was nadatr ze amber gezien had en die niets doorliet toen wist Jolien genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die had ze al. Wat ik ervan heb meegekregen voelde zij zich niet belemmerd door Jef of wat dan ook.
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
Het gaat hier over de streams Marioquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ze moeten zich schamen de produktion
denk dat Meneer erg Jaloers was weerquote:
mensen vergeten snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Zou nogal een frats zijn moest Sharice winnen. Weken verguisd op alle fora, en nu in de finale.
Ik geloof er niet in maar dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Mattie komt er zo ook bijquote:
Net op de valreepquote:
Was zo kansloos vanaf dag 1 al.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:55 schreef maxelu het volgende:
Jolien doet er alleen maar goed aan om Jeff te lozen
Ja, dat is de live. Daarom ben ik ook wel blij dat het hele seizoen maar een kwartiertje live wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen we nu eerst een uur terugblikken en dan 3 minuten uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |