De turbojoekser is weer eens in de aanbiedingquote:
Maar hij post ook hier, dus hier zitten ook leuke mensenquote:
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
daarmee kom je wel aan je trekkenquote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De turbojoekser is weer eens in de aanbiedinghttps://www.bol.com/nl/nl(...)ml/9200000093273840/
Grmblquote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De turbojoekser is weer eens in de aanbiedinghttps://www.bol.com/nl/nl(...)ml/9200000093273840/
Halloquote:Op maandag 7 april 2025 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om?
[..]
Nee, @:lovely en @:greysbones nog niet
Boekenkasten die niet groot genoeg zijn, zijn een hardwareprobleem.quote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Met fysieke boeken heb ik weinig gebruikers, soft of hardware problemen eigenlijk
Ze nemen wel ruimte in en ze zijn zwaar, dus dan moet ik ze weer wegdoen en ik kan ze niet liggend in bed lezen. Vind ik wel een probleem.quote:Op maandag 7 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Met fysieke boeken heb ik weinig gebruikers, soft of hardware problemen eigenlijk
Gaat wel goed.. en met jou?quote:
Heb ik ook de hele tijd. Behalve op de laptop volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg die linkjes van bol nooit meer werkbaar
Gaat altijd gewoon naar de homepage
Ik ook en ik wil heul niet weg.quote:Op maandag 7 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze nemen wel ruimte in en ze zijn zwaar, dus dan moet ik ze weer wegdoen
Dat is al een tijdje zo, geen idee waar het niet meer werktquote:Op maandag 7 april 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg die linkjes van bol nooit meer werkbaar
Gaat altijd gewoon naar de homepage
Moet je maar niet in m'n gezicht vallen als ik liggend probeer te lezen en in slaap val.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |