quote:
Ik had er een zootje opgespaardquote:
ow jee hebben we een quotum?quote:
Ja, maar dts..quote:
Ik vind het wel prettig als de verwarming niet aan hoeft.quote:Op maandag 7 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in warmte zaterdag, even optyfen graag.
Ouderwets glitterplaatjequote:
ik wens al mijn vrienden hier op hyves een fijne maandag!quote:Op maandag 7 april 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ouderwets glitterplaatje
Vroegah op het internet was er overal een overdaad aan glitters
Ja zo ongeveer een miljard op een dagquote:
gewoon tegen iedereen daar hoi blauwvinger zeggen, vinden ze leukquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer een miljard op een dag
quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wens al mijn vrienden hier op hyves een fijne maandag!
glitterplaatjesX10
maar we hebben wel radijsjesquote:Op maandag 7 april 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds bananen uitverkocht
Om?quote:Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet ineens om hopelijk.
Nee, @Lovely en @greysbones nog nietquote:
Ik lees over die nieuwe ook allemaal ellende met ghosting en gele vlekken op het schermquote:Op maandag 7 april 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De paperwhite 10th generation, die heeft ook nog de oude lader. Wat me ook irriteert want moet er altijd aan denken nog alleen voor dat ding een oude usb lader mee te nemen.
Zit net te kijken op de grootste electronica website hier, en de paperwhite 2022 versie nu duurder dan de 2024 versie?
De turbojoekser is weer eens in de aanbiedingquote:
Maar hij post ook hier, dus hier zitten ook leuke mensenquote:
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
daarmee kom je wel aan je trekkenquote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De turbojoekser is weer eens in de aanbiedinghttps://www.bol.com/nl/nl(...)ml/9200000093273840/
Grmblquote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De turbojoekser is weer eens in de aanbiedinghttps://www.bol.com/nl/nl(...)ml/9200000093273840/
Halloquote:Op maandag 7 april 2025 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om?
[..]
Nee, @:lovely en @:greysbones nog niet
Boekenkasten die niet groot genoeg zijn, zijn een hardwareprobleem.quote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Met fysieke boeken heb ik weinig gebruikers, soft of hardware problemen eigenlijk
Ze nemen wel ruimte in en ze zijn zwaar, dus dan moet ik ze weer wegdoen en ik kan ze niet liggend in bed lezen. Vind ik wel een probleem.quote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Met fysieke boeken heb ik weinig gebruikers, soft of hardware problemen eigenlijk
Gaat wel goed.. en met jou?quote:
Heb ik ook de hele tijd. Behalve op de laptop volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg die linkjes van bol nooit meer werkbaar
Gaat altijd gewoon naar de homepage
Ik ook en ik wil heul niet weg.quote:Op maandag 7 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze nemen wel ruimte in en ze zijn zwaar, dus dan moet ik ze weer wegdoen
Dat is al een tijdje zo, geen idee waar het niet meer werktquote:Op maandag 7 april 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg die linkjes van bol nooit meer werkbaar
Gaat altijd gewoon naar de homepage
Moet je maar niet in m'n gezicht vallen als ik liggend probeer te lezen en in slaap val.quote:
Oh sweet summer childquote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoefde maar 10 dozen met boeken te verhuizen afgelopen zomer. Dus viel best mee.
quote:Op maandag 7 april 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo, geen idee waar het niet meer werkt
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijnquote:Op maandag 7 april 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb zelfs de app verwijderd maar ook dat hielp niet.
Wel radijsjes. Hele mooie.quote:Op maandag 7 april 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds bananen uitverkocht
Essiequote:
Ik had hem al leeggehaald, maar er wordt standaard een refferallink van gemaakt zodra je die hier postquote:Op maandag 7 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijn
Anders alleen afbeelding posten wat je wilt delen van bolquote:Op maandag 7 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijn
Nah.quote:
Ja sorry ik ben een kluns soms.quote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je maar niet in m'n gezicht vallen als ik liggend probeer te lezen en in slaap val.
Dit klinkt als een beschaafde en niet-problematische hoeveelheid.quote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoefde maar 10 dozen met boeken te verhuizen afgelopen zomer. Dus viel best mee.
quote:Op maandag 7 april 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had hem al leeggehaald, maar er wordt standaard een refferallink van gemaakt zodra je die hier post
Of gewoon een persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 7 april 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Gejank altijd over het gebruik van ereaders. Elitair geneuzel.
Maar we vroegen toch niet naar een meningquote:Op maandag 7 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of gewoon een persoonlijke voorkeur?
En wanneer heb je vakantie mquote:
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bijquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we vroegen toch niet naar een mening
Maakt dat ooit wat uit?quote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we vroegen toch niet naar een mening
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.quote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bij
Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeRquote:
Lijkt mij een prima realistische en logische oplossingquote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.
Oh ik vond het wel meevallen eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeR
Kan er niks mee. Rode vlekken, alles.
Bibliotheek beginnen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wordt me te rommelig. Heb al genoeg rommel in m'n hoofd.quote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bibliotheek beginnen.
Als je boeken goed opstapelt en er een kleedje over doet heb je een tafel of stoel.
Zolang er nog vloer of muur te zien is, die ik verder geen problemen of optie nodig voor een groter huis.
Huuu boeken in de felle zon!quote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.
Het is maar zelden dat je een oplossing krijgt, meestal alleen een meningquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bij
Je hebt hem zo bang gemaaktquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb die rode kater die ik een kleine hartaanval had bezorgd ook niet weer gezien hier in de tuin.
RIP onderburen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
Een huis dat langzaam scheef de grond in begint te zakken onder het gewicht van alle boeken.
Anders zo https://nl.pepper.com/aanbiedingen/tefal-hakmolen-500ml-351607quote:
Muren wegslopen en die vervangen voor boekenkasten aan weerszijdenquote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.
Dit huis, dit verboekte huisquote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
Een huis dat langzaam scheef de grond in begint te zakken onder het gewicht van alle boeken.
Ja die doet het welquote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders zo https://nl.pepper.com/aanbiedingen/tefal-hakmolen-500ml-351607
That's the spirit, uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, dat gesprek met het plaatsingsteam is verzet naar woensdag. Heb ik toch snel wat meer nieuws....
Ergens ben ik bang voor slecht nieuws...
Hoezo bang voor slecht nieuws, is er al iets over gezegd?quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, dat gesprek met het plaatsingsteam is verzet naar woensdag. Heb ik toch snel wat meer nieuws....
Ben je bang dat het niet doorgaat?quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesverbrander nemen als kachel en elke keer als je de blz hebt gelezen schreur je de pagina eruit en gooi je het in het vuur
Volgens mij zit er in links naar bol ook altijd een automatische redirect naar de appquote:
Heb je zoveel kopieën van fifty shades dan?quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesverbrander nemen als kachel en elke keer als je de blz hebt gelezen schreur je de pagina eruit en gooi je het in het vuur
Barbaar!quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bang voor slecht nieuws, is er al iets over gezegd?
Nog niks over gezegd hoor, maar ik blijf een doemdenkerquote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
That's the spirit, uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.
Maar even serieus, het valt vast mee.
Echt he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |