SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb gewandeld in een natuur gebied hier vlakbijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heerlijk hoorquote:Op zondag 6 april 2025 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb gewandeld in een natuur gebied hier vlakbij![]()
Ik lig op de bank de finale vd ronde van Vlaanderen te kijken en erna direct door naar Ajax-Nac op tv. Lekker sportmiddag nog voor de boeg 🙂Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja op het balkon ookquote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de zon uit de wind best nog wel warm![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
Mooie foto's. Snap dat het genieten was als ik dit zie 🙂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik was toch nog bezig, moest de foto's op mobiel in postimage zettenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mag er graag wandelenquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooie foto's. Snap dat het genieten was als ik dit zie 🙂
Woei, gratis parkeerplek vlakbij de ingang het museum gevonden
Nu nog 23 minuten wachten tot ze open gaan…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan je nog een rondje lopenquote:Op zondag 6 april 2025 15:37 schreef Fogel het volgende:
Nu nog 23 minuten wachten tot ze open gaan…![]()
![]()
Scheelt weer lopenquote:Op zondag 6 april 2025 15:37 schreef Fogel het volgende:
Nu nog 23 minuten wachten tot ze open gaan…
Wat is er te zien in t museum?quote:Op zondag 6 april 2025 15:37 schreef Fogel het volgende:
Nu nog 23 minuten wachten tot ze open gaan…Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar soms is t fijn als je minder hoeft te lopenquote:
Ik loop graagquote:Op zondag 6 april 2025 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar soms is t fijn als je minder hoeft te lopen![]()
![]()
Ff zoeken naar een luisterboek, nu ik Kobo Plus abo heb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom smaken mijn crispy m&ms naar pinda?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zit toch een soort hazelnoot smaak aan toegevoegd?quote:Op zondag 6 april 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom smaken mijn crispy m&ms naar pinda?![]()
Ik heb de nep versie van g'woon want ik ben skeerquote:Op zondag 6 april 2025 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit toch een soort hazelnoot smaak aan toegevoegd?Trotste mama van Ambar
Dan moet je ook niet zeikenquote:Op zondag 6 april 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de nep versie van g'woon want ik ben skeer![]()
![]()
Jawel, want voorheen smaakte dat niet zo naar pindaquote:Trotste mama van Ambar
Klaag ze aanquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, want voorheen smaakte dat niet zo naar pinda![]()
Ruilen? Want ik weet hier in huis nog vervelender klusjes (vind ik dan)quote:Trotste mama van Ambar
Niet mokken danquote:Op zondag 6 april 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb koffie, een hele grote mok.![]()
En mijn neus zou graag zo langzamerhand wel een paar dagen regen willenTrotste mama van Ambar
Nee dank uquote:Op zondag 6 april 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ruilen? Want ik weet hier in huis nog vervelender klusjes (vind ik dan)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee hoor. Je hoort mij niet klagen.quote:
(de microfoon staat uit).
How can I make this topic about me?![]()
En ik weet nog steeds niet of ik mijn tafelkleed moet omtoveren in een jurk, rok of jas
Trotste mama van Ambar
Jurkquote:Op zondag 6 april 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik weet nog steeds niet of ik mijn tafelkleed moet omtoveren in een jurk, rok of jas![]()
![]()
Burkaquote:Op zondag 6 april 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik weet nog steeds niet of ik mijn tafelkleed moet omtoveren in een jurk, rok of jasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, want ik drink zelden alcohol en als ik het drink is t een flesjequote:
Ik weet, daaromquote:Op zondag 6 april 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, want ik drink zelden alcohol en als ik het drink is t een flesje![]()
![]()
Lekker weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel een fris windje, maar hopelijk droogt mijn beddengoed dat extra snelTrotste mama van Ambar
Pete JensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gezond! Zowel fysiek als mentaal!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dan mogen we weerquote:Op zondag 6 april 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De batterij weer opladen voor morgen.![]()
![]()
Ja lekker gewandeldquote:Op zondag 6 april 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker genoten van het weer? Mooi hè
Ok, zie nu deze pas, wat ken je me toch goedquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Iwtquote:Op zondag 6 april 2025 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, zie nu deze pas, wat ken je me toch goed![]()
![]()
Ik niet, ik denk groente en vlees. En nu chips als aardappelsquote:
Een dikke vette worst met huisgeklopte saus?quote:
Bijna de gehele schijf van 5!quote:Op zondag 6 april 2025 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk groente en vlees. En nu chips als aardappels![]()
Hmm ik heb nog wel frikandellen liggenquote:Op zondag 6 april 2025 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een dikke vette worst met huisgeklopte saus?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lekker laten liggenquote:Op zondag 6 april 2025 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog wel frikandellen liggen![]()
Met crocky chips op schoot naar de crocky cup finale kijken
Deze man weetquote:Op zondag 6 april 2025 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Met crocky chips op schoot naar de crocky cup finale kijken![]()
![]()
Toch wel Uber mega ultra super deluze XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL firkandellen mag ik hopenquote:Op zondag 6 april 2025 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog wel frikandellen liggen
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, het gaat toch niet om de grootte?quote:Op zondag 6 april 2025 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel Uber mega ultra super deluze XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL firkandellen mag ik hopen![]()
Maar als je het een man zou vragen, zijn ze vast wel xxl
Nee je bent een topperquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop, hammertime?I'm surrounded by morons!
Wiggle, wiggle, wiggle, wiggleI'm surrounded by morons!
quote:
Je bedoelt het weekend.quote:
Ik ben toe aan vakantie
Trotste mama van Ambar
Of nouja ik ben toe aan verdwijnen voor een maand of 6 ofzoTrotste mama van Ambar
Ik ook!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 6 april 2025 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee je bent een topperAhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toevallig, ik ook!quote:Op zondag 6 april 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt het weekend.
Ik ben toe aan vakantie![]()
Ja, het weekend is ook zowat om.quote:Op zondag 6 april 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt het weekend.
Ik ben toe aan vakantie
Ik ben wel rond 4u opgestaanquote:Op zondag 6 april 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent de dag nog maar net gestart.
Meer espressobolkI'm surrounded by morons!
Ik zou pas 21 april vakantie kunnen nemen. RIPTrotste mama van Ambar
Mijn lange vakantie is ook pas in juni gepland
Trotste mama van Ambar
Kitten is thuis
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ergens een lang weekend pakken is niet mogelijk?quote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn lange vakantie is ook pas in juni gepland
Tuurlijk wel. Als ik zeg dat ik vakantie wil, zegt de baas: oh nou doei, zie je volgende week wel.quote:Op zondag 6 april 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ergens een lang weekend pakken is niet mogelijk?Trotste mama van Ambar
Gewoon doen danquote:Op zondag 6 april 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ik zeg dat ik vakantie wil, zegt de baas: oh nou doei, zie je volgende week wel.![]()
![]()
Extra lang, extra goedquote:I'm surrounded by morons!
Tijd voor museum deel 2
Dat is zo jaquote:Op zondag 6 april 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bolken is toch gewoon een 24/7 baan?![]()
![]()
Truequote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zware baan, maar iemand moet het doen![]()
Ik doe het graag voor julliequote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij die zware last op je neemt![]()
Zal ff op de knieën bedanken dat je voor ons zo hard bolkt
Wow, zo dankbaar ben ik niet eensquote:Op zondag 6 april 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
Zal ff op de knieën bedanken dat je voor ons zo hard bolkt
En dat zeg je nu iedereen weet dat je hier ging zuigenquote:Op zondag 6 april 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
Zal ff op de knieën bedanken dat je voor ons zo hard bolkt![]()
![]()
Ze weten toch wel dat ik stof ging zuigenquote:Op zondag 6 april 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat zeg je nu iedereen weet dat je hier ging zuigen
Ja, ik dacht al 1+1quote:Op zondag 6 april 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat zeg je nu iedereen weet dat je hier ging zuigen
Awwquote:Op zondag 6 april 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel maar ook omdat Justin een schatje is![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op zondag 6 april 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat ik stof ging zuigen![]()
![]()
Jah is ook zo, maar op de knieën en zuigen gaat me toch een stapje te verquote:Op zondag 6 april 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel maar ook omdat Justin een schatje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah is ook zo, maar op de knieën en zuigen gaat me toch een stapje te verJa zo'n lomp ding die je achter je aan moet slepen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tenzij wit natuurlijk, maar dat mag je geen chocotaartje noemen
Ja witte chocotaartjes natuurlijk wel. Blondiesquote:
Nee maar ik zal jullie nu even wat tijd met zn tweetjes gunnen![]()
Edit: of nee, toch nietI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat is lief maar hoeft niet hoorquote:Op zondag 6 april 2025 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee maar ik zal jullie nu even wat tijd met zn tweetjes gunnen![]()
Edit: of nee, toch niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: