Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 20:39 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowieso
(Was het al bekend of Vincent sowieso ging vertrekken ?
Ja beetje suf van de FEBO om te laten zien dat er 8 nieuwe zijn. Als Vincent wint zou Thijs ook gaan dus dan zijn het er 9. Ze kunnen ook niks, of hebben ze Charissa als medewerker aangenomenquote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef wendmille het volgende:
[..]
Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ik
Soms denk ik ook dat alle wilde verhalen over doorgestoken kaart en de FEBO had het zo geregeld het dwingt aan de programma makers om de boel te veranderen. Zoals het heen en weer gaan van de nummers, het veranderen van kies methodes. Alles om die geruchten uit de weg te helpen. Maar zoals verleden keer dat nr.8 heen en weer ging was weer olie op het vuur van de complot denkers. Zie je welquote:Op maandag 7 april 2025 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Goh, de spoiler klopte dit keer niet. Het ging vorige week al rond dat Precious zou hebben gewonnen, tegenover Vincent. En er zouden 9 nieuwe deelnemers komen.
Zo zie je maar: je kan nooit uitgaan van de roddels.
Heel jammer dit, want ik was echt voor Precious en zo erg níet voor Thijs. Dat zwarte schaap en dat nieuwe oneerlijke stemstysteem hebben alles verpest.
Klagen is niet verboden maar er staat duidelijk in hun contract dat spelregels dat gedurende de loop van het programma kunnen veranderen. Dat timmert Talpa bij RLS's altijd spijkerhard dicht dus klagen heeft geen zin.quote:Op maandag 7 april 2025 22:21 schreef schetterklep het volgende:
Meer dan 10 jaar niet gereageerd maar deze waardeloze manier van stemmen verandert alles!
Waarom zegt niemand daar iets over of teken je van te voren dat klagen verboden is? En die Precious kan toch gewoon zeggen tegen die John dat hij n klootzak is en ze hem maximaal dwars gaat zitten? Weet ook niet waarom ik kijk want sowieso tenenkrommend niveau van de meeste kandidaten.
Het klagen komt van buiten af, daarom gooien ze dingen om. En dan klagen de kijkers weer dat er veranderingen zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klagen is niet verboden maar er staat duidelijk in hun contract dat spelregels dat gedurende de loop van het programma kunnen veranderen. Dat timmert Talpa bij RLS's altijd spijkerhard dicht dus klagen heeft geen zin.
Pff heethoofd neem het niet zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik reageer op de opmerking van 'schetterklep': "Waarom zegt niemand daar iets over of teken je van te voren dat klagen verboden is?"
Het klagen van de bewoners, dus niet de kijkers.
Nee sorry, dacht het even. En ik hoop niet dat Robert met Manon in een bondje gaat. Hij heeft wel een beetje zwak voor dat achterbakse kind. Maar zo goed is ze niet (heb haar nog niet zien presteren)quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:05 schreef freaky40 het volgende:
Waar lees je dat ik het persoonlijk neem. Heb je een kort lontje of zo!
Eens. Alleen Floris had het door. Ik had ook al in m'n hoofd dat John Thijs zou kiezen, Thijs Precious zou kiezen en Precious Thijs zou kiezen.quote:Op maandag 7 april 2025 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens mij wilde de groep eigenlijk dat Precious gekozen zou worden, maar dan hadden ze op Thijs moeten stemmen die uitgesloten zou worden. Thijs had 100% voor Precious gekozen.
Maar er zijn echt te veel domme geiten daar.
Ik vrees van wel ja. Al zou het ook nog kunnen dat er wel een 9e is maar die (toevallig of juist bewust) niet in het shot van de nieuwen stond. Ze hebben niet altijd alle nieuwe meteen in beeld de aflevering ervoor namelijk en het zou ons op een dwaalspoor zetten. Maar wetende hoe dom ze zijn met hints weggeven over winnaars vrees ik dat we de winnaar nu idd al kennen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef wendmille het volgende:
[..]
Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ik
Nee hoor, ik ook. Sowieso zat zij oorspronkelijk niet in dat bondje. Zoals het bondje in het begin was, zou Vincent en Thijs logisch zijn geweest voor de finale. Daar hebben ze dat bondje ook voor gemaakt. Dat Pres zich als zwart schaap erin wurmt, geeft haar niet per definitie recht op een finaleplaats.quote:Op maandag 7 april 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die dit prima vind
Precious doet me echt niks
En ik ga lekker een paar maanden de wereld rondreizen. Zo irritant.quote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geld
Ja wilde ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Als er 9 vertrokken zijn en er 8 nieuwe komen, kan het ook nog zijn dat er geen zwart schaap meer is.
Ik wilde een eigen bakkerij beginnen en dat is gelukt!quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Sowieso zat zij oorspronkelijk niet in dat bondje. Zoals het bondje in het begin was, zou Vincent en Thijs logisch zijn geweest voor de finale. Daar hebben ze dat bondje ook voor gemaakt. Dat Pres zich als zwart schaap erin wurmt, geeft haar niet per definitie recht op een finaleplaats.
Wat mij betreft maakte het niet veel uit. Gunde het Pres ook, omdat het haar laatste cyclus was, maar vind Thijs ook prima om bovenstaande reden.
[..]
En ik ga lekker een paar maanden de wereld rondreizen. Zo irritant.
Regna overigens ook: En ik heb eindelijk een huis gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |