Succes ? Ik ken hem niet. Laatst was hier iemand van de Betuwezorg. Bleek ook punkliefhebber en dergelijken. Voetbal enzo. Toen ik vertelde dat ik tong80 was op FOK! verslikte hij zich in de koffie. 'Dat meen je niet, dat kan niet, ben je dat echt ? De tong80?' Kijk, dat noem ik nou eens succes. Verder is bescheidenheid m'n grootste deugd.quote:
Imca Marina, Imca Marina, altijd maar Imca Marina...quote:
Die heb ik al zo vaak ten berde gebracht. Hier is duidelijk spraken van een Babylonische spraakverwarring. Gezien het gegeven dat alle panelleden van Babylonië zijn overleden. Gelukkig hebben we het Loes Haasdijk plantsoen nog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Imca Marina, Imca Marina, altijd maar Imca Marina...
Ik vind dat Pim Jacobs hier groot onrecht wordt aangedaan. Die mag ook wel eens genoemd worden.
Niks mis met Schot in de roos en Pruimenbloesem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Je eerste fout is Nederlandse films kijken.
Loes steekt dan toch schril af tegen de vele Brinken die Jos nalaatquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik al zo vaak ten berde gebracht. Hier is duidelijk spraken van een Babylonische spraakverwarring. Gezien het gegeven dat alle panelleden van Babylonië zijn overleden. Gelukkig hebben we het Loes Haasdijk plantsoen nog.
Ok Hans.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Loes steekt dan toch schril af tegen de vele Brinken die Jos nalaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |