SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat weet je bij US nooit zekerquote:Op maandag 7 april 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee Frans, kwam ik laatst toevallig achter
stalker? Of bestemming.quote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
Heeft de IJstaxi ook een ijsco-liedje?quote:Op maandag 7 april 2025 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar @:essnhills als je denkt dat je een avond idioten trekt, wil ik best taxi spelen hoor. Jussayin'.
Betere internetverbinding natuurlijk voor al die whatsapp gesprekken als Brad Pitt, ik snap het wel.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zegt dat hij nu in bangkok woont.
STALKERquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
ja precies. minder vaak stroomuitval en geen gekke geluiden van beesten op de achtergrondquote:Op maandag 7 april 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betere internetverbinding natuurlijk voor al die whatsapp gesprekken als Brad Pitt, ik snap het wel.
Bangkok heeft 10 miljoen inwoners, dat jullie elkaar weer tegenkomen is simpelweg een teken van boven.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangkok heeft 10 miljoen inwoners, dat jullie elkaar weer tegenkomen is simpelweg een teken van boven.
Let it Go van Frozenquote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft de IJstaxi ook een ijsco-liedje?
Je hebt hem gewoon van het eiland gepest.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niets gedaanquote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon van het eiland gepest.
Zou niet tegen 'm zeggen dat je liever hebt dat ie z'n pak uittrekt en gaat douchen.quote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij is niet eens lelijk he. Maar dat pak in deze hitte en dan die zweetlucht ook
nee hij heeft iets heel foutsquote:Op maandag 7 april 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet tegen 'm zeggen dat je liever hebt dat ie z'n pak uittrekt en gaat douchen.
Misschien is hij ook wel op weg naar Tokyo voor een baantje als uitsmijter in Shinjuku Golden Gai?quote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij is niet eens lelijk he. Maar dat pak in deze hitte en dan die zweetlucht ook
dan moet ik daar niet heen gaan. al weet ik niet wat het isquote:Op maandag 7 april 2025 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel op weg naar Tokyo voor een baantje als uitsmijter in Shinjuku Golden Gai?
Miljarden x miljarden ledlampjes.quote:Op maandag 7 april 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet ik daar niet heen gaan. al weet ik niet wat het is
quote:Op maandag 7 april 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljarden x miljarden ledlampjes.
nou zegquote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
@:bitterbal straks in Japan. Zit ze nog ergens lekker op een bankje te genieten van 300 kilo sushi, en dan komt de geur opzetten.
Steeds sterker en sterkere zweetlucht.
Ze slikt nog even, draait zich langzaam om.
En dan staat ie achter haar
In zijn zweetpak
Misschien kan @Bomenverzameling ie daarmee helpenquote:
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.quote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
@:bitterbal straks in Japan. Zit ze nog ergens lekker op een bankje te genieten van 300 kilo sushi, en dan komt de geur opzetten.
In zijn zweetpak
Of helemaal ingepakt in nori-vellenquote:Op maandag 7 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
In zijn zweetpak
Zweetvisquote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.
Was dit geen stukje in Jackass?quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of helemaal ingepakt in nori-vellen
Ik zou toch eens elders sushi gaan eten dan, als die waar jij her haalt van zweetpak ruiktquote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweetpak ruikt hetzelfde als sushi.
In Tokyo bedoel je?quote:Op maandag 7 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou toch eens elders sushi gaan eten dan, als die waar jij her haalt van zweetpak ruikt
quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of helemaal ingepakt in nori-vellen
Jaquote:
quote:Op maandag 7 april 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan @:bomenverzameling ie daarmee helpen
quote:
Lekker rustgevend,quote:Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Japan lijkt me wel mooi eens een rustige vakantie te doen.
Bij bestemming moet ik altidj denken aan bestemmingsplannen.quote:
Bij een rustgevende vakantie denk ik eerder aan de seychellen o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Japan lijkt me wel mooi eens een rustige vakantie te doen.
Ik heb liedjes ja...quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft de IJstaxi ook een ijsco-liedje?
Lekker rustig op je gat liggen.quote:Op maandag 7 april 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een rustgevende vakantie denk ik eerder aan de seychellen o.i.d.
Zie TTquote:
Mag je mijn portie ook hebben.quote:Op maandag 7 april 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga pasta eten, dus doe gezellig mee
Eten jijquote:Op maandag 7 april 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag je mijn portie ook hebben.
Nee, ze zijn geen van alle wat ik wil in een ereaderquote:Op maandag 7 april 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, de batterij van m'n ereader is de laatste tijd super snel leeg@:cherrylips had jij nou een nieuwe besteld?
Moet je nagaan wat voor marge er op zo'n e-book zit als ze duurder verkocht worden dan een fysiek exemplaarquote:Op maandag 7 april 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit snap ik ook nooit. Zie wel vaker dat de e-book versie duurder is dan de paperback
Daar zit kopie beveiliging op en die is duur.quote:Op maandag 7 april 2025 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor marge er op zo'n e-book zit als ze duurder verkocht worden dan een fysiek exemplaar![]()
papierrugquote:
Valt mee, ik moet mezelf drie keer per dag opladen.quote:Op maandag 7 april 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Mocht die van mij nu ter plekke overlijden ga ik denk ik voor de Kindle basic matcha. Maar nu las ik ook weer reviews daarover van mensen die hem elke drie dagen moeten opladen
Tukjes onder het bureau ftwquote:Op maandag 7 april 2025 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt mee, ik moet mezelf drie keer per dag opladen.
Meer tussenpersonen die er iets aan moeten verdienenquote:Op maandag 7 april 2025 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit kopie beveiliging op en die is duur.
Morgen eens proberen hoe ze daar op het werk tegenaan kijken.quote:
Hmm, ik zoek wat met lange batterijduur en waar ik al m'n kindle en eigen documenten op kan zetten. Zal dan waarschijnlijk toch weer bij een (duurdere) Kindle uitkomen.quote:Op maandag 7 april 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Mocht die van mij nu ter plekke overlijden ga ik denk ik voor de Kindle basic matcha. Maar nu las ik ook weer reviews daarover van mensen die hem elke drie dagen moeten opladen
De paperwhite en dan gewoon even niet letten op alle vingerafdrukken op die glimmende rand.quote:Op maandag 7 april 2025 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek wat met lange batterijduur en waar ik al m'n kindle en eigen documenten op kan zetten. Zal dan waarschijnlijk toch weer bij een (duurdere) Kindle uitkomen.
Of misschien koop ik gewoon de eentje oudere versie dan. Dat is nog steeds een nieuwere dan wat ik nu heb.quote:Op maandag 7 april 2025 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De paperwhite en dan gewoon even niet letten op alle vingerafdrukken op die glimmende rand.
Welke heb je nu?quote:Op maandag 7 april 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of misschien koop ik gewoon de eentje oudere versie dan. Dat is nog steeds een nieuwere dan wat ik nu heb.
Hierquote:Op maandag 7 april 2025 17:19 schreef Plots het volgende:
Waar zit hier in "mijn actieve topic" de knop dat je vanaf nieuwe nieuwe berichten het topic kan lezen?
Eeuhm, oké?quote:Twee Poolse mannen hebben geprobeerd in een bestelbusje wilde dieren van Nederland naar Duitsland te smokkelen. De Duitse politie betrapte ze bij een grenscontrole. De agenten ontdekten twee zebra's, zes apen, een antilope, een serval, een buizerd en een zwaan.
dat was een groot bestelbusjequote:
denk dat die uit een schuine amsterdamse mop kwamen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en waar komen die beesten vandaan? Lopen die op de Veluwe rond?
Wat vind je ervan tot nu toequote:Op maandag 7 april 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond laatste aflevering van Adolescence kijken.
quote:Op maandag 7 april 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat die uit een schuine amsterdamse mop kwamen.
Er lopen twee zebra's, zes apen, een antilope, een serval, een buizerd en een zwaan de kroeg binnen.
Zegt de antilope, zijn jullie ook zo zat van het lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |