Yup.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:04 schreef LeSage het volgende:
En verder is het vooral ook hopen dat het ze gewoon niet gebeurt. Je hebt er ook maar deels écht controle over helaas
Wat een vervelende conclusie eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup.
Bewust maken en waarschuwen is leuk, maar een kind (of zelfs volwassene) is gewoon niet opgewassen tegen iemand die echt shit wil.
Ik heb me toen mijn kinderen werden geboren al neergelegd bij het feit dat ik ze niet tegen ellende kan beschermen. Dat geldt voor deze ellende maar ook ziek worden, doodgaan, oorlog in Nederland, verlies van naasten, alles. Op dit onderwerp probeer ik ze dus vooral te leren dat ze het mogen delen als er iets vervelends is gebeurd, en dan hoeft dat niet eens perse met mij maar met een vertrouwd persoon. Niet omdat alles goed komt als je het deelt maar wel omdat het dan niet meer geheim is, misschien kan stoppen, je ze kan begeleiden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup.
Bewust maken en waarschuwen is leuk, maar een kind (of zelfs volwassene) is gewoon niet opgewassen tegen iemand die echt shit wil.
Dat doet echt pijn aan mijn Lego hart, maar goed, ik ben er ook wel erg voorzichtig mee en met tweedehands Lego waar lekker mee gespeeld (en gegooid en op gebeten wordt) zou ik het vast ook doenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, lego in de wasmachine, werkt prima
Das wel fijn, dat je nu een da hebt die wel een goed gevoel geeft. Afwachten dus maar even.
Mijn lego gaat er niet in, maar dit zijn incomplete smerige vieze sets voor gewoon mee te spelen.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:34 schreef exode het volgende:
Lego in de wasmachine? NOU JA. (sorry Lego snob)
Nee, de vaste dierenarts is nog op vakantie maar ik ga nu bij een andere, niet die ene die ik stom vind anders kon ik gisteren al terecht.
Hoe zou je het anders schoon willen krijgen?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:49 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doet echt pijn aan mijn Lego hart, maar goed, ik ben er ook wel erg voorzichtig mee en met tweedehands Lego waar lekker mee gespeeld (en gegooid en op gebeten wordt) zou ik het vast ook doen![]()
Overigens is er echt nog veel te boeken in de zomervakantie, ik dacht echt veel te laat te zijn. Ik zoek in Oostenrijk, 2 weken, voor ons doen kort, maar voor dit jaar lang genoeg.
Ik was het allemaal met de hand, ook dat van B en Juul maar dat is natuurlijk niet smerig. Dat is wat stoffig en soms wat plakkerig.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders schoon willen krijgen?
Dit was een kist vol van 60 bij 30 bij 40. Dan ben ik weken bezig.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:56 schreef exode het volgende:
[..]
Ik was het allemaal met de hand, ook dat van B en Juul maar dat is natuurlijk niet smerig. Dat is wat stoffig en soms wat plakkerig.
Het gaat allemaal in bad, laten weken, B en Juul schrobben wat en dan op handdoeken drogen. Het liefste buiten (niet in de zon) en anders verdeeld over de slaapkamers.
Ik ben een enorme Lego snob he, ik kan niet wachten tot de verbouwing klaar is en alle Lego weer van zolder gehaald kan worden
Wel lekker veel Legoquote:Op woensdag 9 april 2025 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dit was een kist vol van 60 bij 30 bij 40. Dan ben ik weken bezig.
Maar zoals gezegd niet mijn vuil erop en plakkerig etc en t is maar voor mee te spelen.
Mijn hp kasteel word afgeborsteld
Oude lego idd, of duplo én in een kussensloopquote:Op woensdag 9 april 2025 16:49 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doet echt pijn aan mijn Lego hart, maar goed, ik ben er ook wel erg voorzichtig mee en met tweedehands Lego waar lekker mee gespeeld (en gegooid en op gebeten wordt) zou ik het vast ook doen![]()
Overigens is er echt nog veel te boeken in de zomervakantie, ik dacht echt veel te laat te zijn. Ik zoek in Oostenrijk, 2 weken, voor ons doen kort, maar voor dit jaar lang genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet is die! Wij hebben die vorig jaar ook gedaan!quote:Op woensdag 9 april 2025 18:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Big Swing in Graskop, South Africa.
Eerste keer niet gefilmd dus mocht nog eens jumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |