nieuwsberichten zorgt natuurlijk ook voor serieuze economische impact
Alibaba ook in 't groen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kan een aandeel zoals Apple in hemelsnaam 14% in de plus staan? Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Puur sentiment, snel geld willen verdienen.
Persoonlijk denk ik dat het ook komt omdat nu blijkt dat Trump toch van gedachte kan veranderen mbt tariffs.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Zo gek ver zit je er niet naast. 855 wordt het.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:32 schreef Arcee het volgende:
Waar denken jullie dat de AEX morgen op opent?
Ik gok op 862.
De servers van degiro roken. Blijven doneren @Zipportalquote:Op donderdag 10 april 2025 09:08 schreef recursief het volgende:
Kost tijd, al die orderboeken verwerken.
Ja, lijkt mij ook. Is geen advies of zo, iedereen moet doen wat hij/zij zelf het beste acht, maar ik heb wel bijgekocht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker niet , bedrijven als DSM , AKZO of Aalberts staan op de helft van de top
dus instappen is prima
[ afbeelding ]
Zo'n beetje elke ETF momenteel volgens mij?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:27 schreef zuchtje het volgende:
Ik zoek een ETF die uitspraken van Trump volgt. Heeft iemand een aanbeveling?
Maar nu eentje die alleen maar omhoog gaat aubquote:Op donderdag 10 april 2025 09:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke ETF momenteel volgens mij?mijn Nasdaq ETF iig wel. Vwrl ook. Trump zegt wat verontrustends, hop omlaag. Hij zet iets op pauze, hop omhoog.
Dan volgt 'ie niet de uitspraken van Trump, want die gaat ongetwijfeld in de komende weken (of dagen, of uren..) weer iets roepen waar iedereen van over de zeik gaatquote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Maar nu eentje die alleen maar omhoog gaat aub
Mooiste zou zijn om een mandje te maken van aandelen die de inner circle van Trump koopt en verkoopt. Donald jr. koopt Palantir? Hup, automatische aankoop. Jared Kushner gaat short op Apple? Hoppa, gelijk volgen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:27 schreef zuchtje het volgende:
Ik zoek een ETF die uitspraken van Trump volgt. Heeft iemand een aanbeveling?
Beleggers die zich het apelazarus geschrokken zijn en van deze koersstijging gebruik maken om uit te stappen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Het loopt sinds opening bij mij overigens allemaal toch weer wat naar beneden. Benieuwd hoeveel + er eind van de dag daadwerkelijk over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |