Ze vinden het een beetje cofidik kijken.quote:Op zondag 6 april 2025 11:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Gewoon aan het elastiek hangen en hopen op t beste.
Ze zeggen meer Zjumboquote:Op zondag 6 april 2025 11:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zeggen ze altijd Djumbo deze malloten
Vergelijkbaar met OE-AA-EE.quote:Op zondag 6 april 2025 11:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zeggen ze altijd Djumbo deze malloten
Ja nou, dat dusquote:
Ik zag het interview met Tim van Dijke en daar matcht het uitstekend.quote:Op zondag 6 april 2025 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je Kung hoort praten klinkt hij nooit achterlijk, maar dan zie je hem koersen.
De Zeeuwse ziekte.quote:Op zondag 6 april 2025 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag het interview met Tim van Dijke en daar matcht het uitstekend.
Jack Haig dubbele naam bonus?quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Er wordt de vraag gesteld of er iemand onder de renners whisky drinkt.
Ik denk Walker. Johnny, dan wel.
Er reed ooit een Johnnie Walker voor Footon-Servetto. Kon er zelfs bij de boevenbende van Matxin en Gianetti niets van.quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Er wordt de vraag gesteld of er iemand onder de renners whisky drinkt.
Ik denk Walker. Johnny, dan wel.
Of Potjakar.quote:
Franske De Mulder had wat harder moeten trappen ja, dit is geen eerbetoon.quote:Op zondag 6 april 2025 12:09 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch ook een matig standbeeld, op de rand van een parkeerplaats?
Doen ze daar ook tochquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
Ik denk dat er nu een paar schuimbekkend voor de tv zitten.
Het scheelde niet veel.quote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
De Masters. Toch het belangrijkste na het WKquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
De naam Luca Brecel is inmiddels gevallen.quote:
In het geval van Tim Declercq is het wel slim om de leegheid in de ogen op die manier te verbergen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijde s interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.quote:Op zondag 6 april 2025 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De naam Luca Brecel is inmiddels gevallen.
Welke bril heb jij?quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijdens interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
De invloed van Edgar Davids is overalquote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijdens interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
Dan valt er wel veel af.quote:Op zondag 6 april 2025 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.
Vaak genoeg de zondagavond mee doorgekomen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.
Over twee weken gaat het WK weer van start.quote:Op zondag 6 april 2025 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Vaak genoeg de zondagavond mee doorgekomen.
Eerlijk; ook best vaak in slaap gevallen dan tijdens het kijken
Welke Pierre? Kartner?quote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kasteel van Pierre mag er wel zijn.
Ik heb geen verzorgingshuis zien staanquote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is de straat waar Walter Godefroot woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |