SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik reed achter een fatbike mn woonwijk in. Is een 30km zone, ik kon de fatbike niet bijhouden zonder te hard te rijdenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Als ik niets zou doen, zou ik niet druk zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat hoeft niet percequote:Op zondag 6 april 2025 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niets zou doen, zou ik niet druk zijn.![]()
Niks maar dat is voor nu de grootste risico in mijn levenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Jammer!quote:
Al weet ik ook nog niet 100% zeker of ik wel gaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Living on the edge hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks maar dat is voor nu de grootste risico in mijn leven![]()
![]()
Gewoon gaspedaal op de bodemquote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik reed achter een fatbike mn woonwijk in. Is een 30km zone, ik kon de fatbike niet bijhouden zonder te hard te rijdenUw ADH vitamine Worst
Omdat je de dag erna iets hebt gepland?quote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer!
Al weet ik ook nog niet 100% zeker of ik wel ga![]()
Ik heb die dag al plannen met druk zijnquote:Trotste mama van Ambar
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaatquote:Uw ADH vitamine Worst
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die dag al plannen met druk zijn![]()
Ja, moet dan om 12 uur fris en fruitig in Deventer zijn, ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat je de dag erna iets hebt gepland?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Om de druk wat op te voeren bij de rest?quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaat![]()
Waarom plan je dat de dag erna dan?quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet dan om 12 uur fris en fruitig in Deventer zijn, ik weet niet of dat gaat lukken![]()
![]()
Ik wilde het gewoon wetenquote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaatTrotste mama van Ambar
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meetUw ADH vitamine Worst
één week maar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meet![]()
Optimistischquote:Op zondag 6 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meetWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lijkt me verstandigerquote:Op zondag 6 april 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verander het wel in een jaar sabbatical![]()
![]()
Ik heb me al vast vooruit ziek gemeld.quote:Op zondag 6 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slimquote:Op zondag 6 april 2025 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me al vast vooruit ziek gemeld.![]()
![]()
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Exact!quote:
En nu even naar de lokale snackbar om te kijken of het vet al warm is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Smakelijk alvastquote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Exact!
En nu even naar de lokale snackbar om te kijken of het vet al warm is.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Exact!
En nu even naar de lokale snackbar om te kijken of het vet al warm is.
Uw ADH vitamine Worst
Nah liever nietquote:Op zondag 6 april 2025 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik wil ook wel ff![]()
![]()
tegen jou doen hoor
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vet is duidelijk nog niet goed warm, duurt lang."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je zou verwachten dat het al vet warm wasquote:Op zondag 6 april 2025 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vet is duidelijk nog niet goed warm, duurt lang.![]()
Tussendoor paar halve liters klappen danquote:Op zondag 6 april 2025 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vet is duidelijk nog niet goed warm, duurt lang.Uw ADH vitamine Worst
Waarom heb ik bij deze TT een beeld van Braddie op een fatbike die een fattie aanrijd op het zebrapad![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
^*&)&^%*&%*&%^^&%*&@*(& $#$@$% domme
Vandaag aan beide ramen een glasbreuk, waarschijnlijk door plissé gordijnen die eind vorig jaar opgehangen zijn door RaamdecoratieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag aan beide ramen een glasbreuk, waarschijnlijk door plissé gordijnen die eind vorig jaar opgehangen zijn door Raamdecoratie![]()
![]()
![]()
![]()
Klotequote:Op zondag 6 april 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag aan beide ramen een glasbreuk, waarschijnlijk door plissé gordijnen die eind vorig jaar opgehangen zijn door Raamdecoratie
Uw ADH vitamine Worst
Hoe kan dat zomaar? Verkeerd opgehangen?quote:Op zondag 6 april 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag aan beide ramen een glasbreuk, waarschijnlijk door plissé gordijnen die eind vorig jaar opgehangen zijn door Raamdecoratie![]()
Vandaag aan beide ramen een glasbreuk, waarschijnlijk door plissé gordijnen die eind vorig jaar opgehangen zijn door Raamdecoratie
quote:Ik had het nog zo nagevraagd toen ik ze aan wilde schaffen maar 3 man van dat bedrijf hebben gezegd dat het niet kon door de manier waarop hun ophangenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow, maar dat is ook geen kleine scheur, hier kan zelfs carglass niks mee. Je hebt toch wel raamverzekering?quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik had het nog zo nagevraagd toen ik ze aan wilde schaffen maar 3 man van dat bedrijf hebben gezegd dat het niet kon door de manier waarop hun ophangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Ik denk het, bij het achterraam is het gisteren morgen al gebeurd, zonder dat ik het door had. Hoorde gisteren wel een harde knal, maar dacht dat er iets tegen het raam aan vloog, ik heb ze altijd een klein stukje naar beneden. Maar toen ik net de maat op wilde nemen en ze helemaal omhoog trok zag ik het .quote:Op zondag 6 april 2025 18:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe kan dat zomaar? Verkeerd opgehangen?
Vanmiddag aan de voorkant, ik lag ziek op de bank en ineens een knap zo dan zit een beste scheur aan de voorkantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee het huis is niet van mij dit mocht je een eigen huis hebben iets wat bij de opstal verzekering hoort. Het is geen inboedel ( weet ik van de brand laatst in mijn huis) en bij het glasfonds waar ik verzekerd bent word teen thermische breuk door zonwering niet vergoedquote:Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow, maar dat is ook geen kleine scheur, hier kan zelfs carglass niks mee. Je hebt toch wel raamverzekering?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje ruk wel, dure grap.. Zo zonde.quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het huis is niet van mij dit mocht je een eigen huis hebben iets wat bij de opstal verzekering hoort. Het is geen inboedel ( weet ik van de brand laatst in mijn huis) en bij het glasfonds waar ik verzekerd bent word teen thermische breuk door zonwering niet vergoedLach met een schone bips![]()
Ja en ik heb het geld er niet voor. Zou niet weten waar ik het vandaan moet toveren.quote:Op zondag 6 april 2025 18:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje ruk wel, dure grap.. Zo zonde.
Maar goed ik heb nu het bedrijf aansprakelijk gesteld, kijken wat die zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Billen?quote:Op zondag 6 april 2025 18:45 schreef StevenHyde het volgende:
Snel maar kopen. Croky chips. Ga niet betalen voor billen.Trust nobody![]()
#Fok!crowdfunding Wie maakt hem aan?quote:Op zondag 6 april 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik heb het geld er niet voor. Zou niet weten waar ik het vandaan moet toveren.
Maar goed ik heb nu het bedrijf aansprakelijk gesteld, kijken wat die zeggenLach met een schone bips![]()
O nee ik wil niet bedelen hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#Fok!crowdfunding Wie maakt hem aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BillenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Weet ik toch, maar is gewoon kut. Zou wel een mooi iets zijn als dat werkt. Kan zelfs forumbreed voor anderen dan ook werken. Vele handen maken licht werkquote:
Lach met een schone bips![]()
How can I make this topic about me?![]()
Oei jeetje Dott!!quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik had het nog zo nagevraagd toen ik ze aan wilde schaffen maar 3 man van dat bedrijf hebben gezegd dat het niet kon door de manier waarop hun ophangen
Dat is wel heel erg kwalijk van het bedrijf die dit geplaatst heeft.
Wat een gedoe weer.Smile, it's free therapy.![]()
Ook erg bijzonder dat de ramen aan weerszijden van het huis knappen, met 1 dag ertussen.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 06-04-2025 19:11:49 ]How can I make this topic about me?![]()
Niet echt eerlijk gezegd, ook glas heeft een spanningsboog en de hoeveelheid druk die het kan dragen. Dus als bij beide ramen hetzelfde aan zonwering is kun je er dus vanuit gaan dat het kort na elkaar klapt. Hoe kut het ook is, want dit is een dure grap.quote:Op zondag 6 april 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook erg bijzonder de ramen aan weerszijden van het huis knappen, met 1 dag ertussen.Lach met een schone bips![]()
Het is meer dan kut kan ik je zeggen.quote:Op zondag 6 april 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar is gewoon kut. Zou wel een mooi iets zijn als dat werkt. Kan zelfs forumbreed voor anderen dan ook werken. Vele handen maken licht werk
Ik ga wel zien het zich gaat oplossen de tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik weer he pppffquote:Op zondag 6 april 2025 19:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei jeetje Dott!!
Dat is wel heel erg kwalijk van het bedrijf die dit geplaatst heeft.
Wat een gedoe weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt.. las ik dus net ookquote:Op zondag 6 april 2025 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet echt eerlijk gezegd, ook glas heeft een spanningsboog en de hoeveelheid druk die het kan dragen. Dus als bij beide ramen hetzelfde aan zonwering is kun je er dus vanuit gaan dat het kort na elkaar klapt. Hoe kut het ook is, want dit is een dure grap.
bizar wel en gedoe...Smile, it's free therapy.![]()
Is echt serieus kut voor je Dottiequote:Op zondag 6 april 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is meer dan kut kan ik je zeggen.
Ik ga wel zien het zich gaat oplossen de tijd zal het lerenTering wat een gedoe.
Ik heb het notabene aan die man in dat bedrijf gevraagd, toevallig omdat ik er van gehoord hadquote:Op zondag 6 april 2025 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet echt eerlijk gezegd, ook glas heeft een spanningsboog en de hoeveelheid druk die het kan dragen. Dus als bij beide ramen hetzelfde aan zonwering is kun je er dus vanuit gaan dat het kort na elkaar klapt. Hoe kut het ook is, want dit is een dure grap.
DIt zou alleen gebeuren als het gordijn tegen het raam aan hing, maar hij hangt 3cm van het raam af.
Een ander bedrijf adviseerde 1.5 cmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dat net na een kut dag en kut nachtquote:Op zondag 6 april 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja niet normaal! altijd van die maffe dingen bij jou.
vet kut dit.
Ach alles komt in drieeen zeggen ze dan is dit het derde kan ik er weer even tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik ook ooit gehad. Had een kussentje in de vensterbank gezet. Daar is de zon op gaan schijnen kreeg ik ook ineens zo'n barst in mijn dubbelglas...quote:Op zondag 6 april 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat net na een kut dag en kut nacht
Ach alles komt in drieeen zeggen ze dan is dit het derde kan ik er weer even tegen![]()
Ja de kutterij is, veel bedrijven doen maar wat. Niet alleen in dit geval, maar met meerdere zaken. Het is voor hun geld verdienen en waarschijnlijk staat er in de kleine lettertjes ook wel dat ze niet aansprakelijk zijn. Ik ben door schade en schande ook wijs geworden.quote:Op zondag 6 april 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het notabene aan die man in dat bedrijf gevraagd, toevallig omdat ik er van gehoord had
DIt zou alleen gebeuren als het gordijn tegen het raam aan hing, maar hij hangt 3cm van het raam af.
Een ander bedrijf adviseerde 1.5 cmLach met een schone bips![]()
De Duivel schijt altijd op de zelfde plek is ook een benoeming.quote:Op zondag 6 april 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach alles komt in drieeen zeggen ze dan is dit het derde kan ik er weer even tegenLach met een schone bips![]()
ah had je al een kut dag en nacht.quote:Op zondag 6 april 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach alles komt in drieeen zeggen ze dan is dit het derde kan ik er weer even tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Iemand het toen vergoed?quote:Op zondag 6 april 2025 19:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. Had een kussentje in de vensterbank gezet. Daar is de zon op gaan schijnen kreeg ik ook ineens zo'n barst in mijn dubbelglas...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 6 april 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach alles komt in drieeen zeggen ze dan is dit het derde kan ik er weer even tegen![]()
![]()
Die schijt hier wel heel veel hoorquote:Op zondag 6 april 2025 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De Duivel schijt altijd op de zelfde plek is ook een benoeming.
Ja! Er kwam iemand langs en die kon duidelijk zien dat ik er niets tegenaan had gegooid. Toen is het via de verhuurder gelopen. Of hij verzekerd was weet ik niet, maar hij heeft het moeten betalen.quote:![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah had je al een kut dag en nacht.Ja lekker was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe je dat soms wel dan?quote:Op zondag 6 april 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
Er kwam iemand langs en die kon duidelijk zien dat ik er niets tegenaan had gegooid.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker was het nietjeetje Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klote! en dan dit nu
Smile, it's free therapy.![]()
Ja was een kussentje he , is wat anders dan zonnewering,quote:Op zondag 6 april 2025 19:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja! Er kwam iemand langs en die kon duidelijk zien dat ik er niets tegenaan had gegooid. Toen is het via de verhuurder gelopen. Of hij verzekerd was weet ik niet, maar hij heeft het moeten betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs die heeft hij dan aan mij gegevenquote:Op zondag 6 april 2025 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die lul zal dan wel diarree hebben! Maar echt wat een kutbende joh.
Wat een kut klote sutatie weer zeg Dotteke![]()
Ik hoop dat het toch zonder al te veel gedoe opgelost gaat worden.. sterkte
quote:Op zondag 6 april 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs die heeft hij dan aan mij gegeven![]()
![]()
je humor is er nog
Ja heb even een zakje medelijden nodig nuquote:
Dankje lovelyquote:Op zondag 6 april 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
Wat een kut klote sutatie weer zeg Dotteke![]()
Ik hoop dat het toch zonder al te veel gedoe opgelost gaat worden.. sterkte
Ook bij zonwering mag je er vanuit gaan dat het raam gewoon fatsoenlijk in elkaar zit lijkt me. Het zijn beide gebeurd doordat er iets dicht bij het raam stond met de zon daarop.quote:Op zondag 6 april 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een kussentje he , is wat anders dan zonnewering,![]()
De klootzak, ik ga hem opzoeken en maak hem af!quote:Op zondag 6 april 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs die heeft hij dan aan mij gegevenLach met een schone bips![]()
picsquote:Op zondag 6 april 2025 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De klootzak, ik ga hem opzoeken en maak hem af!
Maar @Dotteke mooi kut dit! Kijken wat die leverancier zegt.. of de woningbouw.Smile, it's free therapy.![]()
Anders crowdfundingquote:Op zondag 6 april 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Maar @:dotteke mooi kut dit! Kijken wat die leverancier zegt.. of de woningbouw.
Goed plan maar dan niet via een organisatie.. want dan betaal je daar weer aan.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Moet jij eens zienquote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar hedde de lengte en tijd nie veur mien jung![]()
![]()
die jung heit maar 2 minuut nodigquote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar hedde de lengte en tijd nie veur mien jungSmile, it's free therapy.![]()
Ik kom er NU aanquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom dan! Wel schieuwnierig nu.![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom dan! Wel schieuwnierig nu.![]()
![]()
2 minuten later.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Nou was een succesquote:
Maar het was wel te verwachten dat Groningen ging verliezenquote:Op zondag 6 april 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, anders zei ik het niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 minuten later.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Nou was een succes![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 19:27 schreef Moonlight het volgende:
Ik stap effe in bus 10 en zeg hem rij hem achter uitover wie ?
Niet echt, was redelijk gewoon jammer. De kansen waren er maar Grunn en scoren... Ze zijn geen @JustinK die altijd scoort.quote:Op zondag 6 april 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar het was wel te verwachten dat Groningen ging verliezenLach met een schone bips![]()
Misschien kan je JustinK ze even tips gevenquote:Op zondag 6 april 2025 19:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet echt, was redelijk gewoon jammer. De kansen waren er maar Grunn en scoren... Ze zijn geen @:JustinK die altijd scoort.
Waarschijnlijk is zijn pro tip "Altijd tot het gaatje gaan!"quote:Op zondag 6 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan je JustinK ze even tips gevenLach met een schone bips![]()
Gewoon die bal erin bolkenquote:Op zondag 6 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan je JustinK ze even tips geven![]()
![]()
Woningbouw kan ik vergeten. Hangt nu af van raamdecoratiequote:Op zondag 6 april 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Maar @:dotteke mooi kut dit! Kijken wat die leverancier zegt.. of de woningbouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaatje tot in het doelquote:Op zondag 6 april 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn pro tip "Altijd tot het gaatje gaan!"
quote:Op zondag 6 april 2025 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik voel een afstand ineens. ..![]()
![]()
![]()
![]()
En dan alles opvouwen en in de kastquote:Op zondag 6 april 2025 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup en op mix stand zetten.. En over uurke of anderhalf klaar."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uhhhmmm...................... Ja doe ik...................................Ik kan zo slecht liegen.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh niet gewoon zo de kast inquote:Op zondag 6 april 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhhmmm...................... Ja doe ik...................................Ik kan zo slecht liegen.
Ho Ho, ik ben geen echte fokker he? Heb maar 26cm dus een slingertje.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar ben je daarom minder?quote:Op zondag 6 april 2025 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben geen echte fokker he? Heb maar 26cm dus een slingertje.
Nou een beetje dan, maar ok...![]()
Tja dat kan ook..quote:Op zondag 6 april 2025 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meestal trek ik het gewoon uit de wasmand of de droger om te dragen
Ik schaam me ook niet, kom er gewoon voor uit dat ik een 26sm micro pikkie heb.quote:Op zondag 6 april 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ben je daarom minder?
Nou een beetje dan, maar ok...Lach met een schone bips![]()
Gewonnen met hitsterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En we accepteren gewoon hoe je bentquote:Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet, kom er gewoon voor uit dat ik een 26sm micro pikkie heb.![]()
Mag ik jou iets vragen trouwens?quote:Op zondag 6 april 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben de normale, guilty pleasure en die met films/seriesLach met een schone bips![]()
Hou het wel netjes he?quote:Op zondag 6 april 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen trouwens?![]()
Wat is een tablet?quote:Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
Zo maar ff verder met een spelletje op de tabletLach met een schone bips![]()
Welke speel je?quote:Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
Zo maar ff verder met een spelletje op de tablet![]()
Jeetje dat is net een handzame tv. Tijd gaat snel.quote:Op zondag 6 april 2025 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.mediamarkt.nl(...)pEAQYBSABEgJ9DvD_BwELach met een schone bips![]()
Jaquote:Op zondag 6 april 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen trouwens?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja voordat je het weet is het ineens half zevenquote:Op zondag 6 april 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jeetje dat is net een handzame tv. Tijd gaat snel.![]()
Een kleine laptop iddquote:Op zondag 6 april 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jeetje dat is net een handzame tv. Tijd gaat snel.
Je bent nu al een poose in DTS, is het een idee om je UI misschien aan te passen? Sinds jij hier met deze UI mee post heb ik al 4 pakken Bastogne koeken leeggevreten. Ik ben gek op dat spul en iedere keer door jouw UI koop ik ze weerquote:
Dat is juist de bedoelingquote:Op zondag 6 april 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent nu al een poose in DTS, is het een idee om je UI misschien aan te passen? Sinds jij hier met deze UI mee post heb ik al 4 pakken Bastogne koeken leeggevreten. Ik ben gek op dat spul en iedere keer door jouw UI koop ik ze weer![]()
![]()
Was bang voor een erge vraag 😅 ga ik aanpassen ben de moeilijkste nietquote:Op zondag 6 april 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent nu al een poose in DTS, is het een idee om je UI misschien aan te passen? Sinds jij hier met deze UI mee post heb ik al 4 pakken Bastogne koeken leeggevreten. Ik ben gek op dat spul en iedere keer door jouw UI koop ik ze weerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee joh, was grapje. Maar bastogne is wel echt mijn guilty pleasurequote:Op zondag 6 april 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was bang voor een erge vraag 😅 ga ik aanpassen ben de moeilijkste niet
Mijn sims loopt steeds vast. Het is een teken.Trotste mama van Ambar
Ja van mij ook. Heb nu bijna 2 weken niet op en ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ga morgen even broeden op een nieuwe UI. Ben hem zelf een beetje zat toevallig 🥲quote:Op zondag 6 april 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, was grapje. Maar bastogne is wel echt mijn guilty pleasureBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hebben vrouwen sims iedere paar minuten last van. Is verder geen probleemquote:Op zondag 6 april 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sims loopt steeds vast. Het is een teken.
Gooi een tafel vol met koek, ik vreet alleen de bastogne. De rest mot ik niet.quote:Op zondag 6 april 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Heb nu bijna 2 weken niet op en ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ga morgen even broeden op een nieuwe UI. Ben hem zelf een beetje zat toevallig 🥲Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: