SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik reed achter een fatbike mn woonwijk in. Is een 30km zone, ik kon de fatbike niet bijhouden zonder te hard te rijdenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Als ik niets zou doen, zou ik niet druk zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat hoeft niet percequote:Op zondag 6 april 2025 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niets zou doen, zou ik niet druk zijn.![]()
Niks maar dat is voor nu de grootste risico in mijn levenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Jammer!quote:
Al weet ik ook nog niet 100% zeker of ik wel gaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Living on the edge hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks maar dat is voor nu de grootste risico in mijn leven![]()
![]()
Gewoon gaspedaal op de bodemquote:Op zondag 6 april 2025 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik reed achter een fatbike mn woonwijk in. Is een 30km zone, ik kon de fatbike niet bijhouden zonder te hard te rijdenUw ADH vitamine Worst
Omdat je de dag erna iets hebt gepland?quote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer!
Al weet ik ook nog niet 100% zeker of ik wel ga![]()
Ik heb die dag al plannen met druk zijnquote:Trotste mama van Ambar
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaatquote:Uw ADH vitamine Worst
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 6 april 2025 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die dag al plannen met druk zijn![]()
Ja, moet dan om 12 uur fris en fruitig in Deventer zijn, ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op zondag 6 april 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat je de dag erna iets hebt gepland?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Om de druk wat op te voeren bij de rest?quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaat![]()
Waarom plan je dat de dag erna dan?quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moet dan om 12 uur fris en fruitig in Deventer zijn, ik weet niet of dat gaat lukken![]()
![]()
Ik wilde het gewoon wetenquote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om of de meet nog door gaatTrotste mama van Ambar
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meetUw ADH vitamine Worst
één week maar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meet![]()
Optimistischquote:Op zondag 6 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb al hele week vrij genomen om bij te komen van de meetWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lijkt me verstandigerquote:Op zondag 6 april 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verander het wel in een jaar sabbatical![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: