SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel waarquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:22 schreef devzero het volgende:
@:homijn is gewoon een leuke users en mensen reageren graag op zijn posts. Dus mensen weg jagen zal hem nooit lukkenTrust nobody![]()
Ohhhquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Harmen Siezen. Hij stond 30 seconden geleden nog in de OP
Ach
Trust nobody![]()
Ja hoorde bij de vorige TTquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Harmen Siezen. Hij stond 30 seconden geleden nog in de OP![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder plaatje welSPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Harmen Siezen. Hij stond 30 seconden geleden nog in de OPWerewolf![]()
Het is dan ook een kutspelquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
@:homijn is er alleen niet zo succesvol in
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zat je op mij te wachten 🙌quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik zag een (1) verschijnen, dan uit reflex klik ik en zie ik Dotteke. En voor ik het wist had ik al een post geplaatst. Zo gaat dat.quote:
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zag een (1) verschijnen, dan uit reflex klik ik en zie ik Dotteke. En voor ik het wist had ik al een post geplaatst. Zo gaat dat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sowww
moe
eigenlijk nog een badje pakken
maar vijver is bijna schoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greys genot.quote:
Heb je mooie vorderingen gemaakt met je vijver?How can I make this topic about me?![]()
Je gaat in bad in je vijver?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
sowww
moe
eigenlijk nog een badje pakken
maar vijver is bijna schoon![]()
bijna schoonquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys genot.
Heb je mooie vorderingen gemaakt met je vijver?
alleen de vloerdrains nog doorspuitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
noouuuquote:
aangezien er grondwater in gaat
is dat me nu iets te koudThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna schoon
alleen de vloerdrains nog doorspuiten
How can I make this topic about me?![]()
* Homijn gaat zo weer radio luisteren
Radio 49 begint om 19:00 uurMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
nu even niet in de vijverquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb je foto eerder vandaag ook gezien. Mooi.
morgen weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze zitten in de hottubquote:
je hoeft niet heel erg je best te doen om ze er uit te halen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik geloof dat er meer mensen vandaag op visexpeditie waren
Oh ik dacht naar snerenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vist al continue naar complimenten![]()
![]()
Zo vis ik het liefstquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten in de hottub
je hoeft niet heel erg je best te doen om ze er uit te halen![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 5 april 2025 18:53 schreef JustinK het volgende:
sommige zijn wel wat grootquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 5 april 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten in de hottub
je hoeft niet heel erg je best te doen om ze er uit te halen
[/quote+
Zo vis ik het liefst
dus geen kleine hengelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijne is in grootte verstelbaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn wel wat groot
dus geen kleine hengel![]()
![]()
Tot later
* Homijn gaat Radio 49 luisterenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:57 schreef Homijn het volgende:
Tot later
* Homijn gaat Radio 49 luisterenpuntjes mee voor onderweg
![]()
![]()
ik hoor het graagquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd vandaag dat je een topper bent?
Dank jequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd vandaag dat je een topper bent?![]()
Hele vijver schoonmaken en 30 vissen laten logeren in een hottub is bergen werk verrichten in zo'n dag
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik het lieft Kermit de Kikker. Want die drinkt altijd theequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ben zelf wel het liefste Rene Froger dan denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tja als je zoiets wiltquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou zo'n vijver schoonmaken valt je tegen, da's zwaar werk...
moet je er ook wat voor doen vaak
en in dit geval helemaal schoonmakenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helemaal volgevreten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vroegah altijd uiteten bij de chinees als mijn oma jarig was en dan kwam je de deur door en had je eerst stuk van 3 meter waar links en rechts enorm veel koikarpers zwommen. Dan moesten we 2 uur lang wachten op ons eten (zo voelde het als kind) en dan gingen we altijd naar de karpers zwaaien. NostalgieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een oom vertelde dan altijd dat je er 1 mocht uitkiezen en die mocht je dan opeten
In een vorig huis had ik ook een vijver, inclusief filters, pomp, en 2 watervalletjes. Was wel een goede met om de zoveel tijd moeten backflushing (geen idee wat dat in het nederlands is). Maar wel mooi om de waterplanten te zien bloeien. Mijn ex woont daar nog, maar die laat het nu professioneel reinigenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou zo'n vijver schoonmaken valt je tegen, da's zwaar werk...![]()
![]()
Oja, de chinees van ons vroeger ook, die had een enorme aquarium met tropische vissen erin. Erg mooi. Inderdaad als je zat te wachten was dat altijd mooi om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:11 schreef StevenHyde het volgende:
Vroegah altijd uiteten bij de chinees als mijn oma jarig was en dan kwam je de deur door en had je eerst stuk van 3 meter waar links en rechts enorm veel koikarpers zwommen. Dan moesten we 2 uur lang wachten op ons eten (zo voelde het als kind) en dan gingen we altijd naar de karpers zwaaien. NostalgieHow can I make this topic about me?![]()
De chinees hier had ook kooikarpers, maar zijn nu allemaal weg.. volgens mij mag het ook niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:11 schreef StevenHyde het volgende:
Vroegah altijd uiteten bij de chinees als mijn oma jarig was en dan kwam je de deur door en had je eerst stuk van 3 meter waar links en rechts enorm veel koikarpers zwommen. Dan moesten we 2 uur lang wachten op ons eten (zo voelde het als kind) en dan gingen we altijd naar de karpers zwaaien. Nostalgie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die zijn allemaal in de pot verdwenenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
De chinees hier had ook kooikarpers, maar zijn nu allemaal weg.. volgens mij mag het ook niet meer![]()
![]()
Hier is de chinees helaas al een jaar of 15 wegquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
De chinees hier had ook kooikarpers, maar zijn nu allemaal weg.. volgens mij mag het ook niet meerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of dood gegaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zijn allemaal in de pot verdwenen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonde wel.. of zit er vlakbij nog wel 1?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier is de chinees helaas al een jaar of 15 weg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://www.rubinstein.nl(...)nederlands-fenomeen/
Alle restaurants van Nederlands. Mark van Wonderen wel een geniale vent. Is ook van treurtrips
Leuk boekje welquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Alle restaurants van Nederlands. Mark van Wonderen wel een geniale vent. Is ook van treurtrips
Misschien dat ze dat daar wel doen. Maar hier nietquote:
Heel erg grappig. Droge teksten erbij. Wat jaren terug voor vaderdag gevraagd.
ZO'n oude traditionele chinees met kleine glaasjes en waar je nog een kalender krijgt etc. Maak je me blij mee hoor.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ook al vele jaren niet meer, meer dan 20 jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef JustinK het volgende:
Ben al even niet meer bij de Chinees geweestHow can I make this topic about me?![]()
Oh dat is al wel echt langquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook al vele jaren niet meer, meer dan 20 jaar.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het. Ik ga ook nooit naar de snackbar hier.![]()
Straks. Eerst nog naar huisquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik haal nog weleens Chinees af. Laatste keer dat ik bij een CHinees heb gegeten is in Drenthe geweest. Deze Chinees zag er zo oud en primitief uit dat we er expres gingen eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En? Spijt gekregen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik haal nog weleens Chinees af. Laatste keer dat ik bij een CHinees heb gegeten is in Drenthe geweest. Deze Chinees zag er zo oud en primitief uit dat we er expres gingen eten.How can I make this topic about me?![]()
Het was zo krap, dat rechts bij de deur waar je binnenkwam we daar met 7 personen aan een tafeltje werden gepropt. Maar die ruimte was ook voor de afhaal. Dus we zaten 2 meter van de mensen die zaten te wachten op hun afhaalvoedsel, zonder dat hier wat tussen zat
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb die 2 boeken ook, geweldig!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
LEUK!quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb die 2 boeken ook, geweldig!
De CHinees die ik beschreef daar stond in het boek ook een stukje tekst bij wat mooi was. Ik ga even kijken en er een foto van maken brbBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een chinees waar het druk is en het een komen en gaan is van mensen die afhalen, dat is een goed teken.How can I make this topic about me?![]()
Jah, leuk dat er nog iemand is die die boeken kent!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tenzij ze verhaal komen halenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Een chinees waar het druk is en het een komen en gaan is van mensen die afhalen, dat is een goed teken.![]()
![]()
Rechts bij het raam zaten wij dan en je liep die deur door en meter door liep je tegen de afhaalbalie aan
Denk meld even dat ik nog leefquote:
Ik voel mezelf niet alsof ik leef, maar ik speel dat ik leefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heyyquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk meld even dat ik nog leef
Ik voel mezelf niet alsof ik leef, maar ik speel dat ik leef![]()
Hoe issie daar?![]()
![]()
Fijn dat je het even komt meldenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk meld even dat ik nog leef
Ik voel mezelf niet alsof ik leef, maar ik speel dat ik leef
Er waren werkzaamheden bij de Gotthard tunnel dus dat was 1 van dus dat was aansluiten in de rij
Bergop
45 minuten hellingproef
En de bergpassages waren nog dicht want sneeuw, dus er was niet echt een alternatief behalve zes uur omrijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff balenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er waren werkzaamheden bij de Gotthard tunnel dus dat was 1 van dus dat was aansluiten in de rij
Bergop
45 minuten hellingproef
En de bergpassages waren nog dicht want sneeuw, dus er was niet echt een alternatief behalve zes uur omrijden![]()
Oh lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar eten besteld![]()
Ben nu in GenovaSmakelijk zo
![]()
![]()
Hup PiSVee laat die boeren in hun hempjes staan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ehhhquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Hup PiSVee laat die boeren in hun hempjes staan
jij en voetbal
Helemaal nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Hup PiSVee laat die boeren in hun hempjes staan![]()
Ja volgens een niet nader te noemen DTS'er waren voetbalers echte mannen en autocoureurs maar mietjes dus Hup hup huppelrienatjesquote:
Oeh, wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar eten besteld![]()
Ben nu in Genova
Pasta genovese (is een gerecht dacht ik?)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
aah dan heeft een mietje een verdomd mooie pollllllle gehaald vandaagquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja volgens een niet nader te noemen DTS'er waren voetbalers echte mannen en autocoureurs maar mietjes dus Hup hup huppelrienatjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thuis, joggingbroek aan en onder een dekentje op de bank lezenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komende nachten kouder, weervrouw op tv zei dat het hier ging vriezen -1. Alleen in de weer staat het nietquote:
Man man man, eindelijk pakt dat Mega Mietje Maxicosie weer eens een snelste rondje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dan heeft een mietje een verdomd mooie pollllllle gehaald vandaag
Hoe moeilijk kan het zijn om met 200km/u gemiddeld een rondje van 5,5 kilometer af te leggen![]()
hier welquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komende nachten kouder, weervrouw op tv zei dat het hier ging vriezen -1. Alleen in de weer staat het niet
geen idee wat die Failaris aan het doen warenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, eindelijk pakt dat Mega Mietje Maxicosie weer eens een snelste rondje.
Hoe moeilijk kan het zijn om met 200km/u gemiddeld een rondje van 5,5 kilometer af te leggen![]()
Wat vinden trouwens van de witte kleur race auto van Red Bull?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die waren niet echt blessed vandaagquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier wel
[..]
geen idee wat die Failaris aan het doen waren
laat ik het zo zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
Wat vinden trouwens van de witte kleur race auto van Red Bull?
ik vind de Alpines een erg mooie livery hebben voor deze raceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond de Istanbul Honda livery mooier dan dit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
Wat vinden trouwens van de witte kleur race auto van Red Bull?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wow die ziet inderdaad mooier uitquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen
ik vind de Alpines een erg mooie livery hebben voor deze race
Wat was er anders aan dan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond de Istanbul Honda livery mooier dan dit.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo hond in het rond draaiende dame![]()
Fail!!!!
Haaai Boontje![]()
![]()
![]()
Dan heb je ook meer trek weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Toetje gaat wel 25 minuten duren voor het er is
zou dat komen omdat er mensen aan het vissen waren
Naar een complimentquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
zou dat komen omdat er mensen aan het vissen waren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of mensen met honden rondjes draaienquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
zou dat komen omdat er mensen aan het vissen waren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:37 schreef Moonlight het volgende:
hoor ze zeggen dat ik jou niet mag hebben
![]()
![]()
En makkelijker te berijden als je naar de resultaten van de 2e coureur kijktquote:
Ik vind wel leuk dat jullie zo'n fan zijn van F1 , mijn neefje is nu ook aan het leren kart rijden, echt op zo'n baan ook gewoon echte lessen![]()
![]()
Voor toetjes hoef je niet te wachten op zin, bij toetjes is er altijd zinquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
cute!quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Moonlight het volgende:
Ik vind wel leuk dat jullie zo'n fan zijn van F1 , mijn neefje is nu ook aan het leren kart rijden, echt op zo'n baan ook gewoon echte lessen
in eefde?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op een out door baan en in een huurkart of kinder kart?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Moonlight het volgende:
Ik vind wel leuk dat jullie zo'n fan zijn van F1 , mijn neefje is nu ook aan het leren kart rijden, echt op zo'n baan ook gewoon echte lessenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou als ik vol zit,is er geen plek voor een toetjequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor toetjes hoef je niet te wachten op zin, bij toetjes is er altijd zin
altijd plek laten voor een toetjequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik vol zit,is er geen plek voor een toetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is wel coolquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Moonlight het volgende:
Ik vind wel leuk dat jullie zo'n fan zijn van F1 , mijn neefje is nu ook aan het leren kart rijden, echt op zo'n baan ook gewoon echte lessen![]()
Lijkt ook wel leuk in zo'n kart te racen
Oeh gosh, denk een kinder kartquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een out door baan en in een huurkart of kinder kart?![]()
Daarvoor is de toetjesmaagquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik vol zit,is er geen plek voor een toetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar denkt mijn buik anders overquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd plek laten voor een toetje
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel cool![]()
Lijkt ook wel leuk in zo'n kart te racen![]()
![]()
heb je dat nog nooit gedaan![]()
Eefde is wel een leuke baan!quote:
Seizoen 3?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Raad een waar ik ben met Shameless
Oké oké we plannen een echo voor je inquote:
Moet je eerst zo'n wit drankje drinken zodat we je ingewanden kunnen zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jakkes,dat wil ik nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oké oké we plannen een echo voor je in
Moet je eerst zo'n wit drankje drinken zodat we je ingewanden kunnen zien
OhOh hiquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, wat staat er op het menu?
Pasta genovese (is een gerecht dacht ik?)
Ik had ravioli met vongole
En een extra bord groente want ik mis mijn vezels
Met de olijfolie de komende week glijdt het allemaal ook wel door de darmen maar tochHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede baan om op te leren. Perfect voor 4 takt motoren. Kort technisch baantje, minimum snelheden hoog houden in 150 tot 390cc 4 takt karts. Kun je een hoop leren over hoe je motor goed te benutten en af te stellen en de kart in zijn algemeen goed af te stellen.quote:
Maar dan heb je een dag (of 2) later ook mooie witte poepquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets voor @MizzezAmyquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan heb je een dag (of 2) later ook mooie witte poep![]()
![]()
Dan ben je een menselijke duifquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan heb je een dag (of 2) later ook mooie witte poepBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt? Heb jij dat gehad toen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan heb je een dag (of 2) later ook mooie witte poep
Ben hiermee bezigquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
zou dat komen omdat er mensen aan het vissen waren![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Is dit een sneer?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben hiermee bezig![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee mijn vader een keerquote:
Heb het niet gezien, ik geloof hem op zijn woordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben hiermee bezig![]()
[ afbeelding ]
Ik mis wel de 450 punten, dat is niet echt fantastischquote:
Hier meestal wit. Denk dat ze hier dat drankje drinkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zie ze meestal groene smurrie deponerenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vaders spreken altijd de waarheidquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee mijn vader een keer
Heb het niet gezien, ik geloof hem op zijn woord
Heb nog 197 gratis pizza'squote:Op zaterdag 5 april 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap wel dat jij punten spaart:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En hoeveel pozza's zijn die dan weer waardquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
2 keer de helftquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hoeveel pozza's zijn die dan weer waard![]()
Nietes.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee @:JustinK spreekt altijd de waarheid![]()
Bij ons krijgen ze veel te veel brood te etenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier meestal wit. Denk dat ze hier dat drankje drinken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor een logicus is dit waar, maar das gewoon logischquote:
-J. CruijfOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een logicus is dit waar, maar das gewoon logisch
-J. Cruijf![]()
En als je laatste man als eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je uit speelt hep je er in principe weinig aan.quote:
Maar das logischquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je laatste man als eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je uit speelt hep je er in principe weinig aan.![]()
Dat vind die gekke Hooidraad..quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in mijn ondertitel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: