Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de Bquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
En ik moet nog énorm wennen aan de 'omgekeerde' functies voor de knoppen.
Waar bij de PlayStation en de Xbox de onderste knop (X cq A) de action knop is, en de rechterknop (O cq B), is dat bij de Switch precies andersom (tenminste bij BotW).
Rare jongens, die Romeinen Japannersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de B
Is al sinds de SNES zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Buiten Japan dan, in Japan is de O gelijk aan de A knop en X aan de B
Ik laat het zo, kwestie van wennenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:27 schreef Kriegel het volgende:
Overigens, als je het echt irritant vindt dan kun je bijna alle knoppen remappen in de instellingen. Levert alleen wel verwarrende user-interface dingen op.
Zoals het heurt.quote:
Ook maar bij Amazon besteld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon heeft mijn Lunar eindelijk verzonden. Toch ook weer een maandje eerder dan verwacht.
Dat kan je wel ontwijken door er gewoon voorbij te rennen tochquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik neem aan dat bij BotW dat als je ergens bent waar je geen schijn van kans maakt, je er op dat moment nog niet hoort te zijn?
Was na de 1e Shrine, waarna je 3 andere moet doen voor je de glider krijgt, naar de dichtstbijzijnde gegaan, de Eastern Abby, maar wordt daar afgemaakt door die Guardians met hun laser
Morgen eens verder gaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je wel ontwijken door er gewoon voorbij te rennen toch
Volgens mij zitten daar ook best veel muren waar je kan schuilen om er zo sneaky doorheen te lopen.
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.quote:Wanneer besloten jullie om de ontwikkeling van deze game naar de Nintendo Switch 2 te verplaatsen?
https://www.nintendo.com/(...)dstuk-2-2832717.html
Dat werd steeds uitgesteld omdat 8 bleef verkopen natuurlijk. Kunnen ze leuk praten over functionaliteiten die niet mogelijk waren en nu wel, maar de sales van 8 gaan nog altijd goed. Zelfs nu nog denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.
Daarom ziet het er last gen uitquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou Mario Kart dus een Switch 1 game worden.
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef GGMM het volgende:
En iedereen de matige graphics maar verdedigen
Mhaw PS4-generatie is met de SOONY exclusives lieten wel flink wat zien met matige hardware.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.
De tijd dat je sprongen maakte als naar Mario 64 zijn long gone. Games zijn ook mooi genoeg.
Voor mijn gevoel staan we stil sinds de Xbox 360.
Guardians blijven nog een hele poos levensgevaarlijk voor je, dus die paar shrines gaan geen verschil maken. The Great Plateau is in principe in elke volgorde te doen.quote:
Heb je de GTA VI trailer gemist?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Launch games zijn al jaar en dag last gen games met een extraatje.
De tijd dat je sprongen maakte als naar Mario 64 zijn long gone. Games zijn ook mooi genoeg.
Voor mijn gevoel staan we stil sinds de Xbox 360.
Who cares? Het spel zal met kop en schouders boven alle andere games uitsteken op het gebied van simulatie etc. NPC's en noem maar op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Man, eer je dat kan spelen in 60fps is het 2028.
Ziet fantastisch uit maar maar 30fps![]()
Dat ging dus idd heel makkelijk ja, ik was weer veel te moeilijk aan het denken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Guardians blijven nog een hele poos levensgevaarlijk voor je, dus die paar shrines gaan geen verschil maken. The Great Plateau is in principe in elke volgorde te doen.
Inderdaad ontwijken. Je kunt dat stationaire ding in theorie wel kapot krijgen met je stokjes en soeplepels maar dat is veel teveel gedoe.
Sommige vijanden zijn gewoon irritante damage sponges tot je krachtige wapens hebt. Vooral alles van Sheikah-afkomst, al zijn sommige van een bepaald 'nummer' weer eerder te doen. Maar bij sommigen kun je zeker op dit moment rammen wat je wil maar je jaagt alleen maar al je breekbare shit erdoorheen, terwijl je flintertjes schade doet. Beetje jammer systeem wel soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |