SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Referendum waar alleen de niet etnisch russische bewoners mogen stemmen of hun land etnisch gezuiverd moet worden van alle russen die er sinds sovjet tijd neergezet zijn en hun nakomelingen.quote:Op maandag 7 april 2025 08:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van om referenda in Estland en Letland te organiseren, waarbij Russischtalige Esten en Russische Letten de keuze krijgen van dat hun gebied onderdeel blijft van Estland/Letland of dat hun gebied zich aansluit bij Rusland.
Ik zie ook wel wat in de aanpak die destijds met Israël is gehanteerd. Alle mensen die zich etnisch Russisch voelen en leiden aan vervolgingswanen mogen terug naar het moederland waar ze een nieuw bestaan kunnen opbouwen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Referendum waar alleen de niet etnisch russische bewoners mogen stemmen of hun land etnisch gezuiverd moet worden van alle russen die er sinds sovjet tijd neergezet zijn en hun nakomelingen.
Oh probeert Poetin dezelfde truc ook in de baltics? Enorm doorzichtige poging tot destabilisatie van een zelfstandig land en jij 'vindt het wel een goed idee'quote:Op maandag 7 april 2025 08:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van om referenda in Estland en Letland te organiseren, waarbij Russischtalige Esten en Russische Letten de keuze krijgen van dat hun gebied onderdeel blijft van Estland/Letland of dat hun gebied zich aansluit bij Rusland.
Oeiquote:Op maandag 7 april 2025 08:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat een slappeling. Die lafbek durft echt alleen maar tegen de kleintjes te schoppen.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lm7h5c7qhs2k
"We're talking to Russia, we'd like them to stop. I don't like the bombing," - President Trump
Landen die niets verkeerd doen economisch de vernieling inhelpen met infantiele tarieven, dreigen met annexatie, bondgenoten constant schofferen versusquote:Op maandag 7 april 2025 10:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een slappeling. Die lafbek durft echt alleen maar tegen de kleintjes te schoppen.
Net als de pestkop op school, die pakt ook het lunchgeld van de kinderen die hij makkelijk aankan.quote:Op maandag 7 april 2025 10:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een slappeling. Die lafbek durft echt alleen maar tegen de kleintjes te schoppen.
Die houding begint mij nu ook wel wat te irriteren.quote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Landen die niets verkeerd doen economisch de vernieling inhelpen met infantiele tarieven, dreigen met annexatie, bondgenoten constant schofferen versus
Ik vind dit bombarderen niet zo leuk hoor. Zou je alsjeblieft willen stoppen?![]()
Een Amerikaanse president die hoge tarieven oplegt aan Vietnam en Cambodja heeft geen enkel historisch besef.quote:Op maandag 7 april 2025 10:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die houding begint mij nu ook wel wat te irriteren.
Zijn bondgenoten stort hij in mineur, en al het zoet lijkt voor Rusland te zijn nu
Iedereen lijkt geconfronteerd te worden met deze bullshit.quote:Op maandag 7 april 2025 10:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een Amerikaanse president die hoge tarieven oplegt aan Vietnam en Cambodja heeft geen enkel historisch besef.
Hij en zijn hele kliek zijn nogal bang voor de derdewereldoorlog toch? Dan moet je geen kernmacht boos willen maken en kom je inderdaad niet verder dan het bombarderen van wat woestijnbewoners.quote:Op maandag 7 april 2025 10:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo is Trump ook rijk geworden.quote:Op maandag 7 april 2025 10:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net als de pestkop op school, die pakt ook het lunchgeld van de kinderen die hij makkelijk aankan.
Inmiddels doet hij waar hij goed in is op globale schaal.quote:
China is ook een kernmacht, maar daar trekken ze zich dan weer geen reet van aan. Trump staat gewoon ergens ook op de balance sheet / payroll in Moskou. Sad but true.quote:Op maandag 7 april 2025 10:38 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij en zijn hele kliek zijn nogal bang voor de derdewereldoorlog toch? Dan moet je geen kernmacht boos willen maken en kom je inderdaad niet verder dan het bombarderen van wat woestijnbewoners.
estland stemde 78procent van de bevolking voor het herstellen van de republiek in 1991. cultureel hoort estland en de hele baltics bij 'west europa', oude Hanze gebieden, wie lutheriaans waren.quote:Op maandag 7 april 2025 09:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oei.Dat wordt een lastige om te overtreffen, dus ik ga je alvast feliciteren: je hebt - nu al - de domste reactie van deze week te pakken! Ben er maar trots op.
Als Russen in de Baltische staten zich graag bij Rusland willen aansluiten dan kunnen ze gewoon hun biezen pakken en oprotten naar het beloofde land.
Frankrijk en de UK ookquote:Op maandag 7 april 2025 10:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
China is ook een kernmacht, maar daar trekken ze zich dan weer geen reet van aan. Trump staat gewoon ergens ook op de balance sheet / payroll in Moskou. Sad but true.
Ik ben er wel voorstander van om een referendum in Nederland te organiseren, waarbij Poetinpijpers de keuze krijgen een enkeltje Rusland te krijgen of ze in een interneringskamp worden geschopt op Rottumeroog.quote:Op maandag 7 april 2025 08:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rottumeroog is veel te mooi voor die types joh. Kan het niet gewoon ergens in Lelystad ofzo? Schijnt een vliegveld te liggen wat niet gebruikt wordt.quote:Op maandag 7 april 2025 12:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik ben er wel voorstander van om een referendum in Nederland te organiseren, waarbij Poetinpijpers de keuze krijgen een enkeltje Rusland te krijgen of ze in een interneringskamp worden geschopt op Rottumeroog.
Vliehorst is een betere plekquote:Op maandag 7 april 2025 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rottumeroog is veel te mooi voor die types joh. Kan het niet gewoon ergens in Lelystad ofzo? Schijnt een vliegveld te liggen wat niet gebruikt wordt.
quote:Artikel door ANP • 1u •Kremlin: geen antwoord op vragen over mogelijk bestand Oekraïne
© Copyright ANP 2025
MOSKOU (ANP/RTR) - Het Kremlin zegt dat president Vladimir Poetin bereid is tot een volledig staakt-het-vuren in Oekraïne, maar nog wel "veel vragen" daarover heeft. Daar heeft nog niemand antwoord op gegeven, verklaarde een woordvoerder.
Oekraïne zei eerder al mee te willen werken aan een volledige gevechtspauze in de oorlog. De Verenigde Staten proberen de strijd, die al ruim drie jaar duurt, te beëindigen en praten daarover met zowel Oekraïne als Rusland. Volgens de woordvoerder van het Kremlin gaan de gesprekken met de Verenigde Staten door.
Er geldt sinds vorige maand een tijdelijk staakt-het-vuren waarbij Oekraïne en Rusland elkaars energiesector niet treffen, maar de strijdende partijen beschuldigen elkaar regelmatig van schendingen van het bestand. Rusland deed dat maandag opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |