quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
Sparta is stiekem aan een best behoorlijke reeks bezig. Spelen die straks nog playoffs ook.
Maurice Steijn-godquote:
Je moest netjes aan tafel eten ipv bord op schoot?quote:Op zondag 6 april 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sow
Was net klaar met eten, loop naar die Tv En Ajax kwam met die VIES goede aanval![]()
BOEM
KOEKOEK
Wat een samenspel
quote:Op maandag 7 april 2025 03:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moest netjes aan tafel eten ipv bord op schoot?
Keihard juichen straks in Tilburg als directe degradatie wordt afgewend en er vervolgens in de play-offs uit tegen ADO, Excelsior of Dordrecht. Genot.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)epen-om-vertrek-maes
@:wheeledwarrior Geen verrassing voor degenen die al langer opletten.
Historici zullen zich buigen over de vraag hoe het kan dat Feyenoord en PSV punten verspeelden tegen Willem II.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Keihard juichen straks in Tilburg als directe degradatie wordt afgewend en er vervolgens in de play-offs uit tegen ADO, Excelsior of Dordrecht. Genot.
Sint en Piet zaten eens te denkenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van supporters die het rijmwoordenboek erbij pakken.
Dit spandoek is gemaakt door Tijmenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van supporters die het rijmwoordenboek erbij pakken.
Hoe chagrijniger Fraser kijkt hoe beter mijn avond. Lekker goaltje trouwens. NEC is net als Sparta waar ik altijd wel een zwak voor heb.quote:
Helaas head van Kramer.quote:
Ach, wat jammer. Jan Joost die alles altijd een feestje MOET vinden heeft een burnout van wat voetbalwedstrijdjes aan elkaar lullen. Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:29 schreef Caland het volgende:
Jan Jood heeft een burn-out
Dat gun je ook bijna niemand zeg
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |