quote:Op donderdag 3 april 2025 23:14 schreef Helenattenek het volgende:
Anders:
Man verdient een lintje
Teringbeesten zijn het denken rustig 1/3e van de weg in te mogen nemen Nou ik kan je vertellen die zwaan in het nieuws is Niet de 1e geweest
Prachtig om een hooptie van 1200 euro te hebben. Zegmaar 100 euro per maand lease en na een Jaar als de apk afkeurt koop ik gewoon een nieuwe
Tl;Dr = teringbeesten
We hebben een nieuwe kwaliteitsuser in ons midden zo te lezen.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:35 schreef Helenattenek het volgende:
Idd de hypocrisie zeg..
Het vee van de boeren kan zich toch Niet ongecontroleerd voortplanten?
Het vee van de boeren gaat Niet rogue? Anders wordt die ook vroegtijdig geslacht.
Die zwaan zal nog Niet 0,000125% zijn van de dieren die deze Boer geveegd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet zoveel hamburgers eten, dikkie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niks whataboutism, boeren zijn per definitie klootzakken zodat er goedkope hamburgers in de appie liggen maar pas als ze een zwaan doodrijden moeten ze een nekschot krijgen
Ik eet alleen zwaan vanaf nuquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel hamburgers eten, dikkie.
Dat lijkt me een uitstekende straf in dit geval ja. En uiteraard regelmatig controle uitvoerenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor je plezier dieren doodmaken is wat anders dan ze opeten. Ben klaar met vega en vlees gekkies die doen alsof dat niet zo is.
Boer als straf zijn trekker en rijbewijs afpakken. Succes met je bedrijf.
Niet elk dier is even belangrijk voor de gemiddelde mens. Ik hecht ook meer waarde aan mijn kat dan aan een varken of een zwaan. Daarbij maakt het motief ook uit. Moet ik nu steil achterover slaan van het baanbrekende inzicht dat mensen hier verschil in aanbrengen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch zit er ergens wel een klein punt in zijn opmerking.
In combinatie met een celstraf lijkt me dat een prima maatregel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor je plezier dieren doodmaken is wat anders dan ze opeten. Ben klaar met vega en vlees gekkies die doen alsof dat niet zo is.
Boer als straf zijn trekker en rijbewijs afpakken. Succes met je bedrijf.
Nee, echt totaal niet. De boer kan namelijk ook enkel groenten verbouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch zit er ergens wel een klein punt in zijn opmerking.
Zwanen brengen schade aan weilanden maar ze zijn beschermd dus afschieten mag niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het verhaal van de boer. Natuurlijk weet ik dat er sadisten zijn op de wereld, maar het is voor mij toch zo onbestaanbaar dat ik de mogelijkheid dat hij het niet opzettelijk heeft gedaan open laat.
Gelukkig kun je wel kiezen voor "anders, namelijk..."quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mis de stemoptie "overrijden met eigen trekker".
Vegans blijven in veel gevallen vermoeiende mensen die altijd hun bespottelijke wereldbeeld even levensstijl bij anderen willen opdringen. Een topic als dit wordt dus meteen beetgegrepen om over de vleesindustrie te beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik al net zo'n vermoeiende topicdodende standaardpost als die van users die een extra burger zeggen te gaan eten in een topic over vega's.
Bijzonder toch hoe jij de wereld bekijkt. Je lijkt meer om dieren te geven dan om mensen. Iemand die over een zwaan heen rijdt moet meteen een nekschot krijgen, maar tegelijkertijd juich je het openlijk toe als er iemand een CEO van een bedrijf in de gezondheidszorg op straat neerschiet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niks whataboutism, boeren zijn per definitie klootzakken zodat er goedkope hamburgers in de appie liggen maar pas als ze een zwaan doodrijden moeten ze een nekschot krijgen
Boeren willen helemaal geen goedkope hamburgers maar juist dure. Het zijn geen filantropische instellingen. En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezelf diskwalificeren als serieuze discussiepartner in twee zinnen: zo doe je dat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:10 schreef ACT-F het volgende:
En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.
Die stelling is in 1992 al ontkracht maar niemand zegt dat je geen vlees mag eten hoor, kalm maarquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Boeren willen helemaal geen goedkope hamburgers maar juist dure. Het zijn geen filantropische instellingen. En veganisten zijn per definitie verwarde personen die in een inrichting horen. Vleesconsumptie is noodzakelijk voor een goede gezondheid.
Een goede verstaander had natuurlijk kunnen zien dat mijn reactie haar eigen spiegelbeeld is. Het vergt natuurlijk wel zelfreflectie om dat in te zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jezelf diskwalificeren als serieuze discussiepartner in twee zinnen: zo doe je dat.
Ga je nog proberen die uitspraken van enig gewicht te voorzien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |