SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Ceviche het volgende:
En alles waarschijnlijk wederom buiten beeld, en door! Contract van de acteur zit er weer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 14 april 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.quote:Op maandag 14 april 2025 01:41 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral komisch hoe Rik zich blijkbaar weken na elkaar ''Jasper'' kan noemen in de tent waar hij nota bene zelf werkzaam is. Daarnaast is Meerdijk gewoon een dorp volgens mij. Hij kan om de haverklap worden aangesproken met zijn eigen naam als hij daar is. Ach ja, het past goed in de totaal ongeloofwaardige verhaallijnen van de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2025 09:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is wel het meest lachwekkende inderdaad. Net zoals dat Ruud en zijn maten blijkbaar al langer sporten in Sparks maar niet weten dat ene Rik de Jong daar werkt.
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Dit. Dat was wel duidelijk vanaf het moment dat Vrouwtje Wenkbrauw ineens opdook in de club en het zo orkestreerde dat een gedrogeerde Ludo zowat bij haar op schoot zat toen Janine arriveerde (nadat ze die een sms had gestuurd met het adres).quote:Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef Japepk het volgende:
Ik ben even lui, maar ik begrijp dat de 'Ludo in een seksclub' aflevering inmiddels op tv is geweest? Wat was het? Droom, hallucinatie, erin geluisd, gedrogeerd, zelf een snood dubbelplan?
En dan moet de amulet nog beginnenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
Dat was wel echt het begin van het einde, seizoen 15. Isabella die de psychiatrische inrichting kon binnen- en buitenwandelen zonder problemen, Martine die d'r tijd vooral nog uitzat totdat Ludo alles om zich op haar te wreken op een gouden presenteerblaadje kreeg aangereikt, Yasmin met d'r modellencarrière om vervolgens zomaar ineens een koffiecafé te willen beginnen, de strijd tussen Dennis en Ray om De Koning, de aanzet tot Dennis-is-Arnie... Het verschil met nu is vooral dat de schrijvers er destijds wel duidelijk plezier in hadden om zoveel nonsens bij elkaar te schrijven.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef GTST2021 het volgende:
Wat een onzin bij de classics op Videoland, Benjamin als geest en Dorothea 😂 haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op DirkAllemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat de serie ook wat trager wordt in beeldvoering, net af en toe wat langer stiltes laten vallen tussen personages. Dat is zeker hip of zo maar nu de verhaallijnen zo bagger zijn de laatste tijd slaat dit als kut op DirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |