SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat weet je bij US nooit zekerquote:Op maandag 7 april 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee Frans, kwam ik laatst toevallig achter
stalker? Of bestemming.quote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
Heeft de IJstaxi ook een ijsco-liedje?quote:Op maandag 7 april 2025 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar @:essnhills als je denkt dat je een avond idioten trekt, wil ik best taxi spelen hoor. Jussayin'.
Betere internetverbinding natuurlijk voor al die whatsapp gesprekken als Brad Pitt, ik snap het wel.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zegt dat hij nu in bangkok woont.
STALKERquote:Op maandag 7 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was op phangan door iemand mee uitgevraagd he tijdje terug. Maar ik heb geen interesse in hem. Kom ik hem hier vandaag tegen op het metro station![]()
In fucking bangkok
ja precies. minder vaak stroomuitval en geen gekke geluiden van beesten op de achtergrondquote:Op maandag 7 april 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betere internetverbinding natuurlijk voor al die whatsapp gesprekken als Brad Pitt, ik snap het wel.
Bangkok heeft 10 miljoen inwoners, dat jullie elkaar weer tegenkomen is simpelweg een teken van boven.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangkok heeft 10 miljoen inwoners, dat jullie elkaar weer tegenkomen is simpelweg een teken van boven.
Let it Go van Frozenquote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft de IJstaxi ook een ijsco-liedje?
Je hebt hem gewoon van het eiland gepest.quote:Op maandag 7 april 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niets gedaanquote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon van het eiland gepest.
Zou niet tegen 'm zeggen dat je liever hebt dat ie z'n pak uittrekt en gaat douchen.quote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij is niet eens lelijk he. Maar dat pak in deze hitte en dan die zweetlucht ook
nee hij heeft iets heel foutsquote:Op maandag 7 april 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet tegen 'm zeggen dat je liever hebt dat ie z'n pak uittrekt en gaat douchen.
Misschien is hij ook wel op weg naar Tokyo voor een baantje als uitsmijter in Shinjuku Golden Gai?quote:Op maandag 7 april 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij is niet eens lelijk he. Maar dat pak in deze hitte en dan die zweetlucht ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |