SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Niet volI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Erik de vogel ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom staat frank de boer in de op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1526 / +296 / +0 / 3483 / 3732
2. KillemWieft / 316 / +25 / +11 / 154 / 242
3. Dr.Mikey / 210 / +18 / +1 / 181 / 267
4. _UserName_ / 173 / +29 / +0 / 157 / 217
5. Moeraskat / 171 / +34 / +4 / 279 / 344
6. gebrokenglas / 135 / +60 / +0 / 624 / 763
7. hemarookworst / 135 / +13 / +5 / 294 / 379
8. Bally-b / 127 / +43 / +0 / 87 / 126
9. HappyCharly / 118 / +40 / +0 / 336 / 416
10. Lovely / 118 / +15 / +0 / 1043 / 1197
11. loveyoulongtime / 117 / +39 / +0 / 292 / 360
12. StevenHyde / 86 / +14 / +2 / 419 / 527
13. Fogel / 85 / +10 / +17 / 226 / 316
14. greysbones / 81 / +13 / +0 / 535 / 577
15. sp3c / 81 / +1 / +0 / 41 / 69
16. Sally / 71 / +6 / +0 / 70 / 93
17. Soury / 61 / +5 / +10 / 78 / 118
18. mario390 / 61 / +29 / +0 / 10 / 28
19. Grotetijd / 57 / +2 / +0 / 72 / 93
20. ieniminimuis / 54 / +5 / +0 / 172 / 210SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Edwin Eversquote:![]()
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
66 nu? En doet wat hij leuk vindt.quote:Op maandag 7 april 2025 02:33 schreef devzero het volgende:
Ik herkende hem eerst niet in de OP
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Als Trump zo door gaat, dan sta ik op mijn 66de mensen te begroeten bij de walmart ipv op een tram te rijdenquote:![]()
![]()
Die snap ik niet.quote:Op maandag 7 april 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als Trump zo door gaat, dan sta ik op mijn 66de mensen te begroeten bij de walmart ipv op een tram te rijdenIedereen is een kutlultrut
Oh wacht, jij woont niet hier toch?quote:Op maandag 7 april 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als Trump zo door gaat, dan sta ik op mijn 66de mensen te begroeten bij de walmart ipv op een tram te rijdenIedereen is een kutlultrut
Ja maar weet niet meer waar.quote:Iedereen is een kutlultrut
Dat verklaard een boelquote:Iedereen is een kutlultrut
Of een shuttlebus rijden met een van ouderdom trillend lijf…quote:Op maandag 7 april 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als Trump zo door gaat, dan sta ik op mijn 66de mensen te begroeten bij de walmart ipv op een tram te rijdenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klopt. Ik woon in Amerika. En het type pensioen wat ik heb, is erg verbonden met de aandelenmarkt. En van mijn amerikaanse AOW zal na een 3de termijn Trump ook niet veel meer van over zijn.quote:
Nou heb ik nog wel even de tijd, dus hopelijk komt het allemaal nog wel goed![]()
![]()
401k?quote:Op maandag 7 april 2025 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon in Amerika. En het type pensioen wat ik heb, is erg verbonden met de aandelenmarkt. En van mijn amerikaanse AOW zal na een 3de termijn Trump ook niet veel meer van over zijn.
Nou heb ik nog wel even de tijd, dus hopelijk komt het allemaal nog wel goedI'm surrounded by morons!
Dat is allemaal redelijk ruk. Heb je wel gestemd?quote:Op maandag 7 april 2025 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon in Amerika. En het type pensioen wat ik heb, is erg verbonden met de aandelenmarkt. En van mijn amerikaanse AOW zal na een 3de termijn Trump ook niet veel meer van over zijn.Iedereen is een kutlultrut
Dev gaat op z’n 66e gewoon met z’n golfkart van de golfclub terugrijden naar z’n bungalow in een gated community.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
I'm a cowboy, on a steel horse I ride,quote:Op maandag 7 april 2025 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen rijd ik op een fiets en geen paard
I'm wanted, dead or alive,
Wanted, dead or alive.
Lijkt me een soort hel en ik hou inderdaad niet van golfquote:Op maandag 7 april 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
Dev gaat op z’n 66e gewoon met z’n golfkart van de golfclub terugrijden naar z’n bungalow in een gated community.![]()
Gewoon zwanen meppend alla Larry Davidquote:Op maandag 7 april 2025 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me een soort hel en ik hou inderdaad niet van golfIedereen is een kutlultrut
Ik zag vanmiddag wat mensen met borden met negatieve dingen over Trump bij het witte huis, maar kon door de hoeveelheid politie niet zien wat erop stond.quote:Op maandag 7 april 2025 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Overheid, dus 403(b). Maar is vergelijkbaar
Oh, en had bij een fietsende vent van secret service (hoe secret is het also het in grote letters op je kevlarvest staat!?) onder de auto omdat ie lomp aan het fietsen was
I'm surrounded by morons!
Bij Larry David moet ik aan Seinfeld denken. En bij Seinfield hoort natuurlijk Kramer. En die acteur leek in zijn jeugd wel heel erg op @kreequote:
Soms maak ik rare gedachten sprongen![]()
![]()
Kreemer!quote:Op maandag 7 april 2025 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij Larry David moet ik aan Seinfeld denken. En bij Seinfield hoort natuurlijk Kramer. En die acteur leek in zijn jeugd wel heel erg op @:kree
[ afbeelding ]
Soms maak ik rare gedachten sprongenI'm surrounded by morons!
Het blijft toch een meerderheid die er voor kiest, in Nederland is het niet anders. Het is compleet fucked up maar de oorzaak ervan is geschiedenis en smeulende puinhopen.quote:Op maandag 7 april 2025 03:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag wat mensen met borden met negatieve dingen over Trump bij het witte huis, maar kon door de hoeveelheid politie niet zien wat erop stond.
Oh, en had bij een fietsende vent van secret service (hoe secret is het also het in grote letters op je kevlarvest staat!?) onder de auto omdat ie lomp aan het fietsen wasIedereen is een kutlultrut
Zag dat er zo uit?quote:Op maandag 7 april 2025 03:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag wat mensen met borden met negatieve dingen over Trump bij het witte huis, maar kon door de hoeveelheid politie niet zien wat erop stond.
Oh, en had bij een fietsende vent van secret service (hoe secret is het also het in grote letters op je kevlarvest staat!?) onder de auto omdat ie lomp aan het fietsen was![]()
![]()
Cosmoquote:Op maandag 7 april 2025 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij Larry David moet ik aan Seinfeld denken. En bij Seinfield hoort natuurlijk Kramer. En die acteur leek in zijn jeugd wel heel erg op @:kree
[ afbeelding ]
Soms maak ik rare gedachten sprongenDie gast heeft zich behoorlijk in de nesten gewerkt met foute uitspraken. Daar heeft hij nog steeds last van
Ze scoren steeds minder goed op de democratie index, niet echt een goed iets.quote:Op maandag 7 april 2025 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft toch een meerderheid die er voor kiest, in Nederland is het niet anders. Het is compleet fucked up maar de oorzaak ervan is geschiedenis en smeulende puinhopen.
Maar het volk krijgt wat het volk wil, en dat zal altijd ten koste van iets en iemand gaan.I'm surrounded by morons!
Nee, maar heel veel jaren waren niet verstreken sinds ie er in had gepastquote:
Ik denk alleen nog maar hieraan:quote:Op maandag 7 april 2025 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms maak ik rare gedachten sprongen
Bekijk deze YouTube-video
Michael Richards Goes Crazy
Het is wel 4 jaar uitzingenquote:Op maandag 7 april 2025 03:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze scoren steeds minder goed op de democratie index, niet echt een goed iets.
Maar het volk krijgt wat het volk wil, en dat zal altijd ten koste van iets en iemand gaan.Iedereen is een kutlultrut
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 7 april 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk alleen nog maar hieraan:
Bekijk deze YouTube-video
Uiteindelijk brachten 49.9% van alle kiezers hun stem uit op Trump. Niet een meerderheid, maar hij kreeg wel de meeste stemmen van alle kandidaten (en de meeste electoral votes). Nog steeds 49.9% te veelquote:Op maandag 7 april 2025 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft toch een meerderheid die er voor kiest, in Nederland is het niet anders. Het is compleet fucked up maar de oorzaak ervan is geschiedenis en smeulende puinhopen.![]()
Oh ja dat stem systeem snap ik niet zo goedquote:Op maandag 7 april 2025 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk brachten 49.9% van alle kiezers hun stem uit op Trump. Niet een meerderheid, maar hij kreeg wel de meeste stemmen van alle kandidaten (en de meeste electoral votes). Nog steeds 49.9% te veelIedereen is een kutlultrut
BaihumonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meh, heb zin om te slapen maar dat kan op zijn vroegst over anderhalf uur.I'm surrounded by morons!
Je stemt niet direct op de president, maar op mensen in een kiescollege. Net zoals je ook niet direct iemand kiest in de 1ste kamer, maar iemand in de provinciale staten van je provincie. Iedere staat heeft een aantal mensen in die kiescolleges afhankelijk hoeveel mensen er in de staat wonen, maar het verschilt per staat hoe die kiescolleges worden gekozen.quote:Op maandag 7 april 2025 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat stem systeem snap ik niet zo goed
En dan hebben sommige staten ook nog "caucuses" en dat is helemaal onoverzichtelijk![]()
![]()
Ben je nog niet opgestegen dan?quote:Op maandag 7 april 2025 03:23 schreef Fogel het volgende:
Meh, heb zin om te slapen maar dat kan op zijn vroegst over anderhalf uur.![]()
Nee, zit nog in de lounge. Boarding over een halfuur.quote:
Heb maar een rum besteld 🥃I'm surrounded by morons!
Kiesmannen ik snap er geen hol van.quote:Op maandag 7 april 2025 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je stemt niet direct op de president, maar op mensen in een kiescollege. Net zoals je ook niet direct iemand kiest in de 1ste kamer, maar iemand in de provinciale staten van je provincie. Iedere staat heeft een aantal mensen in die kiescolleges afhankelijk hoeveel mensen er in de staat wonen, maar het verschilt per staat hoe die kiescolleges worden gekozen.
En dan hebben sommige staten ook nog "caucuses" en dat is helemaal onoverzichtelijk
Het is ook grote onzin. Vooral omdat die kiesmannen uiteindelijk voor iemand anders kunnen stemmen dan waar ze voor gekozen waren. Dus een Trump kiesman zou in theorie voor Harris kunnen kiezen. Maar dat zal niet snel gebeurenquote:![]()
![]()
Dat zou wel een enorme shotshow aan drama opleveren als dat ooit zal gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2025 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook grote onzin. Vooral omdat die kiesmannen uiteindelijk voor iemand anders kunnen stemmen dan waar ze voor gekozen waren. Dus een Trump kiesman zou in theorie voor Harris kunnen kiezen. Maar dat zal niet snel gebeurenI'm surrounded by morons!
We zien wel over 4 jaar als Musk iedere kiesman $1M belooft om op zijn kandidaat te stemmenquote:Op maandag 7 april 2025 03:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme shotshow aan drama opleveren als dat ooit zal gebeuren.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Mutti3I'm surrounded by morons!
Laatste kopje thee en dan slapen. Alarm gaat weer om 5:50Vlieg en slaap zequote:Op maandag 7 april 2025 04:19 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zooooo, nu nog wachten tot de rest aan boord is, opstijgen, pling en dan lekker stoel plat en![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Truste als het zover is
Ga je ook?
Truste
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelfde personeel als gister
Morguh GG. Er ook weer vroeg bij deze morgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mogguh. Ja. Nog even een uurtje pakken.quote:Op maandag 7 april 2025 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG. Er ook weer vroeg bij deze morgen.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Slaap lekker sweetdreamsquote:Op maandag 7 april 2025 05:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja. Nog even een uurtje pakken.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds wakker?
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Morguh
Morguh:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALweer vroeg op voor het werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je ook nog wat aan je dag
Haha nou echt hèWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
IK was er al om 4 uur uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLecht geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Last van het lijf en zorgen hoe het met mijn ramen af gaat lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er met de ramen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Twee ramen thermische breuk, waarschijnlijk door de plisse gordijnen
Ondank dat ik gevraagd had aan dat bedrijf of die mogelijkheid bestond en hun mijn garandeerde dat dit niet kon bij de manier hoe hun de gordijnen ophingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jezus wat kut zeg!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat kan je wel stellen.quote:
Zou niet weten waar ik dat geld vandaan moet krabbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zegt dat bedrijf?quote:Op maandag 7 april 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel stellen.
Zou niet weten waar ik dat geld vandaan moet krabbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb nog geen antwoord, heb ze gisteren gemaild, is gisteren gebeurd, zaterdag een raam gisteren het andere raamquote:
ALleen van zaterdag had ik nog niet gezien, zag ik gisteren pas
Maar heb het wel gehoord, dacht dat er iets tegen mijn raam aan werd gegooid, gevolgen wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoe lang hangt het al?quote:Op maandag 7 april 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord, heb ze gisteren gemaild, is gisteren gebeurd, zaterdag een raam gisteren het andere raam
ALleen van zaterdag had ik nog niet gezien, zag ik gisteren pas
Maar heb het wel gehoord, dacht dat er iets tegen mijn raam aan werd gegooid, gevolgen wasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vanaf septemberquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat ze meewerkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Anders verzekeringWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hetis geen inboedel he, dat maakt het zo moeilijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussie
Oh ik heb dit wel eens vergoed gekregen eigenlijkquote:Op maandag 7 april 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hetis geen inboedel he, dat maakt het zo moeilijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eigenhuis zeker?quote:Op maandag 7 april 2025 06:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik heb dit wel eens vergoed gekregen eigenlijk
Bij mij is het een huurwoningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch even navragen hoorquote:Op maandag 7 april 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenhuis zeker?
Bij mij is het een huurwoningWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit te denken, het was wel een huurhuis toenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die raambekleding was van de IKEA.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ga ik doen heb toevallig vandaag vergadering in Apeldoorn bij die wooncooperatie en vanavond vergadering met iemand van de woonbond erbij.quote:
Ik wilde niet gaan omdat ik mij eigenlijk verre van goed voel, maar ga nu toch.
Kan ik gelijk ff peilenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 april 2025 06:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit te denken, het was wel een huurhuis toenWelke verzekering, je inboedel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb er slecht van geslapen.quote:
Gelukkig had ik voor morgen al een afspraak staan met Raamdecoratie omdat ze een gordijn op moeten halen omdat die niet goed is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik. Dit gaat door je hoofd malen.quote:Op maandag 7 april 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er slecht van geslapen.
Gelukkig had ik voor morgen al een afspraak staan met Raamdecoratie omdat ze een gordijn op moeten halen omdat die niet goed is.![]()
Ah mooi. Ja gewoon even vragenquote:Op maandag 7 april 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga ik doen heb toevallig vandaag vergadering in Apeldoorn bij die wooncooperatie en vanavond vergadering met iemand van de woonbond erbij.
Ik wilde niet gaan omdat ik mij eigenlijk verre van goed voel, maar ga nu toch.
Kan ik gelijk ff peilenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet ik echt niet meerquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb sowieso niks betaald toen. Of het was de woningbouw of de verzekeringWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ZO geen puf voor, morgen ook al twee een om 15.30 uur en een om 19.30 uur ppfffquote:
Maa rdan verder van de rest van de week ook niets meer
En dan schiet mij ineens te binnen dat ik de afspraak van de monteur niet in de agenda gezet hebt en die komt tussen 13 uur en 17 uur pppff fggrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Manmanman alles komt tegelijk nuquote:Op maandag 7 april 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO geen puf voor, morgen ook al twee een om 15.30 uur en een om 19.30 uur ppfff
Maa rdan verder van de rest van de week ook niets meer
En dan schiet mij ineens te binnen dat ik de afspraak van de monteur niet in de agenda gezet hebt en die komt tussen 13 uur en 17 uur pppff fggrrr![]()
![]()
IK ga het wel horen hopelijk wordt het vergoedquote:Op maandag 7 april 2025 06:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb sowieso niks betaald toen. Of het was de woningbouw of de verzekeringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even kijken of ik de afspraak van die monteur voor 15 uur kan regelen dan maar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik heb zitten graven in m’n geheugen en ik denk dat het de woningbouw wasquote:Op maandag 7 april 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga het wel horen hopelijk wordt het vergoed
Ik heb toen geloof ik gezegd dat ‘ineens’ m’n raam was gesprongenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar ik heb er twee het voorraam en het achterraamquote:Op maandag 7 april 2025 06:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb zitten graven in m’n geheugen en ik denk dat het de woningbouw was
Ik heb toen geloof ik gezegd dat ‘ineens’ m’n raam was gesprongenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik kende toen nog niks van de thermische breukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon proberenquote:Op maandag 7 april 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er twee het voorraam en het achterraamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nieuw raam kan je krijgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik ook doen, maar ik reken nergens op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 7 april 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar ik reken nergens op.![]()
![]()
Dat is ook zoquote:
Dat is het beste jaquote:Op maandag 7 april 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar ik reken nergens op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even in je huurcontract kijken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1556 / +296 / +30 / 3499 / 3753
2. KillemWieft / 326 / +25 / +21 / 159 / 255
3. Dr.Mikey / 219 / +18 / +10 / 181 / 271
4. Moeraskat / 187 / +34 / +20 / 293 / 373
5. _UserName_ / 173 / +29 / +0 / 157 / 217
6. Fogel / 142 / +10 / +74 / 229 / 331
7. gebrokenglas / 136 / +60 / +1 / 624 / 766
8. hemarookworst / 135 / +13 / +5 / 294 / 379
9. Bally-b / 127 / +43 / +0 / 87 / 126
10. HappyCharly / 118 / +40 / +0 / 336 / 416
11. Lovely / 118 / +15 / +0 / 1043 / 1197
12. loveyoulongtime / 117 / +39 / +0 / 292 / 360
13. StevenHyde / 86 / +14 / +2 / 419 / 527
14. sp3c / 82 / +1 / +1 / 41 / 70
15. greysbones / 81 / +13 / +0 / 535 / 577
16. Soury / 77 / +5 / +26 / 86 / 132
17. Sally / 71 / +6 / +0 / 70 / 93
18. devzero / 69 / +0 / +31 / 90 / 119
19. mario390 / 61 / +29 / +0 / 10 / 28
20. Grotetijd / 57 / +2 / +0 / 72 / 93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Veel plezier daar!quote:Op maandag 7 april 2025 07:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eerste keer op hotel. Wowza.
Straks 2de plaats want hoofdplaats is nog bezet.
Knuffel![]()
![]()
Zit in het glasfonds, daarin staat dat raambreuk door gordijnen of zonwering niet wordt vergoed, had ik al nagekekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig allemaal goed gegaanquote:Op maandag 7 april 2025 07:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel turbulentie gehad onderweg.
Maar KLM is goedgekeurd tot hier toe hihi.![]()
![]()
Mjawel.. ff wat opstartproblemen maar verder alles onder controle weerquote:
En daar?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Owh gelukkig maar !quote:Op maandag 7 april 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mjawel.. ff wat opstartproblemen maar verder alles onder controle weer
En daar?![]()
Hier is het oke![]()
![]()
Keer naar de garage een optie?quote:Op maandag 7 april 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mjawel.. ff wat opstartproblemen maar verder alles onder controle weer
En daar?![]()
![]()
Hmm, de kleine wil niet verder slapen zo te horen, beetje jammer welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 07:48 schreef JustinK het volgende:
Een Moon in de morgen, is een dag zonder zorgen![]()
![]()
![]()
denk dat ze dat type niet kennen, hoewel de uitlaat erg veel geluid maaktquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een knalpijp?quote:Op maandag 7 april 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
denk dat ze dat type niet kennen, hoewel de uitlaat erg veel geluid maakt![]()
![]()
Gut 20 x op een duimpje drukken voor het een like wordt
Lekker vlot
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel irritant iddquote:Op maandag 7 april 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
Gut 20 x op een duimpje drukken voor het een like wordt
Lekker vlot![]()
![]()
Was even in F1 aan het lezen
Maar na een race is er maar 1 iemand die de toon bepaalt
Rete irritantThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo jammerquote:Op maandag 7 april 2025 08:48 schreef greysbones het volgende:
Was even in F1 aan het lezen
Maar na een race is er maar 1 iemand die de toon bepaalt
Rete irritant![]()
Jaquote:
Want F1 is echt wel een gezellige club race liefhebbers
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helaas heb je dat overal wel...quote:Op maandag 7 april 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Want F1 is echt wel een gezellige club race liefhebbers![]()
Goed, heerlijk geslapenquote:
En hoe is t met mijn favo bolkertje?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, heerlijk geslapen
En hoe is t met mijn favo bolkertje?ik heb ook goed geslapen en nu weer hard aan het werk
![]()
![]()
Fijnquote:Op maandag 7 april 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekkerik heb ook goed geslapen en nu weer hard aan het werk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wanneer Citrix een storing heeft en je geen van je werkzaamheden kan doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker chillenquote:Op maandag 7 april 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer Citrix een storing heeft en je geen van je werkzaamheden kan doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: