Alle driequote:Op zondag 6 april 2025 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lippert, onvoorstelbaar leeghoofd dat je bent.
Het stopcontact?quote:Op zondag 6 april 2025 17:29 schreef Tommeke het volgende:
Lekker met z’n drietjes het stopcontact naar de meet rijden
Neequote:Op zondag 6 april 2025 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PFP kan toch nog wel een beetje sprinten?
Excusez? Kopecky weet het al jaren voor elkaar te krijgen ongeacht de situatie de rest voor haar te laten rijden, dan ben je een fenomeen.quote:Op zondag 6 april 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
PFP heeft meer tactisch vernuft dan de overige 3 bij elkaar.
quote:Daarnaast kwam Van der Poel ook met een nieuwtje. "Na de E3 Saxo Classic ben ik drie dagen goed ziek geweest. Ik moest antibiotica nemen. Vandaag voelde ik mij nog niet super. Tegen volgende week hoop ik mijn beste benen terug te vinden."
Bloemen schikken met Demiquote:Op zondag 6 april 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is zo moeilijk om te juichen voor Kasia. Als ze niet hard kon fietsen kon ze, nouja, niets.
Matje had dit met speels gemak gewonnen, de altijd mazzelende Tadej P.quote:
Nou dat verklaard dan wel jaquote:
Jij zegt MvdP morele winnaar?quote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Matje had dit met speels gemak gewonnen, de altijd mazzelende Tadej P.
Dat is altijd WOUT toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dan rijdt iemand anders het toch wel dicht voor Kopecky.quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef franklop het volgende:
Iemand gaat toch wel een poging wagen zo?
Toch?
Ik ben bang van niet.quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef franklop het volgende:
Toch?
Misschien PFP, die andere twee sowieso niet.quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef franklop het volgende:
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |