Dat is zo en tegelijkertijd is voor de meeste fans Jimmy White een haast mythische speler in het genre Alex Higginsquote:Op woensdag 23 april 2025 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan staat zo'n kwiebus op de wereldkampioenen lijst en Jimmy White niet.
Die naam hebben ze zelfs van de scheidingswand gehaaldquote:Op woensdag 23 april 2025 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik Graeme Dott nog noemen of is dat wel duidelijk?
Heck, yes. Underdog FTW.quote:
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:53 schreef Zorro het volgende:
Deze snap ik niet helemaal.
Bij een respotted black wel, elk punt is einde.
Maar nu was het gewoon de laatste bal in het spel. Ik zou zeggen, foul, 7 punten voor Brecel en bal in de D leggen, Brecel komt 5 punten voor, dus Day kan nog winnen. Wat mis ik?
Zwart lag nog op tafel.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?Wit weg?
De regel is "When the last ball is off the table, the game, or 'frame', ends, and the player with the highest score wins. A foul on the final black also automatically ends the frame," Bij een tie is er een respotted black.
2de gedeelte was ik even vergeten. Kwam een paar maanden geleden ter sprake: er was een fout op zwart en de scheids pakte en de witte en de zwarte op: het was een gelijkpel en ipv doorspelen is het dan meteen een respotted black.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zwart lag nog op tafel.
Ah zie nu de toevoeging.
Wist niet dat dezelfde regel als bij een respot ook gold bij de laatste zwarte in het "normale spel"
Dus de stand geldt na de eerste fout/pot op de zwarte bal indien dat de laatste is? En in dat geval gaf die fout 7 punten waardoor het gelijk werd, zo goed begrepen?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
2de gedeelte was ik even vergeten. Kwam een paar maanden geleden ter sprake: er was een fout op zwart en de scheids pakte en de witte en de zwarte op: het was een gelijkpel en ipv doorspelen is het dan meteen een respotted black.
De speler wist dat zelf niet eens dus komt echt amper voor. En er was aardig wat discussie vanuit de commentatoren.
De scheids was bezig met haar eerste seizoen dus ze werd achteraf geprezen dat ze het 100% goed had.
Ja! De frame eindigt bij een foul op de laatste zwarte (en het wordt meteen een respotted black als het na de fpul gelijk is)quote:Op donderdag 24 april 2025 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus de stand geldt na de eerste fout/pot op de zwarte bal indien dat de laatste is? En in dat geval gaf die fout 7 punten waardoor het gelijk werd, zo goed begrepen?
Weer wat geleerd
quote:All-time legend Jimmy White and Hong Kong’s greatest player Marco Fu have both been awarded an invitational tour card for the next two seasons on the World Snooker Tour.
Both players have made outstanding contributions to the sport for many years.
White has won ten ranking titles as well as the Masters, and has reached the final at the Crucible six times. Fu is a three-time ranking event winner and has played a key role in spreading the popularity of snooker in Hong Kong and throughout Asia.
They will both have a tour card for the 2025/26 and 2026/27 seasons.
Hoewel ik team Jimmy ben, kan dit wel een gevaarlijk precedent scheppen. Voor je het weet spelen over 10 jaar de hele class of 92, Hendry, Davis, Parrott, Doherty en zo verder voor hun lol op zo'n kaart. En dan gaat het talentvolle spelers verdringen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef borisz het volgende:
White en Fu mogen nog twee jaar door
[..]
Om in termen van Hearn te sprekken. Wrs hebben deze twee nog wel genoeg (commerciële) waarde.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoewel ik team Jimmy ben, kan dit wel een gevaarlijk precedent scheppen. Voor je het weet spelen over 10 jaar de hele class of 92, Hendry, Davis, Parrott, Doherty en zo verder voor hun lol op zo'n kaart. En dan gaat het talentvolle spelers verdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |