Scherder zeker, die erover kwam vertellen?quote:Op maandag 7 april 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
🎼🎶🎶🎼
Goed onderwerp bij Eva: muziekles bij kinderen maakt ze (nog) slimmer…🎼🎶
En de hersenbalk dikker en emotieregulatie en naar elkaar luisteren…🎼🎶🎼🎶
Niet eens. Frisse jonge mensen 😉quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Scherder zeker, die erover kwam vertellen?
Oh, dat verbaast me! Het is wel een onderwerp waar hij zich mee bezig houdt en hij zit nog net niet dagelijks over welk onderwerp dan ook ergens aan tafel, dus had hem hier ook wel verwacht. Ben wel benieuwd, morgen eens terugkijken!quote:Op maandag 7 april 2025 21:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet eens. Frisse jonge mensen 😉
Als je het niet hebt gezien, is het de moeite waard om terug te kijken.
Vind ik dan. 😎
Dan komt het vast wel goed met me. Als 7-jarige was ik al aanwezig in de muziekschool en ik was vaak bij opa aanwezig, die o.a. dirigent van het Amsterdams Philharmonisch Orkest is geweest.quote:Op maandag 7 april 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
🎼🎶🎶🎼
O.a. zanger Joshua Nolet van Chef'Special…quote:Op maandag 7 april 2025 21:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet eens. Frisse jonge mensen 😉
Als je het niet hebt gezien, is het de moeite waard om terug te kijken.
Vind ik dan. 😎
Meldquote:Op maandag 7 april 2025 19:59 schreef AnneX het volgende:
🎼🎶🎶🎼
Oh hé …er werden meer zg. voordelen benoemd. Mogelijk door een ‘collega’ van jou.quote:Op maandag 7 april 2025 22:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Die emotieregulatie is hier wat minder fantastisch gelukt![]()
Wel verplicht muziekinstrument gespeeld altijd. Eerst paar jaar viool, en toen ik dat niet meer wilde moest ik ander instrument kiezen, toen naar piano gegaan. Ik wilde eigenlijk drummen vanaf het begin, maar daar hadden mn ouders niet zo'n zin in (en gezien mijn ritme gevoel is dat geen slecht idee geweest). Pas op mn 17e ofzo mocht ik er af.
Wat let je! Koop een keyboard en:quote:Op maandag 7 april 2025 22:58 schreef AnneX het volgende:
Piano kunnen spelen…dat maakt mij jaloers.
#vlooienmars
🙃quote:Op maandag 7 april 2025 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat let je! Koop een keyboard en:
https://www.pianospelenmetcor.nl/beginnerscursus-1/
Och jeetjequote:Op maandag 7 april 2025 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda wist je al dat hij ook een Woezel en Pip boek heeft?![]()
Gossie. Heeft Kind er zin in?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:10 schreef Morgane89 het volgende:
Net ons kind naar school gebracht voor z'n eerste wendag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik kreeg tijdens mijn 15 minutes of fame-moment wel de vraag of ik bij Pauw wilde komen, maar niet gedaan. Ik ben nu niet meer zo relevant denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gossie. Heeft Kind er zin in?
En hoe is het met de ouders…
@:Clubsoda ja goed hè van Eva en redactie, dat zij ook deskundige vrouwen vragen.
Wanneer word jij gevraagd? 😉
@:Lonaa wonen er veel senioren in jouw regio? En gaaf dat je ook een kans hebt om te “schuiven”. Deed je dat eerder?
Ja, ik heb me met twee collega's rot gelachen erom toen we er achter kwamen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Och jeetjedat wist ik niet.
Hij deed vorig jaar een conferentie (zo eentje waar jij ook eens geweest bent) en dat was natuurlijk een wat ander publiek dan normaal. Ik geloof niet dat het hem heel erg bekoorde dat niet iedereen woest enthousiast mee deed![]()
Super dat Eva een jonge vrouw uitnodigdeeen bekende van me heeft vorig jaar ook als expert opgetreden in een serie omdat de makers wel toe waren aan een ander gezicht. We komen er wel
De paarden hebben niets te vrezen van een wolf, veel te riskant. En zodra er veulens op komst zijn bij de vleespaarden die hier staan, worden ze tijdelijk weggehaald (er is vorige week éen merrie opgehaald).quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Weer een drukke en rommelige dag. Spreekuur gedraaid met een nieuwe fijne tolk. Man zonder middelbare school opleiding, 19 maanden hier en hij tolkt in het Nederlands en goed ook. Begon zelf over “even tot hier” dat hij had gezien.
Rest van de week niet meer naar de boten maar thuis werken, er ligt een flinke achterstand. Niet alles hoeft gelijk gelukkig, anders zou het echt hard werken worden![]()
Oeh wolven @:leeharveyoswald is jullie hond daar tegenop gewassen? En wat met de paarden?
Hoe vond je zoon het @:morgane89
Auw @:annex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |