aangezien ik mod in FHF ben lijkt me dat idd erg aannemelijkquote:
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..quote:
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoekenquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
Snap ik wel hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoeken
Ik heb pas over 3 weken vakantie.quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
ik vond ONZ prima passendquote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor zit soort topics?
Als in VERschrikkelijk raar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mijn beddengoed wel weer opnieuw wassen
rooklucht zie paar posts naar bovenquote:Op zondag 6 april 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?
quote:
2 Jaar terug met kerst gaf m'n moeder de tip "als je kleding stink na het gourmetten of dergelijke, ga er mee douchen"quote:Op zondag 6 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat het vannacht eerst wel verder luchten
Lekki. Voor hoe lang?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |