Alleen gelden daar veel strengere regels voor. Feitelijk is Ripple een aandeel en een beurs in 1, die vrijwel alle aandelen bezitten, en ook bepalen hoeveel ze er in de markt zetten.quote:
Dit klopt niet echt....quote:Op zondag 4 mei 2025 11:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen gelden daar veel strengere regels voor. Feitelijk is Ripple een aandeel en een beurs in 1, die vrijwel alle aandelen bezitten, en ook bepalen hoeveel ze er in de markt zetten.
80% van mijn portfolio bestaat uit bedrijven waar een CEO achter zit.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je "Crypto" koopt waar een CEO achter zit dan heb je echt niet begrepen.
quote:
Die mensen zijn een cult. Zij snappen niet dat wij gewoon zien wat er staat te gebeuren en dat wij investeren in iets dat nog hard gaat groeien. Daar hebben de BTC maxi's niks aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
XRP gaat naar 500 dit jaar en verder stil zijn jij
Nou maak me gek, vertel me eens wat XRP zo bijzonder maakt.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]_!
[..]
Die mensen zijn een cult. Zij snappen niet dat wij gewoon zien wat er staat te gebeuren en dat wij investeren in iets dat nog hard gaat groeien. Daar hebben de BTC maxi's niks aan.
Het is de ultieme schakel tussen crypto en het huidige betaalsysteem.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou maak me gek, vertel me eens wat XRP zo bijzonder maakt.
Laat me raden, nog nooit bij een bank of een crypto bedrijf gewerkt?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is de ultieme schakel tussen crypto en het huidige betaalsysteem.
Maxi's denken altijd dat iedereen met BTC gaat betalen maar dat gaat nooit gebeuren en is niet eerlijk verdeeld.
XRP is veel eerlijker dat heeft een escrow en dat gaat naar de Amerikaanse overheid als world reserve currency.
Daarom werkt BTC niet en XRP wel. Alles is gewoon compliant hoor. Ja 'ze' zullen altijd de controle en touwtjes in handen houden achter de schermen, dat is nogal wiedes en daarom ben ik op die uitkomst aan het wedden. Daarom denk ik dat XRP voor de lange termijn perfect is om deze plannen uit te voeren. BTC is Beta Test Coin.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat me raden, nog nooit bij een bank of een crypto bedrijf gewerkt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen DEFI, en al helemaal geen bancair systeem, wat dacht je als je blind muntjes ging aannemen, dat toezichthouders dan zomaar zeggen: Wat mooi dat u dat doet mijnheer, mogen we even zien van wie u muntjes in ontvangst neemt, of neemt u die zomaar aan zonder toezicht?
XRP lost geen enkel probleem op Crypto gebied op, het is gewoon een payment provider die ook ondersteuning voor crypto betalingen doet, en dat dit erg omslachtig op een Ledger doet, een Ledger die ook nog een bestaat uit gecentraliseerde propriety techniek, als je nu als Nederlands bedrijf een XRP endpoint gaat draaien, dan komt men gewoon bij je langs: Mijnheer, het is u bekend dat u traceability van coins moet kunnen aantonen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daarom werkt BTC niet en XRP wel. Alles is gewoon compliant hoor. Ja 'ze' zullen altijd de controle en touwtjes in handen houden achter de schermen, dat is nogal wiedes en daarom ben ik op die uitkomst aan het wedden. Daarom denk ik dat XRP voor de lange termijn perfect is om deze plannen uit te voeren. BTC is Beta Test Coin.
jaquote:Op zondag 4 mei 2025 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
XRP lost geen enkel probleem op Crypto gebied op, het is gewoon een payment provider die ook ondersteuning voor crypto betalingen doet, en dat dit erg omslachtig op een Ledger doet, een Ledger die ook nog een bestaat uit gecentraliseerde propriety techniek, als je nu als Nederlands bedrijf een XRP endpoint gaat draaien, dan komt men gewoon bij je langs: Mijnheer, het is u bekend dat u traceability van coins moet kunnen aantonen?
Ik zie geen haat?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen haten op mensen die een OnlyFans beginnen.
Daar haat men doorgaans alles, dus dat zegt weinigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee niet hier, maar in het algemeen als je social media afgaat.
Heb je m'n account gevonden?quote:
Een altseizoenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:07 schreef Elan het volgende:
Op naar de 200k, gestoord alt-seizoen en dan 2 jaar bearmarket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |