abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2025 @ 12:51:48 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217340807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 april 2025 @ 18:16:59 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217343558
De overslagen classic staat nu wel op videoland
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217350662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Ceviche het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alles waarschijnlijk wederom buiten beeld, en door! Contract van de acteur zit er weer op!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 13 april 2025 @ 14:39:03 #29
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217356901
Vraag me af of er een opdrachtgever achter die Henriëtte en Andrea zit. Wordt meteen weer gedacht aan Billy, Martine of Nick. Wat als het gewoon die Raoul is? Onafgemaakte verhaallijn, die de boel inleidde? Het zou een grote aanfluiting zijn, dus het past goed bij seizoen 35. Maar mogelijk is er geen opdrachtgever, wat ook een anticlimax is. Het is in ieder geval weer een klungelig plan vol toevalligheden, als er een grotere schurk achter schuilgaat.

Dit seizoen is een grote anticlimax. Wat was een goed uitgewerkt verhaal, de afgelopen maanden? Het kijken in de hoop dat het beter wordt heb ik intussen opgegeven. Als die schrijvers er met de pet naar gooien, dan hoef ik ook geen tijd in die serie te steken. Ik ben met een vervroegde zomerstop begonnen en kijk wel of de cliffhanger en eerst aflevering van seizoen 36 nog te pruimen zijn. Wat nu het verhaal moet voorstellen is de moeite niet waard om de tv voor aan te zetten.

Het is niet nieuw. Ik ben wel eens eerder gestopt met kijken. Aysen was een reden. De terugkeer van Lucas was een grote reden om niet meer te kijken. De cliffhanger die begon met 'drie maanden later' was een reden en Melissa Drost-Sjors (met Lana en Amir) was een reden. Nu is er geen enkele verhaallijn die me kan boeien. Geen enkel personage doet momenteel iets dat me interesseert of waarvan ik wil weten hoe het verder gaat. Dat vloggen is gewoon echt niet leuk, met de familie Sanders gebeurd uiteindelijk toch niks, Laura wordt repetitief, Rik en Elisa zijn alleen maar saai samen en de rest hangt er maar een beetje omheen. Geen spanning, geen opbouw en alles wordt toch van tafel geveegd zodra er contracten aflopen. Alles loopt met een sisser af, om maar snel door te kunnen met het volgende zoutloze verhaaltje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 13-04-2025 14:45:11 ]
pi_217363603
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217363784
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.
pi_217365386
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 01:41 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.

Maar:
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217371623
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 09:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.

Maar:
SPOILER
SPOILER
pi_217372311
Wat een wanstaltige aflevering weer vanavond.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:50:12 #35
268260 Dr.Mikey
pi_217377730
Een mooi emotionele scène draaien met Marwan Tom en de neef van Marwan in de moskee is weer te lastig of te duur moet even snel buitenbeeld.
R.I.P DTS.
pi_217383649
Ik ben even lui, maar ik begrijp dat de 'Ludo in een seksclub' aflevering inmiddels op tv is geweest? Wat was het? Droom, hallucinatie, erin geluisd, gedrogeerd, zelf een snood dubbelplan?
't Echte en 't ware!
pi_217384731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef Japepk het volgende:
Ik ben even lui, maar ik begrijp dat de 'Ludo in een seksclub' aflevering inmiddels op tv is geweest? Wat was het? Droom, hallucinatie, erin geluisd, gedrogeerd, zelf een snood dubbelplan?
Dit. Dat was wel duidelijk vanaf het moment dat Vrouwtje Wenkbrauw ineens opdook in de club en het zo orkestreerde dat een gedrogeerde Ludo zowat bij haar op schoot zat toen Janine arriveerde (nadat ze die een sms had gestuurd met het adres).

Ik meen het oprecht als ik zeg dat de statuur die het personage Ludo Sanders ooit had binnen en buiten de serie de laatste jaren behoorlijk wordt vernaggeld. Eerst willen ze hem wanhopig menselijker maken (Oh zie, hij stofzuigt zelf de plinten! Hihi, hij moet op hond Dolly passen! Ludo op een solex bij een vrijgezellenfeest, hi-la-risch! Ludo als coach van het voetbalteam van Manu, wat een onverwachte kant van die man!) en nu is ie voor de zoveelste keer slachtoffer van een absurd wraakplan van een hogere macht - die we niet te zien krijgen. Iets met off-screen en ineens.

En oké, Ludo was hiervoor ook al een schim van zijn absolute zelf, zeker sinds de makers de serie herschreven tot een simpel Bouquet-romannetje met af en toe een tijdelijke schurk als spanningslijn. Maar zelfs daarin had hij nog een zekere vorm van statuur en afstand tot de rest. Niet voor niets had hij in zijn hoogtijdagen een landhuis op een heuvel, een manier om de kijker non-verbaal te zeggen: en nu gaan we naar een man die boven het gepeupel in Scala of De Koning staat. Maar inmiddels zou Ludo ook boven De Koning kunnen wonen of de nieuwe huisbaas kunnen worden van de Paleis-bewoners, als de zachtaardige pater familias die ook kan worden ingeschakeld voor mediation tussen een overjarige karikatuur van een legacy character en d'r dochter die zonder noemenswaardige reden losse handjes heeft.

Eigenlijk is dit alweer een veel te lang antwoord op een simpele vraag, maar ik vind het gewoon doodzonde hoe ze met een iconisch personage als Ludo omgaan. En nog erger vind ik het dat Erik de Vogel niet tegen deze koers in gaat en het personage wat hij al 29 jaar speelt beter beschermt tegen dit soort onzin. Ik vrees nu al voor de dag dat Ludo een beursvlogger zal worden...
  woensdag 16 april 2025 @ 17:45:27 #38
268260 Dr.Mikey
pi_217386183
En terwijl ze Ludo zo verpesten/soft hebben gemaakt mogen andere personages reageren op hem alsof hij nog zo is als vroeger. vaak zonder enige aanleiding recent Henk en Laura. Een paar seizoenen geleden Nina en Stefano, Janine keer op keer binnen de relatie en hij bijt nog nauwelijks van zich af.
R.I.P DTS.
pi_217388015
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
  woensdag 16 april 2025 @ 21:05:16 #40
268260 Dr.Mikey
pi_217388240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
En dan moet de amulet nog beginnen _O-
R.I.P DTS.
pi_217389197
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Dat was wel echt het begin van het einde, seizoen 15. Isabella die de psychiatrische inrichting kon binnen- en buitenwandelen zonder problemen, Martine die d'r tijd vooral nog uitzat totdat Ludo alles om zich op haar te wreken op een gouden presenteerblaadje kreeg aangereikt, Yasmin met d'r modellencarrière om vervolgens zomaar ineens een koffiecafé te willen beginnen, de strijd tussen Dennis en Ray om De Koning, de aanzet tot Dennis-is-Arnie... Het verschil met nu is vooral dat de schrijvers er destijds wel duidelijk plezier in hadden om zoveel nonsens bij elkaar te schrijven.
pi_217389635
heeft er iemand misschien seizoen 29 ergens??
  woensdag 16 april 2025 @ 23:23:55 #43
346653 Ceviche
pi_217389833
Ja die berg nonsens was echt fantastisch.
En tegelijkertijd maakt dat de huidige serie extra saai, want nu ineens moet het realistisch maar toen kon echt alles gebeuren.
En diezelfde personages maken ineens niks meer mee.
Maar ze haten nog wel steeds Ludo, uit principe :D
pi_217389917
Vincenza de gestoorde non indertijd was wel geinig. Maar die verhaallijn komt denk ik nog (?).

SPOILER
/
pi_217392242
SPOILER
pi_217393132
SPOILER
Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op Dirk
Allemaal cabaretteketet!
pi_217395139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op Dirk
SPOILER
pi_217396816
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 00:32:16 #49
346653 Ceviche
pi_217398491
SPOILER
pi_217401952
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')