Lost Mollema?quote:
Laten we hopen dat het spannend wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelling: Thibau gaat Pogacar om z'n moeder laten roepen in Huy.
Van Gils op 5 minuten, is die dan ergens gevallen of gewoon ranzig slecht?quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
De vier kopmannen van BORA weten toch een schitterende 17e plek in de wacht te slepen.
Dat is geen moment in beeld geweest, maar getuige het feit dat hij gepositioneerd zat vlak achter een niet veel later lek rijdende John Izagirre zal het daarmee te maken hebben gehad, zo vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Van Gils op 5 minuten, is die dan ergens gevallen of gewoon ranzig slecht?
quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Del Toro.
Ach, wij. De Kleik weer terug bij Eurosport.
Daar moet wat gebeurd zijn. Onder meer Ion, Van Gils en Champoussin op 5 minuten+, terwijl die vooraan zaten totdat Ion de berm instuurde.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Van Gils op 5 minuten, is die dan ergens gevallen of gewoon ranzig slecht?
De renner in het wiel van Ion viel daardoor letterlijk de berm in. Kleik zei dat het iemand van Movistar was, maar volgens mij was dat gewoon Van Gils.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar moet wat gebeurd zijn. Onder meer Ion, Van Gils en Champoussin op 5 minuten+, terwijl die vooraan zaten totdat Ion de berm instuurde.
Mensen die vandaag naar de Tour of Hellas gaan kijken mag je direct hun abonnement afnemen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:41 schreef franklop het volgende:
Wordt Hellas nog ergens uitgezonden? Zie het niet op de Home of Cycling
Tweede scherm. 20km te gaanquote:Op zondag 6 april 2025 12:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mensen die vandaag naar de Tour of Hellas gaan kijken mag je direct hun abonnement afnemen.
Tussensprint. Die net als gisteren grandioos in de soep draait voor Ulissi.quote:
Hij wordt in ieder geval nog tweedequote:Op zondag 6 april 2025 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Wij kijken hier naar een Jakobsiaanse aftakeling in slowmotion. Twee keer perfect gebracht en twee keer gewoon geklopt.
Een dief.
Was op Youtube.quote:Op zondag 6 april 2025 12:41 schreef franklop het volgende:
Wordt Hellas nog ergens uitgezonden? Zie het niet op de Home of Cycling
Die halen het.quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef franklop het volgende:
In de Tour of Hainan won Malucelli de massasprint. Weer puntjes sprokkelen voor Astana deze week.
Ik kwam er zaterdag pas achter dat Wagner Bazin het oude Bingoal WB isquote:Op maandag 7 april 2025 10:49 schreef Halcon het volgende:
s bij Wagner Bazin? Subsidie stopgezet, omdat er amper Walen rijden. Wildcards krijgen ze een stuk minder dan voorheen en gezien hun prestaties in de nabije toekomst helemaal niet meer....
Niet helemaal he. Het is een fusie van 2 ploegen.quote:Op maandag 7 april 2025 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik kwam er zaterdag pas achter dat Wagner Bazin het oude Bingoal WB is
Yes en een van die ploegen is volgens mij ook weer een fusie.quote:Op maandag 7 april 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet helemaal he. Het is een fusie van 2 ploegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |