Oh hey, dat doet me opeens ergens aan denken: ooit Radical Dreamers gespeeld voor de SNES Satellaview? Want een aantal van de bekendste Chrono Cross nummers komen oorspronkelijk uit die game.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, de soundtrack geef ik je wel. Die is prachtig.
Radical Dreamers zit ook bij de Chrono Cross port op Switch. Maar dat trek ik niet joh, zoveel lezen...quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh hey, dat doet me opeens ergens aan denken: ooit Radical Dreamers gespeeld voor de SNES Satellaview? Want een aantal van de bekendste Chrono Cross nummers komen oorspronkelijk uit die game.
Het is een text adventure, maar ook een rechtstreeks prototype voor concepten die Cross zou hergebruiken. Dat stuk met de Viper Manor infiltratie? Daar draait hier alles om, en dat maakt het een gefocust en gestroomlijnd geheel. De 'scope' beperkt zich nog tot een stel dieven die een Lavos-artifact willen stelen uit een eng landhuis, dus al die warrige "wij hebben ook Neon Genesis Evangelion gekeken" shit van de latere game blijft weg.![]()
Misschien interessant om eens te proberen, kost niet veel tijd, elk scenario is best kort (en de meeste New Game+ varianten zijn gags dus verre van essentieel).
Succes dan met Trailsquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radical Dreamers zit ook bij de Chrono Cross port op Switch. Maar dat trek ik niet joh, zoveel lezen...
Ja maar dat is ook spelen. En filmpjes kijken.quote:
RD heeft wel degelijk een (gaar) gevechtssysteem!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook spelen. En filmpjes kijken.
ios/androidquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:28 schreef Aether het volgende:
Suikoden STAR LEAP | Story Trailer
Bekijk deze YouTube-video
Awesome!!quote:
quote:Nintendo Switch 2 supports VRR in handheld mode only. The incorrect information was initially published on the Nintendo Switch 2 website, and we apologise for the error.
Tja in 2025 is echt zo dom. Die houding door oude technologie erin te blijven proppen bij Nintendo is wel echt onnodig. HDMI 2.1 had echt wel gekund.quote:
Variable refresh ratequote:
Merk het vooral bij games die rond de 60fps tot de 50fps fluctueren. VRR trekt dat een soort van recht.quote:Variable Refresh Rate technology is a true game-changer, tackling the frustrating issues of screen tearing, stuttering, and input lag to deliver a smoother, more immersive experience.
Als je een VRR compatible tv hebt dan zie je A. Geen screen tear bij fluctuerende frameratesquote:
Wanneer Europa?quote:
Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdomquote:Op zondag 18 mei 2025 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Kan ik eindelijk Breath of the Wild checken, waar iedereen altijd zo lyrisch over is.
Heb er juist al heel over nagedachtquote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch een Switch 2 kopen en Tears of the Kingdom
Denk er nog maar eens goed over na
Voorlopig nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |