Maar ja, je koopt een Nintendo eigenlijk alleen om Mario te spelen. Als ik voor mezelf spreek is 80% Nintendo, 15% Square Enix, en 5% overige uitgevers.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:46 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch 2’s gameless Game-Key cards are going to be very common
https://arstechnica.com/g(...)g-to-be-very-common/
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ja, je koopt een Nintendo eigenlijk alleen om Mario te spelen. Als ik voor mezelf spreek is 80% Nintendo, 15% Square Enix, en 5% overige uitgevers.
Desalniettemin wel stom. Want opslag is (in ieder geval in het begin) vrij prijzig, en met downloads van 80GB gaat dat rap. Daarnaast weten we niet hoe lang die games beschikbaar zijn met een Key, kan je over vijf of vijftien jaar nog zo'n game downloaden?
Wat speel je? En waarom niet op een krachtige console in 4K?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.
Waarom haal.je dan in hemelsnaam een switchquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als ik voor mijzelf spreek is het 5% Nintendo en 95% overige uitgevers. Heb de Switch 2 wel gepreordered, maar speel zelden Nintendo games.
Trots op je maatquote:Op zondag 27 april 2025 08:19 schreef Buitendam het volgende:
Galdera gesloopt @:GGMM 104 uur op de teller.
De klantenservice van Amazon geeft aan dat ik mijn exemplaar nu 25 juni zou moeten ontvangen. For what it's worthquote:
Ik speel ook zelden Switch games. Ik ga dan wel geen Switch 2 halen, maar ik ben toch blij met de Switch. Zeker in de zomer om buiten te gamen, of om mee te nemen op vakantie.quote:Op zondag 27 april 2025 08:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom haal.je dan in hemelsnaam een switch
Ik niet, vond Zaandam te ver voor een middagje spelen met iets dat ik al besteld heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:15 schreef FlyingFish het volgende:
Gaan er nog mensen naar die previewdagen komend weekend? Wij hebben uiteindelijk niet opgegeven.
Nice. Ik ga eindelijk aan Trails beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:31 schreef Aether het volgende:
Trails in the Sky 1st Chapter launches September 19
https://www.gematsu.com/2(...)aunches-september-19
Niet je favoriete acroniem gebruikt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice. Ik ga eindelijk aan Trails beginnen.
Ik denk doe eens volwassenquote:
quote:Samenvatting van de wijzigingen aan de Nintendo-accountovereenkomst
Sectie 1 (Begripsbepalingen) en 2 (Nintendo-account) vermelden nu nieuwe Nintendo-producten en -diensten waar een Nintendo-account voor benodigd is;
Sectie 4 (User-Generated Content) verstrekt nu informatie over de manier waarop Nintendo toezicht houdt op gemelde gecommuniceerde content om een veilige, gezinsvriendelijke omgeving te waarborgen;
De contactinformatie in sectie 15 en 17 en sectie B is bijgewerkt; en
Sectie 16 (Gebruik van digitale producten op apparaten van Apple) is bijgewerkt om overeen te stemmen met de algemene voorwaarden van Apple Media Services.
Lees de volledige bijgewerkte Nintendo-accountovereenkomst zorgvuldig door, zodat je er zeker van bent dat je je rechten en plichten begrijpt.
Samenvatting van de wijzigingen aan het Nintendo-account-privacybeleid
Sectie 2 (Welke informatie wij verzamelen en verwerken) is bijgewerkt om je te informeren over de aanvullende gegevens die Nintendo kan verzamelen en verwerken als je bepaalde nieuwe Nintendo-accountdiensten gebruikt. Om bijvoorbeeld te waarborgen dat GameChat een veilige, gezinsvriendelijke omgeving biedt, kan Nintendo je telefoonnummer registreren en geluids- en video-opnames met andere gebruikers controleren als er melding van is gemaakt; en
Sectie 3 (Hoe de informatie wordt gebruikt – doeleinden van de verwerking) is aangepast om informatie te verstrekken over de manier waarop en de reden waarom Nintendo je gegevens verwerkt als je bepaalde Nintendo-accountdiensten gebruikt, waaronder GameChat of een gegevensoverdracht tussen systemen.
Lees het volledige bijgewerkte Nintendo-account-privacybeleid zorgvuldig door, zodat je er zeker van bent dat je je rechten en plichten begrijpt.
Exploit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Zojuist een Switch 2 MK bundle besteld op Bol.com. Ze zijn nog beschikbaar voor wie nog een zoekt.
Hoop stiekem op een V1 exploit zoals met mijn Switch V1.![]()
Een hackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |