Bekijk deze YouTube-videoquote:Set in a high fantasy world where magic exists, but only some can access it, a woman named Moiraine crosses paths with five young men and women. This sparks a dangerous, world-spanning journey. Based on the book series by Robert Jordan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kregen![]()
Nu hopen op een S4.
Staat in veel landen wel 1 op Prime (in NL nu een of andere vage NL serie en WoT op 2), dus blijkbaar helemaal niet zo slecht bekeken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond het een uitstekende finale. Inderdaad blij dat de Finn er waren en balefire zag er ook prima uit.
Ben wel bang dat Amazon de serie gaat cancellen. Het leeft niet echt bij het grote publiek, is ook wel te merken aan dit topic vergeleken toen GoT bezig was. En ze hebben wel steeds meer budget nodig.
Ja maar niet echt een hele grote hit. Zoals Game of Thrones lukt waarschijnlijk ook niet omdat er tegenwoordig veel meer series zijn dan tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Staat in veel landen wel 1 op Prime (in NL nu een of andere vage NL serie en WoT op 2), dus blijkbaar helemaal niet zo slecht bekeken.
Ik vond het een heerlijke aflevering. Wel treurig
Kwaliteit ligt ook gewoon een stuk lager dan GoT. GoT zolang ze nog sterk vasthielden aan de boeken was gewoon top, daarna werd de kwaliteit ook een heel stuk slechter.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar niet echt een hele grote hit. Zoals Game of Thrones lukt waarschijnlijk ook niet omdat er tegenwoordig veel meer series zijn dan tien jaar geleden.
Ik hoop wel dat ze gewoon 7/8 seizoenen in totaal krijgen om het verhaal te vertellen met het juiste budget maar dat zal wel een utopie zijn. Zeker als het nu ook lang duurt voor er eventueel groen licht komt voor een nieuw seizoen, tegen de tijd dat we het dan kunnen bekijken zijn we weer twee jaar verder.
Heb je dat al aan een niet boeklezer gevraagd?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Zowel Mat als Nyneave hadden zeer belangrijke gebeurtenissen in de finale maar ik denk dat een niet boeklezer geen idee heeft waarom eigenlijk of wat dat überhaupt inhield.
Nee, ik ken geen nietboeklezers persoonlijk die dit kijken. En alles hoeft zeker niet ineens helder te zijn, maar binnen een seizoen dient er toch wel enige mate van afsluiting te zijn dat ontbreekt hier toch wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je dat al aan een niet boeklezer gevraagd?
Mijn eigen nietlezer had alleen moeite met Mat. In het lezen was ook bepaald niet direct duidelijk wat bijvoorbeeld zijn medaillon doet, is ook denk ik niet per se nodig om alles ineens helemaal helder te hebben.
De serie is inderdaad zeker niet zo goed als de eerste vier seizoenen van Game of Thrones. Maar ik vind het nu wel beter dan Rings of Power en ook beter dan S2 van House of the Dragon (niet beter dan seizoen 1).quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kwaliteit ligt ook gewoon een stuk lager dan GoT. GoT zolang ze nog sterk vasthielden aan de boeken was gewoon top, daarna werd de kwaliteit ook een heel stuk slechter.
Dat vasthouden aan de boeken hebben ze hier al sinds seizoen 1 niet gedaan en dat is soms erg sterk te merken in scenes. Neem bijv deze aflevering. Geen enkel probleem om een heel gebouw uit te moorden maar Nynaeve bind ze vast en gooit ze in het water want plotarmor.
Het schrijfwerk is ook hier niet echt top. Kwaliteit in schrijfwerk verschilt echt sterk tussen de afleveringen. Ook in de finale was het twijfelachtig, voelde alsof er scenes ontbraken. Zowel Mat als Nyneave hadden zeer belangrijke gebeurtenissen in de finale maar ik denk dat een niet boeklezer geen idee heeft waarom eigenlijk of wat dat überhaupt inhield.
Wat heel veel boeklezer met Mat vergeten is hoe goed hij werd toen Sanderson het overnam. Pas toen werd zijn verhaal echt sterk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je dat al aan een niet boeklezer gevraagd?
Mijn eigen nietlezer had alleen moeite met Mat. In het lezen was ook bepaald niet direct duidelijk wat bijvoorbeeld zijn medaillon doet, is ook denk ik niet per se nodig om alles ineens helemaal helder te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |