Was dat nier Evan Dando?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:06 schreef tong80 het volgende:
Toen ik in 1986 op een zondagochtend van Cees hoorde dat m'n beste vriend was doodgereden. Vroeg ik na een tijdje aan m'n broer of hij muziek wilde opzetten. Willem drukte de knop van de cassetterecorder in en Billy Bragg zong New England. Muziek heeft me nooit zo diep geraakt als toen.
Met John Peel is het heerlijk actueel terug in de tijd te gaan. Hier Billy live in een John Peel sessie. Over actueel gesproken, Liam Gallagher van Oasis is ooit uit Paradiso gegooid tijdens een concert van Billy Bragg. Wie dacht hij wie hij wel niet was...........
tong80
Bekijk deze YouTube-video
Je kunt gelijk hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Was dat nier Evan Dando?
Maar toffe muziek
Ik heb echt 6 minuten zitten wachten tot het intro een keer klaar was en het liedje zou beginnen.quote:
Hier trouwens de LP die ik kreeg na zijn overlijden. Die werden onder vrienden verdeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Was dat nier Evan Dando?
Maar toffe muziek
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier trouwens de LP die ik kreeg na zijn overlijden. Die werden onder vrienden verdeeld.
[ afbeelding ]
Ik had dit op Facebook geplaatst en m'n broer Wim heeft al mijn LP's ik was vergeten dat ik deze o.a. had gekregen. Alles valt op zijn plaats.
De eerste tonen al. Ik heb het gelijk niet meer. Zo mooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
O/T: Deze hoorde ik op de terugweg van de uitvaart van mijn neef, die zelf besloten had uit het leven te stappen. Kwam toen keihard binnen
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |