quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gok dat Ganondorf de eindbaas is en dat je Zelda van hem moet bevrijden.
Die staat ook hoog op het lijstjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:11 schreef DKUp het volgende:
Begonnen aan Super Mario Wonder, wat een ontzettend verschil met New Super Mario Bros. U (Deluxe). Dit spel straalt gewoon uit hoe mooi een 2D Mario kan zijn en flink variatie in plaats van bijna dezelfde meuk als alle andere New delen op de DS, Wii, 3DS en Wii U.
Echt een top game, verwachtte een Switch 2 update eigenlijk. Nu bang dat er een Switch 2 Edition/Upgrade komt.
Dat verhaal dat de linker joy-con sneller op was ondanks dat die minder gebruikt werd maakte voor mij een hoop goed.quote:
Laatste alineaquote:
Wel enkel digitaal of game key cardquote:
Levering op de release datum, ik ben benieuwd!quote:Beste __________,
Hierbij laten we je weten dat je bestelling MNS_NL_____________ klaar is om verstuurd te worden.
Je krijgt opnieuw bericht zodra je bestelling wordt verstuurd.
Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
In de volgende landen kan de levering, afhankelijk van de leveringsdienst, na de releasedatum plaatsvinden: Tsjechië, Denemarken, Estland, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Andorra, Gibraltar, Monaco, San Marino, Vaticaanstad, Polen, Liechtenstein, Guernsey (Kanaaleilanden), Jersey en Man.
Als je vragen hebt, kun je terecht op de pagina met veelgestelde vragen.
Bedankt voor je geduld
My Nintendo Store
Nou, dat is nog maar twee nachtjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:31 schreef RaXz het volgende:
Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten, best benieuwd naar de release van de Switch 2.
Gaat nooit een shadowdrop worden, die droom mag je loslatenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:05 schreef Evangelion het volgende:
Hollow Knight: Silksong Steam Packages Updated for the First Time in 15 Months
Switch 2 release game shadowdrop
Meer een running gagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gaat nooit een shadowdrop worden, die droom mag je loslaten
Wtf die van mij nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nedgame heeft mn Switch 2 aangemeld bij DHL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |