Gezien de zeer beperkte kennis en kunde zal ze niet veel presteren en bereiken. Ligt ook niet goed in de groep.quote:Op maandag 7 april 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Manon wil Robert in de rol die ze eerst Char gaf?
Mevrouw is wel heel sneaky bezig.
Ze hadden al eerder onder elkaar gestemd, dus kan je scheve gezichten krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat lullig voor Pres, was al duidelijk dat John voor Thijs ging.
tjaquote:Op maandag 7 april 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat lullig voor Pres, was al duidelijk dat John voor Thijs ging.
Ja dat kan. Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op maandag 7 april 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zal maar onzeker zijn over je haargrens
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geldquote:Op maandag 7 april 2025 19:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat kan. Er zijn ergere dingen in het leven.
Ja die is ook irritant. Van mij mogen ze dat filmpje nu wel weghalen,quote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geld
Vast wel, aan het eind preview van de nieuwe bewoners… (tenzij er 10 mensen vertrekken.. dan moet je een hele uitzending vullen …quote:Op maandag 7 april 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Nu, moet nog zien of we vandaag de winnaar kennen.
Nee gaat vandaag niet meer lukken.quote:Op maandag 7 april 2025 20:13 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vast wel, aan het eind preview van de nieuwe bewoners… (tenzij er 10 mensen vertrekken.. dan moet je een hele uitzending vullen …
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowiesoquote:
En Kelly is weg, zou ze ook gegaan zijn als ze wist dat Charissa zou gaan?quote:Op maandag 7 april 2025 20:39 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowieso
(Was het al bekend of Vincent sowieso ging vertrekken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |