Doen ze daar ook tochquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
Ik denk dat er nu een paar schuimbekkend voor de tv zitten.
Het scheelde niet veel.quote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
De Masters. Toch het belangrijkste na het WKquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ally Pally. Snooker he.
De naam Luca Brecel is inmiddels gevallen.quote:
In het geval van Tim Declercq is het wel slim om de leegheid in de ogen op die manier te verbergen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijde s interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.quote:Op zondag 6 april 2025 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De naam Luca Brecel is inmiddels gevallen.
Welke bril heb jij?quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijdens interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
De invloed van Edgar Davids is overalquote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Slobeend het volgende:
De bril afdoen tijdens interviews zie je steeds minder helaas. Dit is geen gezicht.
Dan valt er wel veel af.quote:Op zondag 6 april 2025 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.
Vaak genoeg de zondagavond mee doorgekomen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een stok tegen een bal tikken is geen sport.
Over twee weken gaat het WK weer van start.quote:Op zondag 6 april 2025 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Vaak genoeg de zondagavond mee doorgekomen.
Eerlijk; ook best vaak in slaap gevallen dan tijdens het kijken
Welke Pierre? Kartner?quote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kasteel van Pierre mag er wel zijn.
Ik heb geen verzorgingshuis zien staanquote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is de straat waar Walter Godefroot woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |