Indien muizen: onderstaand werkte vanaf dag 1!quote:Op zondag 6 april 2025 13:44 schreef derLudolf het volgende:
Hmmm rare keutels op zolder van de schuur, steenmarters?
Gelukkig mag er vanaf oktober weer iets aan gedaan worden, weliswaar niet door mezelf. Eerst maar even een stuk plastic over de gipsplaten leggen dan die er onder liggen
Grundsätzlich ist das Fangen und Töten von Mardern nur mit einer Jagderlaubnis erlaubt, denn der Marder unterliegt in Deutschland dem Jagdrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met lopen was t koud vanochtend, nu in de tuin, beschut heerlijk om ff te lezen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh het is nog best warm op t balkon. De lichtslang zit, nu even weer alles op z’n plekje zetten. Plant die op de nominatie stond om afval te worden perst er wat groens uit dus die krijgt nog een paar weken om te bewijzen dat hij echt wil.
Da’s zo lekker in bed stappen vanavond, zongedroogd wasgoedquote:Op zondag 6 april 2025 16:57 schreef borisz het volgende:
Mn beddengoed heeft lekker in de zon kunnen drogen.
Na sporten en boodschappen is het vooral bankhangdag met De Ronde.
Wow…een hele maatquote:Op zondag 6 april 2025 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Met lopen was t koud vanochtend, nu in de tuin, beschut heerlijk om ff te lezen.
Heb net een lekkere spijkerfladderzomerbroek van vorige zomer met 2 coupenaadjes bij de achterband/zakken een maat kleiner gemaakt, goed gelukt!
Alles wordt wijder en wijder
Niet te lezen als je geen Insta hebtquote:Op zondag 6 april 2025 17:31 schreef borisz het volgende:
Kwam net dit bericht uit Limburg tegen
Moest lachen. Fijne Gouverneur lijkt me
Er is ook een FB-versie.quote:Op zondag 6 april 2025 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet te lezen als je geen Insta hebt
Thanks!quote:Op zondag 6 april 2025 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is ook een FB-versie.
Spoiler Emile Roemer is Metalfan![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 15:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Indien muizen: onderstaand werkte vanaf dag 1!Ik vond deze heel erg naar qua geluid, net als andere ultrasoon verjagers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso proberen jaquote:Op zondag 6 april 2025 12:03 schreef Blues het volgende:
Ik ga het een maand slikken, na 2 weken heb ik even contact met h.a., ik verwacht er niets van, maar wil het wel proberen. Als het niks doet stop ik met alles, ik wil geen overbodige middelen in mijn lijf hebben.
Ja het is echt heel kkkkouder geworden! Ga zo tussen de wasjes door wandelen met toch ff met winterjas aan weer
Daar had ik geen last van.quote:Op zondag 6 april 2025 17:44 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond deze heel erg naar qua geluid, net als andere ultrasoon verjagers.
Wandelgangen… daar hoorde ik wel zaken 😇quote:Op zondag 6 april 2025 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso proberen jaIk las een tijd geleden dat migraine niet meer zoals vroeger hoeft te zijn, dus nu minder lang, minder pijnlijk met de juiste medicijnen. Moest direct aan jou denken. Ik hoop dat dit wel het gewenste resultaat geeft.
@:Annex hier alles prima hoor. Geen Groot nieuws of zo. Ik hoorde via de wandelgangen dat je bent verhuisdZo plots! (voor mij dan) Wel spannend en hoe moet dat dan met alle spullen van meneerX? Of is dit huis een stuk groter en kan er nog meer bij
Ze heeft wat uit te leggen straksquote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het gegaan @:flipsen of is de finale vandaag? Bij de foto van je vrouw had ik even ‘huh’ ze lijkt heel erg op een vriendin van een vriend
Nee hoor, jij bent vast leuker dan haar vriendquote:Op zondag 6 april 2025 18:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze heeft wat uit te leggen straksDe grote finale is de laatste wedstrijd vandaag, pas eind van de middag (Chileense tijd). Het doel van deze kampioenschappen was de finale halen, dat is gelukt. Als er nog wat meer in zit, is dat een mooie bonus. Maar ik maak me weinig ilusies hoor
Ik zal het haar straks vragenquote:Op zondag 6 april 2025 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent vast leuker dan haar vriend
quote:Op maandag 7 april 2025 07:24 schreef Tele6 het volgende:
Vrienden hadden gister ineens een rioolverstopping (begane grond van een flat, dus ook niet weinig) dus B en ik en nog een vriend hebben de hele dag poep staan scheppen, dweilen, desinfecteren, en drie kookwassen gedraaid. Manmanmanman de geur zit nog steeds in mijn neus ook al ben ik 2 douchebeurten verder.![]()
Vandaag moeten de verzekering en de woningbouw ze verder helpen, want de vloer was niet meer te redden.
Ze hadden nog spul in dozen staan van toen ze 3 jaar geleden 4 weken uit huis moesten omdat de vloeren vervangen moesten worden door een overstroming van het riool... die dozen hebben we nu maar overgepakt in kratten want nat & vies karton...
Wat een ellende iig.
@:vlindertje89 bedankt voor het meedenken, ik ga m'n voor/nadelenlijstje bijwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |