Ah, ok. Maar nu heeft hij een nóg ruimer uitzicht 😉quote:Op maandag 21 april 2025 22:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze dat gedeelte uit de oude keuken gingen slopen.
Op de foto's erna stond de bank nog steeds niet naar achteren.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:16 schreef golfer het volgende:
Die enorme plant achter de bank in de woonkamer weghalen en je hebt een meter meer ruimte.
Als je je kozijn hoger wil plaatsen dan moet dat eerst langs de welstandscommissie. En is niet zeker dat ze dat goedkeuren. Zeker als er meerdere dezelfde huizen staan, dan willen ze dat het straatbeeld gelijk blijft.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben het inderdaad eens met de kritiek, in plaats van dat bankje in de keuken werkblad was ideaal geweest. Aangezien ze het kozijn daar ook hebben vernieuwd hadden ze best voor een iets minder hoge kunnen kiezen waar een werkblad onder had gepast. Bank naar achteren is een makkelijke fix die ze blijkbaar ook al zelf gedaan hebben. Ben allang blij dat de tv de laatste paar seizoenen steeds redelijk logisch staat, er zijn seizoen geweest dat steevast de tv op de plek werd neergezet waardoor je een nekhernia kreeg als je ernaar wilde kijken vanaf de bank
Vond het overigens wel een erg leuk stel dit keer.
Ah, als huurder wist ik dat niet van die welstandscommissiequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Als je je kozijn hoger wil plaatsen dan moet dat eerst langs de welstandscommissie. En is niet zeker dat ze dat goedkeuren. Zeker als er meerdere dezelfde huizen staan, dan willen ze dat het straatbeeld gelijk blijft.
Maar ik ben het eens dat ze dat op z’n minst hadden kunnen proberen. En anders de keuken anders zetten. Ik vond het sowieso raar dat ze de deur verplaatst hadden naar de keuken. Zo hadden ze veel minder opties voor een grotere keuken
Yep, helemaal eens. Zoals het nu was was het prut.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, als huurder wist ik dat niet van die welstandscommissiemaakt het wellicht een ietsje logischer, maar het werkblad is en blijft gewoon nauwelijks groter dan dat hij had en had best logischer ingedeeld kunnen worden ja. Gewoon de keuken houden hoe die was qua vorm was prima geweest.
Leuk!quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat knap dat je met een plaats naar keuze, huis rond de 7 ton, zoveel ruimte en in zo’n goeie staat blij bent. Je verwacht het niet.Beetje saaie aflevering.
Wel heerlijk zoveel ruimte.
Dat gepluk van deze twee hem echter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |