SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stond vanmorgen te wachten bij een stoplicht een keek naar zwaluwen die een nestje aan het maken waren in een van de stoplichten (amerika, dus lange metalen cylinders boven de weg en hier was het uiteinde open). En natuurlijk lette ik niet op en miste het groene licht![]()
![]()
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:08 schreef devzero het volgende:
Ik stond vanmorgen te wachten bij een stoplicht een keek naar zwaluwen die een nestje aan het maken waren in een van de stoplichten (amerika, dus lange metalen cylinders boven de weg en hier was het uiteinde open). En natuurlijk lette ik niet op en miste het groene licht![]()
Dat hebben meer mensenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk @:mizzezamy Maar ik had haar verward met jou![]()
![]()
Dat gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk @:mizzezamy Maar ik had haar verward met jou
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel als de tandartsassistente?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoewel 28 graden celcius niet echt aanvoelt als lente![]()
quote:
Was alleen wel weer spuit 11, maar ja jwdidgz
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was alleen wel weer spuit 11, maar ja jwdidgz![]()
![]()
![]()
jwdidgz jeweetzquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was alleen wel weer spuit 11, maar ja jwdidgz![]()
Of de gekkigheidquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het zullen de flauwe grappen wel zijn![]()
![]()
Ik wilde zeggen die scherpe grappen gelardeerd met uitermate intelligente opmerkingen en een gezonde dosis zelfspot.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het zullen de flauwe grappen wel zijn![]()
Nee, daar doen we niet aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen die scherpe grappen gelardeerd met uitermate intelligente opmerkingen en een gezonde dosis zelfspot.![]()
![]()
Ze is gewoon fantastisch!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is soms wel erg subtiel en het valt niet iedereen op![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze mij met jou verwarren zeker![]()
![]()
Ok, het moet even:quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is soms wel erg subtiel en het valt niet iedereen opZullen wij samen lente maken?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, het moet even:
[..]
Zullen wij samen lente maken?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we ALLEMAAL met @:mizzezamy trouwen, maar zijn we bang voor haar intellect![]()
![]()
Sowquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, het moet even:
[..]
Zullen wij samen lente maken?![]()
Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zich echt fantastisch vinden. En dat soort mensen zijn meestal totaal niet fantastischquote:![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we ALLEMAAL met @:mizzezamy trouwen, maar zijn we bang voor haar intellect
Ik zoek gewoon een sapioseksueel
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vinden narcisten zichzelf niet fantastisch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zich echt fantastisch vinden. En dat soort mensen zijn meestal totaal niet fantastisch
Wat ik hoor zijn er daar steeds meer vanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die komen nu tot bloei in de lentequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vinden narcisten zichzelf niet fantastisch?
Wat ik hoor zijn er daar steeds meer van![]()
![]()
Er is zoiemand in een van de slowchats bijzonder prominent aanwezig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zich echt fantastisch vinden. En dat soort mensen zijn meestal totaal niet fantastischI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iwtquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje bolken en dom praten jeweettog![]()
![]()
Ik zei dat ik er een zoek, niet dat ik er een benquote:
Naam en rugnummer graagquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is zoiemand in een van de slowchats bijzonder prominent aanwezig.![]()
Vindt @Nattekat zich echt zo bijzonder dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is zoiemand in een van de slowchats bijzonder prominent aanwezig.![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er een zoek, niet dat ik er een ben
I'm surrounded by morons!
Fantastisch bedoel je.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Vindt @:nattekat zich echt zo bijzonder dan?
Ik vind mijzelf soms wel bijzonder. Of naja, meestal gebruik ik het woord raar dan
Gekkiequote:Op vrijdag 4 april 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fantastisch bedoel je.
Ik vind mijzelf soms wel bijzonder. Of naja, meestal gebruik ik het woord raar dan![]()
![]()
Soms doe je iets te veel aan zelfspot. Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fantastisch bedoel je.
Ik vind mijzelf soms wel bijzonder. Of naja, meestal gebruik ik het woord raar dan![]()
![]()
Dat doen wij welquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms doe je iets te veel aan zelfspot. Nergens voor nodig![]()
![]()
* Fogel gaat maar verder met kippesoep maken ipv hier maar half lezenI'm surrounded by morons!
Zijn we al zo ver dat Nederlanders naar Polen vluchten voor een beter leven?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aa ee ha woo he i meest voldoquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:26 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat maar verder met kippesoep maken ipv hier maar half lezen![]()
Shag is daar vast een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we al zo ver dat Nederlanders naar Polen vluchten voor een beter leven?![]()
Polen is ook een van de weinige landen waar er juist overal groei in oa de economie zit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leefbaarheid enzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het gras voor andermans voeten wegmaaienquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms doe je iets te veel aan zelfspot. Nergens voor nodigquote:
We? Ik niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we al zo ver dat Nederlanders naar Polen vluchten voor een beter leven?![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het gras voor andermans voeten wegmaaien
[..]![]()
![]()
Afdoen! Het gras voor iemands voeten afdoen! @Kissingbirdquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het gras voor andermans voeten wegmaaien
[..]![]()
Als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Afdoen! Het gras voor iemands voeten afdoen! @:KissingBird![]()
lig nu met mn voeten richting het te hoge gras in de tuin
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen![]()
lig nu met mn voeten richting het te hoge gras in de tuin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zat ik net jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JsTnKKK![]()
Zit je ook lekker in het zonnetje?![]()
![]()
Luister meestal naar Qmusic Radio 538 of Slam FM..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij niet ... kink, of radio2 of weleens Joe 60's en 70'squote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Luister meestal naar Qmusic Radio 538 of Slam FM..![]()
![]()
Oja Joe ook wel eens..quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wij niet ... kink, of radio2 of weleens Joe 60's en 70's
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lachen is wel gezond zeggen ze..alleen krijg je er ook weer rimpels vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik probeer het zoveel mogelijk
Ik vind 3fm links geneuzel.
Vroeger al maar toen keek ik wel giel zijn freaknachten in de nachten van vrijdag op zaterdag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Boos of moeilijk kijken krijg je pas rimpels vanquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lachen is wel gezond zeggen ze..alleen krijg je er ook weer rimpels vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig kijk ik niet vaak zoquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Boos of moeilijk kijken krijg je pas rimpels van
Dadelijk even eten bij muti en vati hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En weet je al wat de pot schaft?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk even eten bij muti en vati hoor.
Da's altijd een verrassingquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Boek uitgelezen, in de zon gezeten en op de bank in slaap gevallen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een kort of lang dutje gedaan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Boek uitgelezen, in de zon gezeten en op de bank in slaap gevallen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ook pas 7 boeken gehad ook dit jaar hoorTrotste mama van Ambar
Ik 4quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook pas 7 boeken gehad ook dit jaar hoor
Ik was met een boek bezig. Alleen valt ie een beetje tegen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel ongelukken op de wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sommige wel andere blikschade en schrikquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
Geen hele heftige ongelukken mag ik hopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heftig welquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige wel andere blikschade en schrik
Wat weet je dat niet?quote:![]()
Michelle van Full Huse ken je wel toch ?
Neequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat weet je dat niet?![]()
Michelle van Full Huse ken je wel toch ?![]()
Zie wel dingen van haar voorbij komen. Maar ken Full House niet.![]()
Dan moet je dat zeker een keer kijken. Als dat ergens te zien is ( heeft wel een tijd terug op Netflix gestaan )quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeker een keer kijken. Als dat ergens te zien is ( heeft wel een tijd terug op Netflix gestaan )
Je lijkt wel een andere user![]()
![]()
Laatst liep hier vlakbij mijn hol een Engelse man die vroeg of hij op mijn wortel mocht blazen.Ik heb de boot afgehouden
![]()
Vandaag zie ik hem tot mijn verbazing in het nieuws:
https://www.rtl.nl/boulev(...)02646/koning-charles
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat zag ik maar heb t niet op tijd hier gepostquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Homijn het volgende:
Laatst liep hier vlakbij mijn hol een Engelse man die vroeg of hij op mijn wortel mocht blazen.Ik heb de boot afgehouden
![]()
Vandaag zie ik hem tot mijn verbazing in het nieuws:
https://www.rtl.nl/boulev(...)02646/koning-charles
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:54 schreef maily het volgende: https://www.zeeman.com/nl(...)2EAEYASAAEgKNJfD_BwE @:_UserName_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zie de site wel, als ik op de link klik mobielDus het is redelijk serieus met jou en @JustinKquote:Gratis rompertje om te proberen![]()
![]()
Ik lig op de bank met de kleine dus eigenlijk niet echt mobielquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zit ook in een stoel, met koffie, goeie muziek, en een visje in de oven voor straks...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met de kleine dus eigenlijk niet echt mobiel
How can I make this topic about me?![]()
Nou daar wilde wij nog verder niks over vertellenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dus het is redelijk serieus met jou en @:justink
@Koen66quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
Ik hang/zit op de bank met een glaasje fris![]()
![]()
Vinden jullie van mijn bogen?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Toch handig dat Aliexpress, kost geen drol daar en kwalitatief niet eens heel erg slecht![]()
![]()
wow!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:19 schreef bondage het volgende:
Toch handig dat Aliexpress, kost geen drol daar en kwalitatief niet eens heel erg slecht
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb thee, bakje snacks, dekentje en de tvTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:19 schreef bondage het volgende:
Toch handig dat Aliexpress, kost geen drol daar en kwalitatief niet eens heel erg slecht![]()
Ik dacht trouwens dat die bogen blauw van kleur waren.How can I make this topic about me?![]()
ik ben heel blij @bondage dat je er af en toe even bent
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Groot hequote:
Als de stroom die loopt klein is zijn ze inderdaad blauw, hier is de stroom echter groot en ontstaat er een plasma en worden ze witquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik dacht trouwens dat die bogen blauw van kleur waren.![]()
![]()
Leuk woord wel hangbanken..quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Koen66 in GC / [KSC #18755] Katwijks vispalet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik denk wel dat ze het naar haar zin heeft daarquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
zeer hoogstwaarschijnlijk gaat zij een geweldig weekend beleven
en jij stress .....
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De tt smaakt naar kreequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Koen66 in GC / [KSC #18755] Katwijks vispaletUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou, die liefdes PM die ik net had geschreven kun je nu wel vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou daar wilde wij nog verder niks over vertellen![]()
![]()
Ja, vast.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat ze het naar haar zin heeft daar
Die komt straks terug met hele verhalen....
How can I make this topic about me?![]()
en teken .... goed nakijken @Moeraskatquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vast.
Die komt straks terug met hele verhalen....![]()
![]()
Oh, ik had gedacht dat die blauwe kleur van het koper van de (koperen) geleiders kwam. Niet dusquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Groot he
[..]
Als de stroom die loopt klein is zijn ze inderdaad blauw, hier is de stroom echter groot en ontstaat er een plasma en worden ze wit![]()
Maar dat kon ik toch niet weten..quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, die liefdes PM die ik net had geschreven kun je nu wel vergeten
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vast.
Die komt straks terug met hele verhalen....ja, ben benieuwd
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
en teken .... goed nakijken @:MoeraskatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gaat best snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De avond alweer voor de helft voorbij.
Door reacties met de lucht komen er fotonen vrij, bepaalde edelgassen kunnen weer andere kleuren licht uitstralen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik had gedacht dat die blauwe kleur van het koper van de (koperen) geleiders kwam. Niet dus
Een teslacoil is een mooi voorbeeld van een kleine stroom maar zeer hoog voltage. En kan leuke plaatjes opleveren:![]()
![]()
Dat is echt enorm cool!quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Door reacties met de lucht komen er fotonen vrij, bepaalde edelgassen kunnen weer andere kleuren licht uitstralen.
Een teslacoil is een mooi voorbeeld van een kleine stroom maar zeer hoog voltage. En kan leuke plaatjes opleveren:
[ afbeelding ]
* devzero stop snel zijn credit cards weg![]()
![]()
Leuk speelgoed inderdaad. Maar pas wel op met ozon, een naar gas wat deze dingen als bijproduct hebben...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is echt enorm cool!
* devzero stop snel zijn credit cards weg![]()
Ook zin in bed maar moet er nog zo op uit om mijn dochter op te halenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon lekker gaan danquote:
Hi PaulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: