SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Morgen toch eens langs de wasbox met dat ding denk ik. Had 'm ook echt 3 dagen voordat dat spul naar beneden kwam gewassenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had gisteren nog gestofzuigdquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende: [..] Vaker schoonmaken een optie, dan heb je in ieder geval minder stof
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zul je net zien hequote:Op zaterdag 5 april 2025 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen toch eens langs de wasbox met dat ding denk ik. Had 'm ook echt 3 dagen voordat dat spul naar beneden kwam gewassen![]()
![]()
Er was ook niet voor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen toch eens langs de wasbox met dat ding denk ik. Had 'm ook echt 3 dagen voordat dat spul naar beneden kwam gewassen
Ook niet tussendoor dat er nog een lading aankwam en je beter nog even kon wachten met wassen.![]()
Normaal krijg ik het wel mee als het er aan komt. Deze keer was ik echt stomverbaasd toen ik naar m'n auto liep.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Er was ook niet voor gewaarschuwd.
Ook niet tussendoor dat er nog een lading aankwam en je beter nog even kon wachten met wassen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
O h oe kan dat dan? Had je wel alle hoekjes meegenomenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Krijg je als je goed zuigt al uit eigen zak van Jussiequote:![]()
Niet dat zuigen Dottekequote:Op zaterdag 5 april 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je als je goed zuigt al uit eigen zak van Jussie![]()
![]()
Niet gewend van Dottert, dat soort vieze praatquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hebben we het over dezelfde Dottert?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gewend van Dottert, dat soort vieze praat![]()
![]()
Die blauwe tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Dottert?
Heeft ze wel vaker last van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gewend van Dottert, dat soort vieze praat![]()
Dan heeft ze slecht geslapen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft ze wel vaker last van.![]()
Dan heeft ze slecht geslapen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je als je goed zuigt al uit eigen zak van Jussie![]()
Slecht geslapen Dot?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Alle hoekjes en gaatjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O h oe kan dat dan? Had je wel alle hoekjes meegenomen![]()
O Jussie kennende dacht ik dat hij dat bedoeldequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gewend van Dottert, dat soort vieze praat
Helaas Jussiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft ze wel vaker last van.![]()
Dan heeft ze slecht geslapen![]()
Tis wel lente, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wat gemist de laatste tijd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey steukert, ik was er b ijna niet eens de afgelopen maandenquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wat gemist de laatste tijd
Neenee, schuif het nu niet op mij afquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jussie kennede dacht ik dat hij dat bedoelde![]()
![]()
JIj mag nooit meer radenquote:
Maar ALS je er was...quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey steukert, ik was er b ijna niet eens de afgelopen maanden![]()
![]()
Lente kriebels en het is ook nog zo waar je mee bolkt wordt je door besmetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, ik zal jou wel laten schuivenquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neenee, schuif het nu niet op mij af
maaruhhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik zal jou wel laten schuiven
[..]
maaruhhhhhhhh![]()
![]()
Dan was ik er ookquote:
Ik niet eens hequote:
Ik begon niet over zuigen en ik vroeg niet of iemand kwam zuigen
Al die sekspraat hier is de schuld van Jussiequote:Op zaterdag 5 april 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lente kriebels en het is ook nog zo waar je mee bolkt wordt je door besmet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar je maakte er wel ander soort zuigen vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet eens he
Ik begon niet over zuigen en ik vroeg niet of iemand kwam zuigen![]()
![]()
Waarheid als een Bolke (quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lente kriebels en het is ook nog zo waar je mee bolkt wordt je door besmet)
Zegt Mizz. Oversekstquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al die sekspraat hier is de schuld van Jussie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: