SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
HongerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 643 / +231 / +21 / 2196 / 2317
2. KillemWieft / 251 / +83 / +73 / 31 / 67
3. Dr.Mikey / 159 / +55 / +16 / 73 / 114
4. Moeraskat / 122 / +52 / +29 / 169 / 211
5. hemarookworst / 98 / +23 / +10 / 145 / 195
6. sp3c / 75 / +0 / +41 / 22 / 42
7. _UserName_ / 65 / +1 / +53 / 109 / 139
8. greysbones / 60 / +19 / +0 / 388 / 420
9. Sally / 56 / +36 / +0 / 25 / 42
10. Bally-b / 49 / +33 / +0 / 23 / 32
11. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
12. gebrokenglas / 47 / +6 / +22 / 348 / 411
13. Grotetijd / 46 / +17 / +25 / 45 / 59
14. StevenHyde / 44 / +13 / +0 / 254 / 315
15. Shii / 39 / +1 / +2 / 101 / 135
16. Fogel / 39 / +17 / +3 / 153 / 201
17. Lovely / 38 / +21 / +0 / 597 / 661
18. HappyCharly / 37 / +19 / +13 / 139 / 170
19. loveislikeakiss / 36 / +6 / +0 / 333 / 367
20. devzero / 35 / +3 / +1 / 41 / 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja dat snap ik. Vooral zo eerste keerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:Op vrijdag 4 april 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Vooral zo eerste keer![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja!
* gebrokenglas schenkt koffie in
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker van het zonnetje genieten vandaag?straks naar de hondjes en lekker wandelen en vanmiddag met Marley en dan heerlijk in de zon zitten
![]()
![]()
Oh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heerlijk!straks naar de hondjes en lekker wandelen en vanmiddag met Marley en dan heerlijk in de zon zitten
![]()
![]()
Half 4 eruit, kleine wilde niet slapen dus zat 4 uur beneden met de kleine na 3 uurtjes slaap, straks bezoek en moet nog eea doen dus hoop dat ik het red vandaagquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Owh das een kort nachtje idd! succes vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Half 4 eruit, kleine wilde niet slapen dus zat 4 uur beneden met de kleine na 3 uurtjes slaap, straks bezoek en moet nog eea doen dus hoop dat ik het red vandaag![]()
![]()
Ai, wordt een vermoeiend dagje dusquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Half 4 eruit, kleine wilde niet slapen dus zat 4 uur beneden met de kleine na 3 uurtjes slaap, straks bezoek en moet nog eea doen dus hoop dat ik het red vandaag![]()
![]()
Ja beetje wel terwijl we dachten het slapen getackeld hadden maar Jyske zette een tegenaanval inquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh das een kort nachtje idd! succes vandaag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eigen wilquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel terwijl we dachten het slapen getackeld hadden maar Jyske zette een tegenaanval in![]()
![]()
Oeiquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel terwijl we dachten het slapen getackeld hadden maar Jyske zette een tegenaanval inja dan kan je niet zoveel
![]()
Nee ze heeft tot half 7 ofzo op m'n borst gelegen, tot aan de volgende voedingquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel cutequote:Op vrijdag 4 april 2025 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee ze heeft tot half 7 ofzo op m'n borst gelegen, tot aan de volgende voeding![]()
![]()
Ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar liever van 4 tot half 7 overdagdat zou beter geweest zijn
![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel terwijl we dachten het slapen getackeld hadden maar Jyske zette een tegenaanval in
![]()
![]()
![]()
![]()
Sounds like a planquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heerlijk!straks naar de hondjes en lekker wandelen en vanmiddag met Marley en dan heerlijk in de zon zitten
![]()
How can I make this topic about me?![]()
Zeker, echt heerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut. Het wordt een prachtige dag vandaag, qua weer.![]()
![]()
Ja, nou ja.. ze viel moeilijk in slaap dus we besloten de enalaatste voeding boven te doen, op de borst houden en halverwege naar de laatste avondvoeding bedje in. Dan zou ze de laatste voeding uit bed, in bed krijgen en heeft ze de feeling van haar bedje. Eergisteren werkte dat. De dag ervoor ook. Gister ook eigenlijk maar normaal slaapt ze na de nachtvoedingen gewoon door. Vandaag niet.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het zal niet de laatste gebroken nacht zijn....quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. ze viel moeilijk in slaap dus we besloten de enalaatste voeding boven te doen, op de borst houden en halverwege naar de laatste avondvoeding bedje in. Dan zou ze de laatste voeding uit bed, in bed krijgen en heeft ze de feeling van haar bedje. Eergisteren werkte dat. De dag ervoor ook. Gister ook eigenlijk maar normaal slaapt ze na de nachtvoedingen gewoon door. Vandaag niet.
Lekker vanmiddag slapen toch?How can I make this topic about me?![]()
Ja was ik wel van planquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste gebroken nacht zijn....
Lekker vanmiddag slapen toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tijdens het bezoek?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste gebroken nacht zijn....
Lekker vanmiddag slapen toch?![]()
![]()
Oja, er komt bezoek
Nouja, je kunt ze ook afbellen. Hier moeten ze begrip voor hebben, als je kapot moe bent na zo'n moeizame nacht.How can I make this topic about me?![]()
Ah mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is 12u pleiten, van 12 tot 15u is rusttijd![]()
![]()
kadootje meenemen verplichtquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bezoek is in tijdvakken van 10-12u, 15-17u en 19-21u
How can I make this topic about me?![]()
Ja dat moet je niet over de hele dag hebben iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bezoek is in tijdvakken van 10-12u, 15-17u en 19-21u![]()
En dan houd ik 2 tijdvakken per dag aan waarin bezoek max een uurtje langs kan komen. Tot in de puntjes geregeld
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed gedaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
En dan houd ik 2 tijdvakken per dag aan waarin bezoek max een uurtje langs kan komen. Tot in de puntjes geregeld![]()
![]()
Na de F1 vrouwlief maar wakker maken en een voeding erin gooienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kappen johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Prima, belooft weer een mooie dag te worden.quote:
Kun je nog een beetje van de zon genieten of zit je hele dag binnen?![]()
Ja wordt mooie dag iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Prima, belooft weer een mooie dag te worden.
Kun je nog een beetje van de zon genieten of zit je hele dag binnen?Ik ga tussen de middag wel even naar buiten
![]()
![]()
Ga eens werkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wordt mooie dag iddIk ga tussen de middag wel even naar buiten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik bolk gewoon doorquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welk tijdsvak ongeveer?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh, nou nee dat hoop ik niet. Je moet even genieten van het weer en de natuur.....quote:How can I make this topic about me?![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, nou nee dat hoop ik niet. Je moet even genieten van het weer en de natuur.....![]()
![]()
Zin makenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, weet ik nog of ik zin heb![]()
![]()
Nee maar volgende week wel weerquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is niet altijd van dit mooie weer he
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker met een halve liter kut roepen naar voorbijgangersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:36 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker met een halve liter kut roepen naar voorbijgangers![]()
![]()
Goedemorgen fijne dts-ers
Kut geslapen, maar wel net het eerste tafelvoetbalpotje op kantoor gewonnen. Prima ochtend zo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Bastognemanquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Kut geslapen, maar wel net het eerste tafelvoetbalpotje op kantoor gewonnen. Prima ochtend zo.![]()
Goed bezig alweer dus![]()
Stevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Kut geslapen, maar wel net het eerste tafelvoetbalpotje op kantoor gewonnen. Prima ochtend zo.![]()
![]()
Bolkkoning, tnx. Had mijn hema gelukssokken aan en KWAM als winnaar uit de strijd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Bastogneman![]()
Goed bezig alweer dusHey 38 en twee jaar oude adonisquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit al aan de koffieMaar toch bedankt!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele zak chips op gegeten gisteren
Welke smaak had je?![]()
Bolognesequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
BologneseOok lekker! Maar ik ben toch echt een paprika-man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele zak chips op gegeten gisteren
Daar is ook niks mis mee!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker! Maar ik ben toch echt een paprika-man.![]()
Doet me denken aan die oude mop met die meneer die naar de dokter ging met een oranje piemel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker! Maar ik ben toch echt een paprika-man.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolognese van lays helaas. Van Corky was die opgegaan.![]()
Ook al bolognese! Ik voel me een buitenbeentje als paprika-lover.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolognese van lays helaas. Van Corky was die opgegaan.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet me denken aan die oude mop met die meneer die naar de dokter ging met een oranje piemel.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die ken ik niet...quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet me denken aan die oude mop met die meneer die naar de dokter ging met een oranje piemel.![]()
Ik had het ook over Stevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook al bolognese! Ik voel me een buitenbeentje als paprika-lover.![]()
![]()
Ik vind die oven baked chips lekker naturel en paprika
Nu zie ik iemand verkleed als paprika voor mequote:Op vrijdag 4 april 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker! Maar ik ben toch echt een paprika-man.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die zijn ook lekker!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
Ik vind die oven baked chips lekker naturel en paprika![]()
Heb de clue nu indirect verklapt. Misschien dat ik em nog eens aan je vertel over wat weken.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hahaha oke, ik wacht in spanning af!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb de clue nu indirect verklapt. Misschien dat ik em nog eens aan je vertel over wat weken.![]()
Is het wachten waardquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha oke, ik wacht in spanning af!![]()
![]()
Ik heb nu wat meetings. Nadeel van op kantoor werken is, dat je dan niet ondertussen kunt bolkenTot later
Succes Stevenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nu wat meetings. Nadeel van op kantoor werken is, dat je dan niet ondertussen kunt bolkenTot later
![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
Ik heb een vraag.
Als mensen zeggen: je moet minder streng voor jezelf zijn, maar je herkent jezelf er totaal niet in. Wat bedoelen ze dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat je minder streng voor jezelf moet zijn. Alleen jij ziet dat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraag.
Als mensen zeggen: je moet minder streng voor jezelf zijn, maar je herkent jezelf er totaal niet in. Wat bedoelen ze dan?![]()
Ik vind mezelf totaal niet streng naar mezelf toe, ik vind mezelf zelf laks
Trotste mama van Ambar
Hebben die mensen gezegd waarmee je minder streng moet zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind mezelf totaal niet streng naar mezelf toe, ik vind mezelf zelf laks![]()
Ik was te ijverig? Waardoor ik nog net niet eenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben die mensen gezegd waarmee je minder streng moet zijn?trok
Trotste mama van Ambar
Maar omdat de baseline ligt bij zero fucks given en ik 1 fuck geeft moet ik minder streng zijn voor mezelf?Trotste mama van Ambar
Sja, dat lijkt me dan ook wat overdreven. Maar weet niet hoe jij over komt op anderenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar omdat de baseline ligt bij zero fucks given en ik 1 fuck geeft moet ik minder streng zijn voor mezelf?![]()
Nou als iemand die zichzelf continu afrekent om dingen die ik niet kan en niet aflever ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja, dat lijkt me dan ook wat overdreven. Maar weet niet hoe jij over komt op anderen
Ik herken mij niet in het geschetste beeld.Trotste mama van Ambar
Pringles vind ik soms lekker. Vind het een beetje nep-aardappel. Maar soms wel lekker inderdaad.quote:![]()
![]()
Ohja en ik moest dingen niet zo persoonlijk opvatten. Hoe dan? Je keurt mij af op dingen die ik doe, maar ik mag dat niet persoonlijk opvatten? Que?
Ik snap mensen serieus niet meer.Trotste mama van Ambar
Gewoon zero fucks geven dan maarquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja en ik moest dingen niet zo persoonlijk opvatten. Hoe dan? Je keurt mij af op dingen die ik doe, maar ik mag dat niet persoonlijk opvatten? Que?
Ik snap mensen serieus niet meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: