SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met wat lekkere erbij graagquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:51 schreef JustinK het volgende: [..] Ah mooi, zet ik de thee alvast klaar dan
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Jussiequote:
Ik dacht doe ik wel even, heb de blender zo ver naar achter staan die gebruik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de blender
Of dergelijk apparaat
En dat in en uit pakken had ik geen zin in
Gaan ziitten springen nog wel, dan kunnen andere mij straks van de koekies oprapenquote:Wat denk je wat die scherpe puntjes van de koekjes doen met zo plastic zakjes als ik daar met mijn dikke blubber reet op ga zitten springenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, wel de koekjes in een sluitbaar zakje doen
Ja lekker, of het nu ook met de cheesecake lekker isquote:
Heb nog nooit cheesecake gegeten en dus ook nog nooit gemaakt, ben benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Cheesecake is heel lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
[..]
Ik dacht doe ik wel even, heb de blender zo ver naar achter staan die gebruik eigenlijk nooit
En dat in en uit pakken had ik geen zin in
[..]
Gaan ziitten springen nog wel, dan kunnen andere mij straks van de koekies oprapen
[..]
Wat denk je wat die scherpe puntjes van de koekjes doen met zo plastic zakjes als ik daar met mijn dikke blubber reet op ga zitten springen
[..]
Ja lekker, of het nu ook met de cheesecake lekker is
Heb nog nooit cheesecake gegeten en dus ook nog nooit gemaakt, ben benieuwd![]()
Duur welquote:
300 gr roomkaas, 125 gr zure room 250 ml slagroom
Pak bastogne koeken, 75 gr roomboter en aardbeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan heb je wel een lekkere taartquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duur wel
300 gr roomkaas, 125 gr zure room 250 ml slagroom
Pak bastogne koeken, 75 gr roomboter en aardbeien
Het schijnt zero en niet persoonlijk vooralquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een persoonlijke bolk dan maarquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het schijnt zero en niet persoonlijk vooral![]()
Ik ga het proeven, morgen pas moet een nacht in de koeling staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het proeven, morgen pas moet een nacht in de koeling staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thx! Oh lekker, geniet ervan Bally!quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Bally-b het volgende:
Allemaal prettig weekend, zo op pad. Weekendje antwerpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Bally-b het volgende:
![]()
![]()
How can I make this topic about me?![]()
we kunnen wel een rubriekje beginnen: Dottekes kookkunstenquote:How can I make this topic about me?![]()
Heel goed bezig jijquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een bastogne cheescake met verse aardbeien gemaakt
Wat een prut werk zeg die koeken zo fijn te kruimelen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zal het morgen laten weten, vanavond eerst lekker uit eten met mijn dochter.quote:
En dan heel misschien als ik niet te vol zit en mijn geduld niet kan bewaren dat ik alvast een stukje stiekem proef
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geniet er van Bb en doe geen domme dingenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Bally-b het volgende:
![]()
![]()
![]()
Watzegjemenouquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf al 1,5 week geen bastognekoek op![]()
![]()
ah gezellig. veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen laten weten, vanavond eerst lekker uit eten met mijn dochter.
En dan heel misschien als ik niet te vol zit en mijn geduld niet kan bewaren dat ik alvast een stukje stiekem proefHow can I make this topic about me?![]()
gaan jij bb missenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er van Bb en doe geen domme dingenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt in 3 weken tijd tig pakken op en nu even 1,5 week helemaal niet. Merk wel dat mijn lichaam bijwerkingen heeft. Snel maar weer kopen en vooral eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dank u dank u, dit compliment doet mij goedquote:
Is toch een beetje jouw brandstofquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
Echt in 3 weken tijd tig pakken op en nu even 1,5 week helemaal niet. Merk wel dat mijn lichaam bijwerkingen heeft. Snel maar weer kopen en vooral eten.![]()
Leuk zeg zo uiteten samen veel plezier alvastquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen laten weten, vanavond eerst lekker uit eten met mijn dochter.
En dan heel misschien als ik niet te vol zit en mijn geduld niet kan bewaren dat ik alvast een stukje stiekem proef
Dank je.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah gezellig. veel plezier alvast!
Hoe is het met jou lekker aan het genieten van het mooie weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien zijn ze volgende week weer in de bonusquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
Echt in 3 weken tijd tig pakken op en nu even 1,5 week helemaal niet. Merk wel dat mijn lichaam bijwerkingen heeft. Snel maar weer kopen en vooral eten.How can I make this topic about me?![]()
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef Bally-b het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, ik niet. Zal wel heel veel tijd over hebben, dat is altijd wel even wennen.quote:
BB modden is echt een dagtaak
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja heerlijk, ik zit alweer op een terras. lekkere koffie en een uitsmijterquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe is het met jou lekker aan het genieten van het mooie weer?
Rennuhhhhhh Stevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
Echt in 3 weken tijd tig pakken op en nu even 1,5 week helemaal niet. Merk wel dat mijn lichaam bijwerkingen heeft. Snel maar weer kopen en vooral eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijkt even... Nee helaasquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
misschien zijn ze volgende week weer in de bonus![]()
ja beetje, maar dan weer tijd om eens netflix enzo te kijken hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Zal wel heel veel tijd over hebben, dat is altijd wel even wennen.
BB modden is echt een dagtaak
En jij?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dank u. Ja is ook leukquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk zeg zo uiteten samen veel plezier alvastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, genieten van alles wat voorbij loopt en dan ondertussen Den Bolk uitdelenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja heerlijk, ik zit alweer op een terras. lekkere koffie en een uitsmijter![]()
1 terras zitten
2 koffied drinken
3 uitsmijter eten
4 bolken
5 naar mooie vrouwen kijken
pas maar op je raakt nog overwerkt zoveel dingen tegelijk doen
Ja dat blijft dan liggen he, maar heb je vanaf morgen weer mooi de tijd voorquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ja beetje, maar dan weer tijd om eens netflix enzo te kijken hahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo gaat het wel momenteelquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, genieten van alles wat voorbij loopt en dan ondertussen Den Bolk uitdelen![]()
1 terras zitten
2 koffied drinken
3 uitsmijter eten
4 bolken
5 naar mooie vrouwen kijken
pas maar op je raakt nog overwerkt zoveel dingen tegelijk doen![]()
ik kom tijd tekortHow can I make this topic about me?![]()
Wooohoooquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste aardbei is aan het groeien
dankuwel mmmmmmmmm mmmmmmmmmm dottekequote:Op vrijdag 4 april 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat blijft dan liggen he, maar heb je vanaf morgen weer mooi de tijd voorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoe doe je dat, een slokje koffie en dan een bolk, een hapje eten en dan weer een bolk. Weer een slokje drinken oeps een mooie vrouwen, verslikken in de koffie. Etc etcquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zo gaat het wel momenteel![]()
ik kom tijd tekort
Proest ie zo de koffie over de uitsmijter heenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, een slokje koffie en dan een bolk, een hapje eten en dan weer een bolk. Weer een slokje drinken oeps een mooie vrouwen, verslikken in de koffie. Etc etc
ja dat beschrijft het wel zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, een slokje koffie en dan een bolk, een hapje eten en dan weer een bolk. Weer een slokje drinken oeps een mooie vrouwen, verslikken in de koffie. Etc etc
en dan is het uitsmijterkoffie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Proest ie zo de koffie over de uitsmijter heen
Gewoon de Nederlandse, geen Grieks dit keerquote:
Gewoon een lekker stukkie vlees ze hebben vlees van HOEVERUND
Aberdeen Angus koeien van de Wildhoeve in Markelo.
Deze graan gevoerde runderen staan bekend om hun smaak, malsheid & marmering.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 793 / +231 / +171 / 2428 / 2572
2. KillemWieft / 251 / +83 / +73 / 51 / 90
3. Dr.Mikey / 159 / +55 / +16 / 74 / 115
4. Moeraskat / 122 / +52 / +29 / 169 / 211
5. hemarookworst / 104 / +23 / +16 / 172 / 229
6. sp3c / 75 / +0 / +41 / 24 / 44
7. _UserName_ / 65 / +1 / +53 / 124 / 157
8. greysbones / 60 / +19 / +0 / 395 / 429
9. Sally / 56 / +36 / +0 / 25 / 42
10. gebrokenglas / 51 / +6 / +26 / 399 / 471
11. Bally-b / 49 / +33 / +0 / 24 / 33
12. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
13. Grotetijd / 46 / +17 / +25 / 45 / 59
14. StevenHyde / 46 / +13 / +2 / 270 / 335
15. Lovely / 40 / +21 / +2 / 669 / 747
16. Shii / 39 / +1 / +2 / 101 / 135
17. Fogel / 39 / +17 / +3 / 154 / 202
18. HappyCharly / 37 / +19 / +13 / 139 / 170
19. loveislikeakiss / 36 / +6 / +0 / 333 / 367
20. devzero / 35 / +3 / +1 / 41 / 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoeft die niet zo hard te kauwen kan hij het zo wegsoppenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Proest ie zo de koffie over de uitsmijter heen
Oeh lekker hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon de Nederlandse, geen Grieks dit keer
Gewoon een lekker stukkie vlees ze hebben vlees van HOEVERUND
Aberdeen Angus koeien van de Wildhoeve in Markelo.
Deze graan gevoerde runderen staan bekend om hun smaak, malsheid & marmering.![]()
![]()
Gezellig, ik zit ook op dat terras. Ik zie het gebeurenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja dat beschrijft het wel zo ongeveer
BIEFSTUKquote:
BAVETTE
ENTRECÔTE
RIBEYE
OSSENHAAS
BAVETTE
Paddenstoelen · Zoete aardappel crème · Cherrytomaat · Chimichurri
VARKENSHAAS 200 gram
Gegrilde groenten · Zoete aardappel
SATÉ
Varkenshaas · Noedels · Satésaus · Oosterse salade · Cassave kroepoek
SHORT RIBS
Gegrilde groenten · Zoete aardappel
ZEETONG
Dagprijs
Gestoofde prei · Citroen · Boterjus
ZALM
Citroen · Chili · Ingelegde ui · Noedels
KREEFT
Thermidor
DORADE
Heel · Gegrild · Tomatensalsa · Couscous
KAASFONDUE
Brood · Gefrituurde champignons · Paprika · Cherrytomaat
SHAKSHUKA
Paprika · Ei · Naanbrood
De kaart
Is vaak wel het beste stukje vleesquote:
Maar die Homp maakt het wel een stuk minder vriendelijk heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat deed het hemquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak wel het beste stukje vlees
Maar die Homp maakt het wel een stuk minder vriendelijk he![]()
okė, ik maak er 'lap' van.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak wel het beste stukje vlees
Maar die Homp maakt het wel een stuk minder vriendelijk he
ja, stralend blauwe lucht, amper wind, het is ideaal terras weer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
Snap ik wel. Mooiste dag van het jaar tot nu toeHow can I make this topic about me?![]()
quote:![]()
Niet jaloers ofzo....quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, stralend blauwe lucht, amper wind, het is ideaal terras weer.![]()
![]()
Daar denkt de baas anders overquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gewoon de laptop dichtklappen en weggaan![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
die zit zelf op een terras waarschijnlijk![]()
het is vrijdag, de standaard vrije dag van managers en leidinggevendenquote:How can I make this topic about me?![]()
Mijn baas heeft als hobby werkquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is vrijdag, de standaard vrije dag van managers en leidinggevendenmaar met dit weer wil hij nog wel eens overdag gaan rennen.
Overigens boeit het hem totaal niet welke uren ik draai zolang mijn werk maar af is.Trotste mama van Ambar
Dat laatste daar draait het idd omquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baas heeft als hobby werkmaar met dit weer wil hij nog wel eens overdag gaan rennen.
Overigens boeit het hem totaal niet welke uren ik draai zolang mijn werk maar af is.![]()
En ik moest minder streng zijn voor mezelf, dus ik denk ik mezelf toestemming ga geven om de werklaptop uit te zettenTrotste mama van Ambar
heel goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moest minder streng zijn voor mezelf, dus ik denk ik mezelf toestemming ga geven om de werklaptop uit te zetten![]()
uit, en wegleggenHow can I make this topic about me?![]()
That's the spirit muis!quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moest minder streng zijn voor mezelf, dus ik denk ik mezelf toestemming ga geven om de werklaptop uit te zetten![]()
eensquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
het mag van mij wel alle dagen zo zijn![]()
![]()
ik kan echt veel te lang in de zon zittenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef Lovely het volgende:
Beetje warm in de zon, maar met parasol open te fris![]()
![]()
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef Lovely het volgende:
Beetje warm in de zon, maar met parasol open te fris![]()
![]()
Ik niet helaas,,krijg dan hoofdpijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ik kan echt veel te lang in de zon zitten
Mijn collegas vinden dat ik naar huis moet om wijn te gaan drinken. OK...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef Fogel het volgende:
Mijn collegas vinden dat ik naar huis moet om wijn te gaan drinken. OK...![]()
![]()
Unaniemquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar zeg je geen nee tegenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef Fogel het volgende:
Mijn collegas vinden dat ik naar huis moet om wijn te gaan drinken. OK...
Doe ik niet.quote:
Ga je ook wijn drinken?I'm surrounded by morons!
Hoe speciaal?quote:I'm surrounded by morons!
IPA
Nog 1,5u werken tot ik naar huis kan. Wel een beetje klaar met de werkweek
Ja zou ik wel willen, maar niet verstandig. Moet om de zoveel weken naar t ziekenhuis dus heb de vrije uren nodig. Even uitzitten en dan een heel weekend lang de tijd om te genieten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee joh ik moet ook niet klagen. Werkdruk is er ook af, want heb wat moet een uurtje terug afgerond. Zo maar een extra potje tafelvoetbal en dan is de tijd zo omLekker in de auto richting huis met het zonnetje, lekker hoor.
Jij komt de tijd wel doorquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:38 schreef StevenHyde het volgende:
Nee joh ik moet ook niet klagen. Werkdruk is er ook af, want heb wat moet een uurtje terug afgerond. Zo maar een extra potje tafelvoetbal en dan is de tijd zo omLekker in de auto richting huis met het zonnetje, lekker hoor.
![]()
![]()
Ja zo'n wasbare oefenboekjequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:43 schreef StevenHyde het volgende:
hema weet je al wat je voor je neefje gaat halen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raampjes open, een lekkere beat opzetten.....quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:38 schreef StevenHyde het volgende:
MOSSELS MOSSELSSSquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hakken zagen was natuurlijk Gabber Piet en niet HakkuhbarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mwahquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ruben was weer goed in Last out LaughingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Raampjes open, een lekkere beat opzetten.....Of de eerste de beste podcast. Lekker ontspannen gebrabbel
Lekker weertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeer lekker weertjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
feitelijk niet zoveel mis meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij snapt hetOf de eerste de beste podcast. Lekker ontspannen gebrabbel
Ik vond het jammer dat Plien en Bianca gedeelde levens hadden. Verder wel prima vond vooral Jurgen goed en die twee acteurs waren tegen verwachting leuk wel het beste seizoen dat ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee vond je het niet goed? Heb genoten van dit 3e seizoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZonnnnneeetjeeeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb altijd die lidl variant of coca-cola.
De andere eigen merken zijn mij te bitter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja boe!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haaai
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb cola gebrouwen van mijn eigen botanische kruidenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar wel de lekkerste.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
Enge grote Amerikaanse multinational
Maar goed, ik drink het toch bijna nooit![]()
Noord of Zuidpool?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Strak goedkope halve liters halen bij de Pool
Forum Opties Forumhop: Hop naar: