100%. Het was vele malen leuker met Urgert en van Deudekomquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Nooit naar gekeken. De Kwis het terugkijken waard ?
Echt heel mooiquote:
Die gebruik ik zelf ook nog weleensquote:Op zondag 4 mei 2025 01:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis toch deze catchphrase
[ afbeelding ]
(Oh ik val in herhaling)
Volgend jaar, als ik met pensioen ben.quote:Op zondag 4 mei 2025 01:49 schreef NailQueen het volgende:
Morgen gaan mensen thuis meten hoe lang hun bestek is
Eensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:43 schreef svann het volgende:
Je hoeft niet partij te kiezen; je kunt ze ook allebei verschrikkelijk vinden.
Rachel en zoon Hazes, Hamas en Israël.
Niet helemaal een remake maar ik moest net wel aan deze post denkenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als er een soort remake van deze komt, maar dan met fatbikes in de hoofdrol (bijv. seksueel geweld tegen vrouwen vanaf fatbikes)
Bekijk deze YouTube-video
Lezen ze hier mee?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet helemaal een remake maar ik moest net wel aan deze post denken
Bijna goed. Ik zat in de buurt.quote:
Maar ze is ook een paar keer op bezoek geweest bij Doktor Botox.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:05 schreef JanGroen het volgende:
Katja doorstaat de tand des tijd beter dan Babette.
En is ook 8 jaar ouderquote:Op zondag 11 mei 2025 00:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar ze is ook een paar keer op bezoek geweest bij Doktor Botox.
Babette is 9 jaar ouderquote:
7 jaar. Katja is van 19 februari 1975, Babette van 30 april 1968.quote:
Denk dat ze geld nodig hebben, ze komen ook naar de Foute Party van QMusic en geloof dat ze zelf ook iets van concerten gaan doen nog. QMusic zal wel ballen, die hebben de reünie grootst aangekondigd.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik was me er alleen maar erg van bewust dat de derde er niet bij is. Vond het nogal pijnlijk om te zien eigenlijk.
Wel heel overtuigend geen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:18 schreef GereDathan het volgende:
<knip>....... verteld mij weer waarom ik geen was, ben en zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |