Goh, dat gebeurt bij Selby anders nooit.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
In dit tempo kan deze partij nachtwerk worden
Hehe, we hopen dat Woollaston zo goed blijft spelen en dat het mee valt.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt bij Selby anders nooit.
Die is niet blij neequote:Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
Pijnlijk voor Woollaston en vooral onnodig
Ronnie heeft er wel eens een tijdens het wk moeten vervangen. Blijkbaar kunnen die dingen eraf vallen en ook scheuren.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef wdn het volgende:
Is het zeker dat Selby een nieuwe pomerance op de keu heeft?
Zou vreemd zijn net voor een WK match. Dat doe je normaal een week of 2 ervoor
Snap ik maar dat is echt zeldzaam. Scheuren dan ben je echt fout bezig geweest met je keu. Denk: slaan op de tafel of veel en veel te lang doorgaan met dezelfde. Eraf vallen... alleen als die er fout is opgezet. Maar dan valt die eraf tijdens de eeerste trainings sessie. Je begint niet een WK match met een nieuwe pomerancequote:Op donderdag 24 april 2025 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ronnie heeft er wel eens een tijdens het wk moeten vervangen. Blijkbaar kunnen die dingen eraf vallen en ook scheuren.
Scheuren kan wel degelijk, ik heb het ook wel gehad met mijn eigen normale biljartkeu, zeker onder die felle lampen kan ik me voorstellen dat leer elke keer uitzet en krimpt. Overigens is het met biljart vrij gebruikelijk dat je 1 of 2 extra topjes bij je hebtquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is echt zeldzaam. Scheuren dan ben je echt fout bezig geweest met je keu. Denk: slaan op de tafel of veel en veel te lang doorgaan met dezelfde. Eraf vallen... alleen als die er fout is opgezet. Maar dan valt die eraf tijdens de eeerste trainings sessie. Je begint niet een WK match met een nieuwe pomerance![]()
Ben +1![]()
![]()
wow heerlijke blauwe zeg.
Ik had even snel zijn wiki doorgenomen, maar kon het daar niet op vindenquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:28 schreef wdn het volgende:
Wie gaat raptorix vertellen over die 2 tourkaarten?
Net als Ronnie en Mark J. Alledrie class of 92quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:51 schreef raptorix het volgende:
Ik ben al een tijdje uit snooker, maar verbaasde me dat Higgins nog steeds speelt
borisz in SPT / WK Snooker 2025 #1:quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had even snel zijn wiki doorgenomen, maar kon het daar niet op vinden
Overigens was het snooker wat ik voor het eerst op een buitenlandse zender zag, er was toen nog geen kabel en bij sommig weer kon je heel wazig BBC ontvangen en keek ik naar de gekke bril van Dennis Taylor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |