+1. Ik heb dat stuk nu twee keer live gezien. Eén keer bij de Avond van de Filmmuziek en een keertje in Tivoli. Live is het helemaal indrukwekkend!quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef golfer het volgende:
Ik krijg altijd tranen in mijn ogen bij het horen van het thema van Schindler's List:
Bekijk deze YouTube-video
Over Hind gesproken:quote:Op zaterdag 26 april 2025 01:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik krijg tranen bij het horen van dit liedje:
Huilen hoef ik er niet van. Maar dat is wel vrijwel altijd enorm kippenvel die opbouw en geluidsexplosie aan het eindquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik werd laatst ineens gegrepen door dit nummer, wat is eigenlijk al jaren suf achtergrond muziek vond en ineens begreep waar het over ging.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mooie_dag_(BL%C3%98F)quote:Volgens BLØF-gitarist Peter Slager is "Mooie dag" het beste nummer van de band. Velen denken dat het nummer te maken heeft met het overlijden van BLØF-drummer Chris Götte in 2001, vooral door de zin Wat een mooie dag, voor de dood aan het eind. Dit is echter niet waar. Het nummer gaat over het overlijden van de schoonvader van Slager. Hij werd ongeneeslijk ziek en wilde zelf bepalen wanneer hij zou sterven. "Het nummer gaat over euthanasie. Niet over zelfmoord, wat veel mensen denken. En niet over Chris", aldus Slager.
Ik daarnet, na 17 minuten. Zelf laatste drie jaar heel wat meegemaakt. Gisteren weer geen voetbal kunnen kijken door m'n gezondheid. The Alarm en Big Country al vanaf begin 80 in m'n pocket.nquote:Op woensdag 30 april 2025 10:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Vandaag:
Hier ook. Beide bands meerdere keren gezien in de 80'squote:Op woensdag 30 april 2025 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik daarnet, na 17 minuten. Zelf laatste drie jaar heel wat meegemaakt. Gisteren weer geen voetbal kunnen kijken door m'n gezondheid. The Alarm en Big Country al vanaf begin 80 in m'n pocket.n
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 april 2025 15:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hier ook. Beide bands meerdere keren gezien in de 80's
Klassiekerquote:Op woensdag 30 april 2025 15:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Bowie 1x live gezien. Dit was wel een kippevelmomentje:
Muziek overstijgt alles. De herinneringen blijven.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik heb zelf niks met Andre Rieu, maar dit was het laatste nummer dat ik van mijn pa te horen kreeg (en dat hij zo prachtig vond).
En verdomd, het is een prachtig zeer goed gezongen nummer! Je had gelijk, pa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |