quote:
Wat precies?quote:
het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht even dat ik vaag was door de pilletjes.
ja is goedquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat precies?
"Myanmar is de koploper hierin, verder wordt er ook in Cambodja, Noordoost-China, Zuid-Korea, Indonesië, de Filipijnen en Vietnam hond en kat gegeten. In deze landen wordt honden- en kattenvlees gezien als een echte delicatesse en is het vrij normaal om honden en katten te eten"
En bijtjesquote:
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hondquote:Op maandag 7 april 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
[..]
ja is goed
Niet gelezen, dan bestaat het ook nietquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige delen van Thailand eten ze ook welles hond
behalve de staart, want dat lijkt op slangquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar drinken ze het bloed van toch?quote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Vind het een gruwelquote:Op maandag 7 april 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Mja k wil het ook niet etenquote:Op maandag 7 april 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het een gruwelMaar als dat is wat ze daar lekker vinden moeten ze dat doen.
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ikquote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve de staart, want dat lijkt op slang
Ik ga sir hiss bellen, schandaligquote:Op maandag 7 april 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt. Al lusten ze wel slang geloof ik
Moet er niet aan denken. Ergens hypocriet wel omdat we wel kip/varken/paard eten maar omdat 't hond/kat is komt 't dank denk ik "te dichtbij" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |