abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2025 @ 08:01:56 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
  maandag 7 april 2025 @ 09:00:49 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217309884
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:01 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Ik ben wel voorstander van om referenda in Estland en Letland te organiseren, waarbij Russischtalige Esten en Russische Letten de keuze krijgen van dat hun gebied onderdeel blijft van Estland/Letland of dat hun gebied zich aansluit bij Rusland.
Referendum waar alleen de niet etnisch russische bewoners mogen stemmen of hun land etnisch gezuiverd moet worden van alle russen die er sinds sovjet tijd neergezet zijn en hun nakomelingen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217309954
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:00 schreef nixxx het volgende:

[..]
Referendum waar alleen de niet etnisch russische bewoners mogen stemmen of hun land etnisch gezuiverd moet worden van alle russen die er sinds sovjet tijd neergezet zijn en hun nakomelingen.
Ik zie ook wel wat in de aanpak die destijds met Israël is gehanteerd. Alle mensen die zich etnisch Russisch voelen en leiden aan vervolgingswanen mogen terug naar het moederland waar ze een nieuw bestaan kunnen opbouwen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 7 april 2025 @ 09:13:02 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217309963
quote:

[..]
Ik ben wel voorstander van om referenda in Estland en Letland te organiseren, waarbij Russischtalige Esten en Russische Letten de keuze krijgen van dat hun gebied onderdeel blijft van Estland/Letland of dat hun gebied zich aansluit bij Rusland.
Oh probeert Poetin dezelfde truc ook in de baltics? Enorm doorzichtige poging tot destabilisatie van een zelfstandig land en jij 'vindt het wel een goed idee'
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 april 2025 @ 09:27:32 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217310052
quote:

[..]
Oei :o .Dat wordt een lastige om te overtreffen, dus ik ga je alvast feliciteren: je hebt - nu al - de domste reactie van deze week te pakken! Ben er maar trots op.

Als Russen in de Baltische staten zich graag bij Rusland willen aansluiten dan kunnen ze gewoon hun biezen pakken en oprotten naar het beloofde land.
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 maandag 7 april 2025 @ 10:06:31 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217310325
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lm7h5c7qhs2k

"We're talking to Russia, we'd like them to stop. I don't like the bombing," - President Trump
Wat een slappeling. Die lafbek durft echt alleen maar tegen de kleintjes te schoppen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217310458
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat een slappeling. Die lafbek durft echt alleen maar tegen de kleintjes te schoppen.
Landen die niets verkeerd doen economisch de vernieling inhelpen met infantiele tarieven, dreigen met annexatie, bondgenoten constant schofferen versus

Ik vind dit bombarderen niet zo leuk hoor. Zou je alsjeblieft willen stoppen? O+ :*
  maandag 7 april 2025 @ 10:22:30 #8
38496 Perrin
pi_217310477
quote:

[..]
Net als de pestkop op school, die pakt ook het lunchgeld van de kinderen die hij makkelijk aankan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 7 april 2025 @ 10:22:53 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217310481
Maar elk nadeel heeft z'n voordeel, zou Johan zeggen.

Russian Markets Reel From Trump Tariffs, Oil Price Collapse
&lt;signature here&gt;.
  maandag 7 april 2025 @ 10:26:32 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217310518
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Landen die niets verkeerd doen economisch de vernieling inhelpen met infantiele tarieven, dreigen met annexatie, bondgenoten constant schofferen versus

Ik vind dit bombarderen niet zo leuk hoor. Zou je alsjeblieft willen stoppen? O+ :*
Die houding begint mij nu ook wel wat te irriteren.
Zijn bondgenoten stort hij in mineur, en al het zoet lijkt voor Rusland te zijn nu :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217310590
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die houding begint mij nu ook wel wat te irriteren.
Zijn bondgenoten stort hij in mineur, en al het zoet lijkt voor Rusland te zijn nu :')
Een Amerikaanse president die hoge tarieven oplegt aan Vietnam en Cambodja heeft geen enkel historisch besef.
  maandag 7 april 2025 @ 10:36:33 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217310592
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Een Amerikaanse president die hoge tarieven oplegt aan Vietnam en Cambodja heeft geen enkel historisch besef.
Iedereen lijkt geconfronteerd te worden met deze bullshit.
pi_217310599
quote:

[..]
Hij en zijn hele kliek zijn nogal bang voor de derdewereldoorlog toch? Dan moet je geen kernmacht boos willen maken en kom je inderdaad niet verder dan het bombarderen van wat woestijnbewoners.

Dat Thaiwan op haarzelf aangewezen is is natuurlijk ook evident.
  maandag 7 april 2025 @ 10:52:22 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217310670
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Net als de pestkop op school, die pakt ook het lunchgeld van de kinderen die hij makkelijk aankan.
Zo is Trump ook rijk geworden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 april 2025 @ 10:53:52 #15
38496 Perrin
pi_217310679
quote:
80s.gif Op maandag 7 april 2025 10:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zo is Trump ook rijk geworden.
Inmiddels doet hij waar hij goed in is op globale schaal.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 7 april 2025 @ 10:55:46 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217310692
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:38 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Hij en zijn hele kliek zijn nogal bang voor de derdewereldoorlog toch? Dan moet je geen kernmacht boos willen maken en kom je inderdaad niet verder dan het bombarderen van wat woestijnbewoners.
China is ook een kernmacht, maar daar trekken ze zich dan weer geen reet van aan. Trump staat gewoon ergens ook op de balance sheet / payroll in Moskou. Sad but true.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_217311239
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2025 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oei :o .Dat wordt een lastige om te overtreffen, dus ik ga je alvast feliciteren: je hebt - nu al - de domste reactie van deze week te pakken! Ben er maar trots op.

Als Russen in de Baltische staten zich graag bij Rusland willen aansluiten dan kunnen ze gewoon hun biezen pakken en oprotten naar het beloofde land.
estland stemde 78procent van de bevolking voor het herstellen van de republiek in 1991. cultureel hoort estland en de hele baltics bij 'west europa', oude Hanze gebieden, wie lutheriaans waren.

en dan willen trollen doen lijken alsof het terrecht is dat rusland die gebieden inneemt. echt te ziek voorwoorden. Waarom gaan die russen niet terug naar hun eigen land. mag niet van Poetin, want Poetin moet nog veroveren. Bizar mensen die altijd anti buitenlanders zijn, zijn als het op russen aankomt altijd heel pro buitenland. Je kunt beter gevluchte IS strijders in je land hebben, dan russen. Want russen zijn echt een gigantisch gevaar voor de veiligheid in je samenleving, gevaarlijker dan IS strijders, lijkt het nu.
pi_217311288
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
China is ook een kernmacht, maar daar trekken ze zich dan weer geen reet van aan. Trump staat gewoon ergens ook op de balance sheet / payroll in Moskou. Sad but true.
Frankrijk en de UK ook :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217311462
quote:

[..]
Ik ben er wel voorstander van om een referendum in Nederland te organiseren, waarbij Poetinpijpers de keuze krijgen een enkeltje Rusland te krijgen of ze in een interneringskamp worden geschopt op Rottumeroog.
pi_217311506
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 12:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik ben er wel voorstander van om een referendum in Nederland te organiseren, waarbij Poetinpijpers de keuze krijgen een enkeltje Rusland te krijgen of ze in een interneringskamp worden geschopt op Rottumeroog.
Rottumeroog is veel te mooi voor die types joh. Kan het niet gewoon ergens in Lelystad ofzo? Schijnt een vliegveld te liggen wat niet gebruikt wordt.
A mind with a heart of it's own
  maandag 7 april 2025 @ 13:02:01 #21
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217311534
Ik wil een referendum met de vraag of wij ons niet kunnen aansluiten als sovietstaat bij Rusland :6 :6 :6
  maandag 7 april 2025 @ 13:06:25 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_217311571
Vredesbrigade heeft niks te willen.
&lt;signature here&gt;.
pi_217311586
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Rottumeroog is veel te mooi voor die types joh. Kan het niet gewoon ergens in Lelystad ofzo? Schijnt een vliegveld te liggen wat niet gebruikt wordt.
Vliehorst is een betere plek O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 7 april 2025 @ 13:52:52 #24
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217311886
Moskou:

Kremlin: geen antwoord op vragen over mogelijk bestand Oekraïne
https://www.msn.com/nl-nl(...)73fddca81563085&ei=6

Hmm.. tja, misschien is het na alle twijfel best nog denkbaar, en zelfs nog mogelijk, dat Poetin binnenkort alsnog bereid is tot een staakt het vuren.
Dat deze stap voor Poetin ofwel het Kremlin thans wellicht nog niet te nemen valt, kan verband houden met de wijze waar Oekraïne zelf als fel strijder jegens alle invloeden van Rusland vooralsnog staat.

quote:
Artikel door ANP • 1u •

Kremlin: geen antwoord op vragen over mogelijk bestand Oekraïne
© Copyright ANP 2025

MOSKOU (ANP/RTR) - Het Kremlin zegt dat president Vladimir Poetin bereid is tot een volledig staakt-het-vuren in Oekraïne, maar nog wel "veel vragen" daarover heeft. Daar heeft nog niemand antwoord op gegeven, verklaarde een woordvoerder.

Oekraïne zei eerder al mee te willen werken aan een volledige gevechtspauze in de oorlog. De Verenigde Staten proberen de strijd, die al ruim drie jaar duurt, te beëindigen en praten daarover met zowel Oekraïne als Rusland. Volgens de woordvoerder van het Kremlin gaan de gesprekken met de Verenigde Staten door.

Er geldt sinds vorige maand een tijdelijk staakt-het-vuren waarbij Oekraïne en Rusland elkaars energiesector niet treffen, maar de strijdende partijen beschuldigen elkaar regelmatig van schendingen van het bestand. Rusland deed dat maandag opnieuw.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin maandag 7 april 2025 @ 14:04:03 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217311949
Mensen kinderen alsjeblieft, dat stuk verdriet heeft "make ussr great again" als sub. Gewoon niet op in gaan, dat is namelijk het enige wat zulke figuren willen met als resultaat weer bagger in het topic.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')