Het ging meer om hard rijden dan om trekkersquote:Op maandag 12 mei 2025 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Godsamme, landelijk willen wonen en dan klagen over langsrijdende trekkers
Er waren in die korte tijd dat ze er waren al 5 tracktors langsgereden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging meer om hard rijden dan om trekkers
Ik heb het gehoord. Maar het ging vooral om hard rijden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er waren in die korte tijd dat ze er waren al 5 tracktors langsgereden.
Sowieso als je die dingen tracktors noemt gaat het niet goedkomen in die regio
Ja belachelijk. De mensen gaven zelf aan dat ze het een hele mooie keuken vondenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:37 schreef Remco het volgende:
Geen nieuwe keuken kan natuurlijk niet Sanisale.com betaald niet voor niets.
Die tuin is zoooooveel werk. Maar ja tuinman dan maar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:38 schreef Mrmime het volgende:
Vroeg ik me ook al af. En wat een megatuin, daar word je ook flink druk mee
Ach het klopt voor beide regio’squote:Op maandag 12 mei 2025 21:19 schreef Mrmime het volgende:
En zei Alex nou net dat in Twente iedereen achterom komt? Ze zijn toch echt in de Achterhoek
Overigens is dit m.i. dus géén kandidaten afzeiken, maar de keuzes vh programma ter discussie stellen. Dat vind ik prima.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:43 schreef laziness het volgende:
Ik vind het ook niet downsizen. Weer grote verkeersruimtes net als in hun huidige huis. En wat een kapitaalvernietiging dat verbouwen.
En dan zeggen kijken of er budget over is om dat atelier te verruimen. Daar zou ik mee begonnen zijn voordat je een onnodige verbouwing begint.
Handig toch als het kan, waarom niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ach het klopt voor beide regio’s![]()
Wij zeiden nog dat we het niet gingen doen maar onze voordeur is 3x open geweest sinds we er wonen denk ik
Keuken en badkamer uit 2022 eruit geslooptquote:Op maandag 12 mei 2025 21:54 schreef DrMarten het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)elseweg-41/43522454/
Dat huis ligt echt in de middle of nowhere, dus ff naar die lokale bakker of kroeg lopen zit er niet in.
Omdat die alleen voor de dochters is om te logeren. Daar zitten prima slaapkamers en badkamer in.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:59 schreef nattermann het volgende:
Waarom is de bovenverdieping niet meegenomen in deze aflevering?
Die badkamer met glazen wand in het midden is toch niet geschikt voor mensen die steeds ouder worden?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Keuken en badkamer uit 2022 eruit gesloopt
Keuken is niet gesloopt, maar netjes gedemonteerd en verkocht.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Keuken en badkamer uit 2022 eruit gesloopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |