Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeRquote:
Lijkt mij een prima realistische en logische oplossingquote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.
Oh ik vond het wel meevallen eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeR
Kan er niks mee. Rode vlekken, alles.
Bibliotheek beginnen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wordt me te rommelig. Heb al genoeg rommel in m'n hoofd.quote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bibliotheek beginnen.
Als je boeken goed opstapelt en er een kleedje over doet heb je een tafel of stoel.
Zolang er nog vloer of muur te zien is, die ik verder geen problemen of optie nodig voor een groter huis.
Huuu boeken in de felle zon!quote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.
Het is maar zelden dat je een oplossing krijgt, meestal alleen een meningquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bij
Je hebt hem zo bang gemaaktquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb die rode kater die ik een kleine hartaanval had bezorgd ook niet weer gezien hier in de tuin.
RIP onderburen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
Een huis dat langzaam scheef de grond in begint te zakken onder het gewicht van alle boeken.
Anders zo https://nl.pepper.com/aanbiedingen/tefal-hakmolen-500ml-351607quote:
Muren wegslopen en die vervangen voor boekenkasten aan weerszijdenquote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak van je balkon een serre met extra boekenkasten.
Dit huis, dit verboekte huisquote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
Een huis dat langzaam scheef de grond in begint te zakken onder het gewicht van alle boeken.
Ja die doet het welquote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders zo https://nl.pepper.com/aanbiedingen/tefal-hakmolen-500ml-351607
That's the spirit, uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, dat gesprek met het plaatsingsteam is verzet naar woensdag. Heb ik toch snel wat meer nieuws....
Ergens ben ik bang voor slecht nieuws...
Hoezo bang voor slecht nieuws, is er al iets over gezegd?quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, dat gesprek met het plaatsingsteam is verzet naar woensdag. Heb ik toch snel wat meer nieuws....
Ben je bang dat het niet doorgaat?quote:Op maandag 7 april 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesverbrander nemen als kachel en elke keer als je de blz hebt gelezen schreur je de pagina eruit en gooi je het in het vuur
Volgens mij zit er in links naar bol ook altijd een automatische redirect naar de appquote:
Heb je zoveel kopieën van fifty shades dan?quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Allesverbrander nemen als kachel en elke keer als je de blz hebt gelezen schreur je de pagina eruit en gooi je het in het vuur
Barbaar!quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo bang voor slecht nieuws, is er al iets over gezegd?
Nog niks over gezegd hoor, maar ik blijf een doemdenkerquote:Op maandag 7 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
That's the spirit, uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.
Maar even serieus, het valt vast mee.
Echt he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |